Stel hier je persoonlijke vraag #3

Niet echt, ben meer conflictvermijdend.

Hoe drink jij water graag?

• zonder bubbels
  • met bubbels
  • uit de kraan
  • uit een fles (bronwater)
  • ijskoud
  • lauw
  • heet
  • met een smaakje

0 stemmers

shit ik vergeet altijd aan te klikken dat je kunt zien wie wat gestemd heeft

Nu zal ik nooit weten wie precies dezelfde watervoorkeur als ik heeft :sleepy:

16 likes

Ik heb op een heleboel dingen ja gestemd, maar voor mij hangt het wel van de situatie en het ‘‘pakket’’ af.

Stel dat ik met iemand chat via Tinder en ik spreek met iemand die steeds ‘‘xD’’ gebruikt, dan zou ik daar wel op afknappen, want ik vind het een beetje kinderachtig. En via Tinder heb je ĂŒberhaupt nog niet echt een duidelijk beeld van iemand, omdat je hem nog niet persoonlijk kent.
Maar stel dat ik de persoon in kwestie al in het echt ken en ik weet dat het een leuke vent is, dan zou ik het wel accepteren als ik er later achter kom dat hij ‘’‘xD’’ gebruikt.

Nu is slechte grammatica, het gebruiken van xD, of kledingstijl nog iets wat je ‘‘af kunt leren’’. Dus daar zit sowieso wel speling in.

Zoals je al zei heb je geen invloed op iets als lengte, maar als jij je er niet prettig voel bij hoe klein of lang iemand is, dan is dat al gauw een dealbreaker Hoe leuk je ook bent, jij je er niet fijn bij voel is het toch gauw klaar. Ik denk eerlijk gezegd ook dat als zo’n factor echt belangrijk voor jou is, je nooit zo verliefd op iemand zal worden die niet aan die factor voldoet, als iemand die daar wel aan voldoet.

3 likes

Als je drop-fruit duo’s eet, welke kleur is dan je favoriet?

• Rood
  • Oranje
  • Geel
  • Allemaal even vies
  • Allemaal even lekker

0 stemmers

Hoe eet jij drop-fruit duo’s?

• in 1 keer
  • eerst de drop-kant
  • eerst de fruit-kant

0 stemmers

Ik scheer mijn benen alleen als ik er zin in heb? ongeacht het weer of mijn kleding. Eigenlijk vooral als ik net schoon beddegoed heb want het is superchill om dan met mn dolfijnenhuid in bed te chillen

14 likes

Alleen de fruit kant en geef dan de drop kant aan mijn vriend. Ik eet zo ook bijna nooit dus.

4 likes

Rood en oranje samen. 2 tegelijk is nog lekkerder :heart_eyes:

2 likes

Ik vind het geoorloofd om je date/ toekomstige partner overal op af te wijzen waar jij diegene op wil afwijzen. Ook al is zn teennagel van zn kleine teen te kort. Het is toch jouw keuze om bij iemand te zijn en daar hebben anderen niks over te zeggen.
Ik zou niet overal op afknappen als ik daar bij mn vriend nu achter zou komen en hem daarom dumpen, dat vind ik wat anders (al zeg ik wel dat hij moet oprotten met sommige smileys, omdat ik die niet leuk vind)

15 likes

Ik heb sinds 4u weekend en was er echt aan toe! Zware week gehad en doodmoe. Dit weekend ga ik alleen maar slapen, hardlopen, naar Ajax en chips eten. Kan niet wachten tot ik thuis ben

2 likes

Vind je het lekker om drinken (frisdrank met/zonder prik, sap, etc) te drinken als het niet uit de koelkast komt?

• Nee, ik zorg er voor dat er altijd drinken koud ligt in de koelkast
  • Mwah, ik vind het niet erg
  • Ja, zo heb ik het het liefste

0 stemmers

Ik heb dus mijn koelkast altijd voor de helft vol liggen met drinken (bruisend water) omdat ik lauw drinken echt niet lekker vind. Ik vind het dus ook altijd jammer als je bij iemand op bezoek bent en je krijgt drinken aangeboden en het blijkt uit de voorraadkast ofzo te komen :redface:

1 like

Mijn vader heeft wel echtgenoot van mijn moeder in zijn paspoort staan. Het kan dus wel ook bij mannen!

3 likes

Hahahaha ik eet wel eens spaghetti met stokjes, maar snijden begrijp ik niet, aangezien je pasta in elk mogelijk formaat kunt krijgen! Spaghetti is opgerold het lekkerst, want dan heb je een sauzige pastanest, anders krijg je de saus niet goed mee. :nerd_face:

(En heel! Ik heb geen Nederlandse familie en kom alleen nog in Nederland voor mijn brugklasvrienden, zo sentimenteel ben ik.)

5 likes

Ik heb overal ja op gezegd omdat ik vind dat je op geen enkele manier zou hoeven te verantwoorden waarom je geen relatie met iemand wilt.

11 likes

JA! Hier ben ik echt fan van geworden, voel me dan heel chique en volwassen hahaha

Ik moet echt lachen/huilen om de haat op XD, omdat ik die in 2014 ofzo ironisch begon te gebruiken en hem onmogelijk meer uit mijn appgedrag krijg. :upside_down_face:

13 likes

Ja, je kan als man ook ‘echtgenoot van’ in je paspoort hebben staan.

Kwestie van aangeven als je je paspoort aanvraagt. Mijn man heeft ‘echtgenoot van Vlinder’ in zijn paspoort staan omdat ik dat graag wilde :nerd_face:

5 likes

Leuk dat je dan op een Nederlands forum zit! Want je woont nu in Italië? Zijn er geen Italiaanse fora zoals deze?

In Rome! Geen idee, ik heb letterlijk geen enkele keer de behoefte gevoeld om op zoek te gaan naar andere fora. Ik kwam op mijn twaalfde op het egf terecht en ben blijven hangen omdat ik van de beutyblogtopicdrama hield. :woman_shrugging:

12 likes