Anders: geen zakken vol maar meer dan een paar handjes.
Heb een keer een ei in het beslag van een hartige taart gedaan toen een foetus eruit moeten vissen
Over eten gesproken (en ietsje minder misselijkmakendđ )
- Ik frituur nooit
- Ik eet 1x per week frituur
- Ik eet 2x per week frituur
- Ik eet meer dan 3x per week frituur
0 stemmers
Also, wat frituren jullie dan zoal? Alleen patat en snacks of bijvoorbeeld ook schijfjes?
Alles uit de airfryer tegenwoordig. Meestal 1x per week aardappeltjes daar uit en 1x per week friet met snacks er uit.
Ik frituur nooit, maar eet wel wekelijks bitterballen en nu weet ik niet wat ik moet stemmenâŠ
Als we patat oid willen eten, dan halen we het ergens op OF we gooien het in de halogeenoven met een lading aardappelkruiden van de Lidl.
Ik bestelde van de zomer ergens een poke bowl salade en toen zat er een dode wesp in, het was echt kut
Ik gebruik sinds een paar jaar een airfryer i.p.v. frituur en ik vind er niets aan! Slappe, vochtige patatjes⊠En ik mis de geur van frituur. Wat vinden jullie?
- Ik vind het uit de airfryer lekkerder
- Ik vind gefrituurd lekkerder
- Geen ervaring met een van beide
- Allebei niet lekker
- Allebei even lekkah
0 stemmers
Frituur vind ik sowieso lekkerder, maar met de airfryer krijg ik ook wel prima friet. Geen slappe en vochtige frietjes in ieder geval, doe je er niet te veel olie bij?
Nee, heb ik al op gelet! En frikadellen worden ook niet egaal⊠En het wordt allemaal snel koud. Goed, ik ga denk ik alsnog maar een frituur kopen.
Doen jullie er olie bij dan? Ik doe er niks in en krijg gewoon lekker knapperige friet en snacks. Ben een echte airfryer fan.
IK las het woord âsowiesoâ en dacht dat er âsowieso nietâ stond.
Zou nooit iemand verlinken ik wilde nee stemmen
Ja ik heb een actifry van tefal (geen aanrader, maar t werkt) en het ligt eraan wat ik bak. Als ik diepvriesfriet bak doe ik er geen olie in, maar als ik verse friet bak in de actifry doe ik er een eetlepel olijfolie bij.
Ben ik het totaaaal niet mee eens haha
Vond het een goede docu en ook heel confronterend
Maar is dat ook de reden dat je niet gaat tekenen?
Stel, je hebt vanavond datenight met je partner/vriend/vriendin/date/wie dan ook, maar je weet al dat jullie om wat voor reden dan ook geen seks gaan hebben. Trek je dan wel een sexy outfit aan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Toelichting: ga dus vanavond met mn vriend op date, en wilde wat leuks aantrekken met jarretels of een bodycon jurk of iets met een flink decollete, maar nu heb ik dus last van iets wat een op schimmelinfectie lijkt dus zit seks er niet echt in. Dus nu twijfel ik of ik dan alsnog iets aantrek wat sexy is en waarin ik me aantrekkelijk voel, of dat ik mn vriend dan een beetje valse hoop geef ofzo. disclaimer: niet dat seks altijd vanzelfsprekend is en âmoetâ
Haha ja ik heb net wel ja gestemd, maar ging er dan wel vanuit dat beide partijen weten dat het er niet in zit voor die avond.
Haha ja fair, ik denk dat ik mn vriend er sowieso maar ff over app
edit: vet chill, mn vriend reageerde super relaxed en zei dat we t allebei leuk vinden als ik er sexy uitzie dus ik ga wat leuks uit de kast trekken
Gatverdamme ik trek deze dingen zo slecht Ik zou nooit meer eieren durven eten.
In de Filipijnen is dat zelfs een lekkernijâŠ