Stel hier je persoonlijke vraag #3

gvdmm wel FRIET met mayo he (zaanse, anders geen)

9 likes

Vanwege werk veel contact met politie

3 likes

Een keer per ongeluk iets gestolen. Telt dat ook?:ghost:

1 like

Wow is dit eigenlijk hĂ©t bewijs dat het ‘friet’ is en geen ‘patat’? :scream:

(Ik was altijd team zal mij een worst wezen hoe het heet, geef hier die hap)

9 likes

Maar er was wel bijna unanieme instemming dat het Raspatat is en geen rasfriet, dus dat pleit weer voor patat.

Het is echt de kip of ei kwestie van Nederland.

8 likes

Oja is ook zo! Haha inderdaad :smiley:

Joppie saus?

• Gadverdegadver
  • Nasty
  • Ranzig
  • Vies
  • Wie heeft dat bedacht
  • kotsgeluiden
  • Om te janken
  • Proeft of het al eens is verteerd en via de slokdarm weer naar buiten is gekomen
  • Vind ik eigenlijk best lekker
  • JAMMIE

0 stemmers

oh wat stom dat ik geen meerdere opties heb aangevinkt

Uiteraard want raspatat haalt op geen enkele manier het niveau van friet. Dus dat mag geen friet heten.

11 likes

image

5 likes

Een dag niet gehaat, is een dag niet geleefd.

17 likes

Niet heel spectaculair verder, maar ik ben al best vaak stukken hout tegengekomen.

1 like

Stukje plastic in afbakbrood.

2 likes

hahah ben gelukkig niet de enige die dat ook dacht

Verse gemberthee

• Ja graag
  • Nee, bleh
  • ‘Dat heb ik nog nooit op’

0 stemmers

Larf in een dadel

Worm op mijn bord met sla.

2 likes

Ik heb ook een keer eitjes in m’n vis gevonden :nauseated_face: En een keer een rups en hele kleintje steentjes (?) in sla

edit: en een keer allemaal kleine zwarte wormpjes in een pak meel

1 like

Mijn ex heeft eens een vuile vod in een (brik) karton fruitsap gevonden (hij hoorde iets klotsen/voelde gewicht dat er niet in hoorde te zitten, dus hij heeft het karton toen open gesneden). Dat merk je ook pas als je al een groot deel van dat fruitsap hebt opgedronken, echt vies. Het heeft lang geduurd voor hij dat weer aandurfde.

Ik werk in de voeding, dus daar hoor je ook wel eens verhalen van mensen die dingen in hun eten vinden.

1 like

Ja vooral omdat hij nog kronkelde :nauseated_face:

Herinner me ook ineens dat op Rome-reis in het hostel waar we sliepen de salade vol zat met vliegjes enzo. Dus ik zei tegen dat mijn tafelgenoten en vervolgens ging dat de hele groep door en at niemand de salade.
Bleek dat een oud oma’tje de sla had gewassen, dat vond ik wel rottig.

1 like

@anon46421473 Ik las vroeger het Engelse tienertijdschrift Sugar en daar stonden ook altijd rare verhalen in, zoals “i had twins at 13”, maar mijn favoriet was “I found a condom in my curry” :joy:

8 likes