gvdmm wel FRIET met mayo he (zaanse, anders geen)
Vanwege werk veel contact met politie
Een keer per ongeluk iets gestolen. Telt dat ook?
Wow is dit eigenlijk hĂ©t bewijs dat het âfrietâ is en geen âpatatâ?
(Ik was altijd team zal mij een worst wezen hoe het heet, geef hier die hap)
Maar er was wel bijna unanieme instemming dat het Raspatat is en geen rasfriet, dus dat pleit weer voor patat.
Het is echt de kip of ei kwestie van Nederland.
Oja is ook zo! Haha inderdaad
Joppie saus?
- Gadverdegadver
- Nasty
- Ranzig
- Vies
- Wie heeft dat bedacht
- kotsgeluiden
- Om te janken
- Proeft of het al eens is verteerd en via de slokdarm weer naar buiten is gekomen
- Vind ik eigenlijk best lekker
- JAMMIE
0 stemmers
oh wat stom dat ik geen meerdere opties heb aangevinkt
Uiteraard want raspatat haalt op geen enkele manier het niveau van friet. Dus dat mag geen friet heten.
Een dag niet gehaat, is een dag niet geleefd.
Niet heel spectaculair verder, maar ik ben al best vaak stukken hout tegengekomen.
Stukje plastic in afbakbrood.
hahah ben gelukkig niet de enige die dat ook dacht
Verse gemberthee
- Ja graag
- Nee, bleh
- âDat heb ik nog nooit opâ
0 stemmers
Larf in een dadel
Worm op mijn bord met sla.
Ik heb ook een keer eitjes in mân vis gevonden En een keer een rups en hele kleintje steentjes (?) in sla
edit: en een keer allemaal kleine zwarte wormpjes in een pak meel
Mijn ex heeft eens een vuile vod in een (brik) karton fruitsap gevonden (hij hoorde iets klotsen/voelde gewicht dat er niet in hoorde te zitten, dus hij heeft het karton toen open gesneden). Dat merk je ook pas als je al een groot deel van dat fruitsap hebt opgedronken, echt vies. Het heeft lang geduurd voor hij dat weer aandurfde.
Ik werk in de voeding, dus daar hoor je ook wel eens verhalen van mensen die dingen in hun eten vinden.
Ja vooral omdat hij nog kronkelde
Herinner me ook ineens dat op Rome-reis in het hostel waar we sliepen de salade vol zat met vliegjes enzo. Dus ik zei tegen dat mijn tafelgenoten en vervolgens ging dat de hele groep door en at niemand de salade.
Bleek dat een oud omaâtje de sla had gewassen, dat vond ik wel rottig.
@anon46421473 Ik las vroeger het Engelse tienertijdschrift Sugar en daar stonden ook altijd rare verhalen in, zoals âi had twins at 13â, maar mijn favoriet was âI found a condom in my curryâ