Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik zat net tijdens het eten te zappen en bij het Jeugdjournaal was een item over een museum waar je allemaal gore dingen kon eten. Volgens mij kwam die kaas met maden waar het hier laatst ergens over ging ook voorbij, en wijn getrokken van babymuisjes oid? :dizzy_face:
Je toegangskaartje was overigens een kotszakje.

2 likes

Voor de mensen die samenwonen, waar wonen jullie? Voor de duidelijkheid met woonplaats bedoel ik dan de plek waar je woonde voor je ging samenwonen.

• In mijn partners woonplaats
  • In mijn woonplaats
  • Tussen onze woonplaatsen in
  • Heel ergens anders
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ah shit die optie vergeten! Haha dat is wel ideaal lijkt me!

2 likes

Volgens mij ben ik de enige die er niets mee heeft… Trek jij weleens sexy ondergoed aan?

• Ja, heerlijk, zo vaak mogelijk
  • Ja, af en toe, echt lekker vrouwelijk
  • Ja, met tegenzin soms
  • Alleen op speciale dagen
  • Nee, ik voel daar niets bij
  • Nee, daar ben ik te lui voor
  • Nee, mijn libido is gestorven
  • Nee, ik vind het niet lekker zitten
  • Anders

0 stemmers

Voor de mensen die ergens anders zijn gaan wonen of in partners woonplaats, vonden jullie het lastig om daar een ‘nieuw’ leven op te bouwen op een onbekende plek en nieuwe vrienden te maken etc? Hoe heb je mensen leren kennen?

Stel je woont 3 verdiepingen boven een tent waar je eten wil bestellen en ze bezorgen gratis, wat doe je dan?

• afhalen
  • Laten bezorgen

0 stemmers

1 like

Ja er zit bij mij dus een zaak aan het einde van de straat waar je bij thuisbezorgd niet voor afhalen kunt kiezen, alleen voor bezorgen (gratis). Ik ben in dubio of ik daar eens kan bestellen :tongue:

1 like

Volgens mij zijn zij alleen maar blij omdat ze dan niet zover hoeven.:ghost:

Wij zijn in mijn studiestad gaan wonen waar ik toen al ruim een jaar studeerde. Mijn vriend kende ook al mensen van mijn opleiding en hij bmx’t dus hij heeft ook wat mensen bij het skatepark leren kennen.

1 like

Haha ja ik had dus ook dat dilemma en uiteindelijk heb ik ergens anders besteld, omdat ik het niet vond kunnen om te laten bezorgen maar ook geen zin had om me om te kleden

Wij zijn tussen onze woonplaatsen in gaan wonen omdat kopen in zijn stad te duur was en hij mijn dorp te klein vindt en te ver van zijn werk. Stad waar we zijn gaan wonen is wel meer bij mij en de helft van mijn vriendinnen woonde er dus ook. Alleen wel net degenen zonder vriend, dus mijn vriend zit op voetbal om wat meer mannen in de buurt te leren kennen. Intussen gaan al mn vriendinnen weg en ken ik nog steeds niet meer vrouwen in deze stad :thinking:

2 likes

Ja ik kan niet stemmen op de poll omdat ik het wel af en toe draag maar nooit met het idee dat het lekker vrouwelijk is ofzo, haha! Overigens ook niet voor mijn vriend, die merkt géén verschil tussen een setje van La Perla en mijn te kleine Lidl-onderbroeken, alles leuk zolang er bil te zien valt. :upside_down_face:
Ik geniet wel van mooi ondergoed en koop het graag, maar het is gewoon een materialistische emotie die me tot dat kopen en dragen leidt (en ik vind alles wel lekker zitten als het de goede maat is).

8 likes

Oops, heb alleen maar ‘ja’ gestemd.

Bedoel je dan met sexy ondergoed echt dingen als jarretels etc. of gewoon een mooi setje lingerie?

Sorry voor de dubbelpost, maar nu wel een pol!

Zetten jullie de wasmachine wel eens aan als je de deur uit moet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb sinds gisteren een wasmachine en nu twijfel ik of ik hem straks aan kan zetten als ik boodschappen ga doen!

Ja hoor, kan prima. Ik zorg wel altijd dat ik weer thuis ben als ie klaar is, want ik vind het vies om mn kleren te lang nat in de wasmachine te laten zitten.
Als je doelt op brandgevaar geldt dat volgens mij vooral voor drogers (als je het stof/pluis niet regelmatig weghaalt enzo)

1 like

Toen ik op exchange was, kon ik mijn was alleen doen in een ander gebouw, dus ik zette een wekkertje paar minuten voordat de was klaar was en ging gewoon ondertussen terug naar mijn hok. Er ging nooit wat mis!

Je kan bij die laatste poll maar 1 optie aanvinken. Iemand had mij een keer als getuige aangegeven en toen moest ik zo’n heel papierwerk beantwoorden, heb eens aangifte gedaan en met de politie gebeld.

Haha ja ik doelde op brandgevaar inderdaad! Dan zet ik hem lekker aan als ik boodschappen ga doen straks :smiley:

Welke m&m’s?

• normale
  • pinda
  • crispy

0 stemmers