Een rups in een sojaboon bij de sushi tent.
In je eten
- Gebruikt condoom
- Worm
0 stemmers
Heb āniet tevredenā gestemd omdat ik de enige ben die op dit moment geld binnenbrengt thuis
Ik had eens kleine wormpjes in mijn vis Ze leefden en bewogen nog ondanks het bakken
Ik word hier echt onpasselijk van.
Neeeeee wat vies!
@Sax @Panthera I know, was niet ok. Mijn moeder is de volgende dag de vis net niet in het gezicht van de verkoper gaan smijten (ik was nog redelijk jong)
Ook wel eens meegemaakt ja, schijnt best vaak voor te komen
NEE hoe vetter hoe beter. Fritessaus vind ik echt zooooo gooooor. Beetje behanglijm achtig criiiiinge
Anders: geen zakken vol maar meer dan een paar handjes.
Heb een keer een ei in het beslag van een hartige taart gedaan toen een foetus eruit moeten vissen
Over eten gesproken (en ietsje minder misselijkmakendš )
- Ik frituur nooit
- Ik eet 1x per week frituur
- Ik eet 2x per week frituur
- Ik eet meer dan 3x per week frituur
0 stemmers
Also, wat frituren jullie dan zoal? Alleen patat en snacks of bijvoorbeeld ook schijfjes?
Alles uit de airfryer tegenwoordig. Meestal 1x per week aardappeltjes daar uit en 1x per week friet met snacks er uit.
Ik frituur nooit, maar eet wel wekelijks bitterballen en nu weet ik niet wat ik moet stemmenā¦
Als we patat oid willen eten, dan halen we het ergens op OF we gooien het in de halogeenoven met een lading aardappelkruiden van de Lidl.
Ik bestelde van de zomer ergens een poke bowl salade en toen zat er een dode wesp in, het was echt kut
Ik gebruik sinds een paar jaar een airfryer i.p.v. frituur en ik vind er niets aan! Slappe, vochtige patatjes⦠En ik mis de geur van frituur. Wat vinden jullie?
- Ik vind het uit de airfryer lekkerder
- Ik vind gefrituurd lekkerder
- Geen ervaring met een van beide
- Allebei niet lekker
- Allebei even lekkah
0 stemmers
Frituur vind ik sowieso lekkerder, maar met de airfryer krijg ik ook wel prima friet. Geen slappe en vochtige frietjes in ieder geval, doe je er niet te veel olie bij?
Nee, heb ik al op gelet! En frikadellen worden ook niet egaal⦠En het wordt allemaal snel koud. Goed, ik ga denk ik alsnog maar een frituur kopen.