Stel hier je persoonlijke vraag #3

Doen jullie er olie bij dan? Ik doe er niks in en krijg gewoon lekker knapperige friet en snacks. Ben een echte airfryer fan.

5 likes

IK las het woord ‘sowieso’ en dacht dat er ‘sowieso niet’ stond.

Zou nooit iemand verlinken ik wilde nee stemmen :sleepy::sleepy:

1 like

Ja ik heb een actifry van tefal (geen aanrader, maar t werkt) en het ligt eraan wat ik bak. Als ik diepvriesfriet bak doe ik er geen olie in, maar als ik verse friet bak in de actifry doe ik er een eetlepel olijfolie bij.

1 like

Ben ik het totaaaal niet mee eens haha
Vond het een goede docu en ook heel confronterend

1 like

Maar is dat ook de reden dat je niet gaat tekenen?

Stel, je hebt vanavond datenight met je partner/vriend/vriendin/date/wie dan ook, maar je weet al dat jullie om wat voor reden dan ook geen seks gaan hebben. Trek je dan wel een sexy outfit aan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Toelichting: ga dus vanavond met mn vriend op date, en wilde wat leuks aantrekken met jarretels of een bodycon jurk of iets met een flink decollete, maar nu heb ik dus last van iets wat een op schimmelinfectie lijkt dus zit seks er niet echt in. Dus nu twijfel ik of ik dan alsnog iets aantrek wat sexy is en waarin ik me aantrekkelijk voel, of dat ik mn vriend dan een beetje valse hoop geef ofzo. disclaimer: niet dat seks altijd vanzelfsprekend is en “moet”

Haha ja ik heb net wel ja gestemd, maar ging er dan wel vanuit dat beide partijen weten dat het er niet in zit voor die avond.

Haha ja fair, ik denk dat ik mn vriend er sowieso maar ff over app
edit: vet chill, mn vriend reageerde super relaxed en zei dat we t allebei leuk vinden als ik er sexy uitzie dus ik ga wat leuks uit de kast trekken

11 likes

Gatverdamme ik trek deze dingen zo slecht :cry: Ik zou nooit meer eieren durven eten.

In de Filipijnen is dat zelfs een lekkernij…

Ik zat net tijdens het eten te zappen en bij het Jeugdjournaal was een item over een museum waar je allemaal gore dingen kon eten. Volgens mij kwam die kaas met maden waar het hier laatst ergens over ging ook voorbij, en wijn getrokken van babymuisjes oid? :dizzy_face:
Je toegangskaartje was overigens een kotszakje.

2 likes

Voor de mensen die samenwonen, waar wonen jullie? Voor de duidelijkheid met woonplaats bedoel ik dan de plek waar je woonde voor je ging samenwonen.

• In mijn partners woonplaats
  • In mijn woonplaats
  • Tussen onze woonplaatsen in
  • Heel ergens anders
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ah shit die optie vergeten! Haha dat is wel ideaal lijkt me!

2 likes

Volgens mij ben ik de enige die er niets mee heeft… Trek jij weleens sexy ondergoed aan?

• Ja, heerlijk, zo vaak mogelijk
  • Ja, af en toe, echt lekker vrouwelijk
  • Ja, met tegenzin soms
  • Alleen op speciale dagen
  • Nee, ik voel daar niets bij
  • Nee, daar ben ik te lui voor
  • Nee, mijn libido is gestorven
  • Nee, ik vind het niet lekker zitten
  • Anders

0 stemmers

Voor de mensen die ergens anders zijn gaan wonen of in partners woonplaats, vonden jullie het lastig om daar een ‘nieuw’ leven op te bouwen op een onbekende plek en nieuwe vrienden te maken etc? Hoe heb je mensen leren kennen?

Stel je woont 3 verdiepingen boven een tent waar je eten wil bestellen en ze bezorgen gratis, wat doe je dan?

• afhalen
  • Laten bezorgen

0 stemmers

1 like

Ja er zit bij mij dus een zaak aan het einde van de straat waar je bij thuisbezorgd niet voor afhalen kunt kiezen, alleen voor bezorgen (gratis). Ik ben in dubio of ik daar eens kan bestellen :tongue:

1 like

Volgens mij zijn zij alleen maar blij omdat ze dan niet zover hoeven.:ghost:

Wij zijn in mijn studiestad gaan wonen waar ik toen al ruim een jaar studeerde. Mijn vriend kende ook al mensen van mijn opleiding en hij bmx’t dus hij heeft ook wat mensen bij het skatepark leren kennen.

1 like

Haha ja ik had dus ook dat dilemma en uiteindelijk heb ik ergens anders besteld, omdat ik het niet vond kunnen om te laten bezorgen maar ook geen zin had om me om te kleden