Goed geregeld! Mijn vriend zegt, bestel maar haha
Oh dat ‘lekker vrouwelijk’ was niet zo letterlijk bedoeld hoor, het gaat vooral om de ‘af en toe’!
Maar de keuzeopties zijn inderdaad een beetje beperkt.
Waaruit bestaat je (gezichts)huidverzorgingsroutine?
- Water
- Make-upremover
- Reiniger (-melk; -mousse; -gel, etc.)
- Scrub
- Toner
- Essence
- Serum
- Chemische exfoliant
- Crème
- SPF
- Olie
- Oogcrème
- Lipverzorging
- Lokale verzorging (tegen puistjes of rimpels)
- Maskers
0 stemmers
Ik doel niet per se op een dagelijkse routine, bijv. make-upremover gebruik ik ook alleen als ik make-up gedragen heb, maskers ook maar eens in de twee weken ofzo, ik neem aan dat je SPF alleen draagt als je naar buiten gaat/veel tijd bij een raam gaat doorbrengen en ik hoop dat niemand dagelijks scrubt.
Blauwe plekken heb ik
- Altijd ergens wel één
- Regelmatig
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Wow ik word echt helemaal enthousiast van deze post haha
Ik heb zelf een zielige super goedkope was-droger combi vanwege ruimte- en geld gebrek. Zo’n ruimte is echt mijn droom.
Een filter schoonmaken etc. is, vind ik, wel voor jezelf. Dat heb je ook echt zo gedaan.
Als het puur en alleen de filter schoonmaken is vind ik dat jij het moet doen is zo gedaan. Is er meer met dat ding aan de hand en moet er echt wat vervangen worden is het voor de huisbaas.
Ik denk dat je meer tijd kwijt bent aan hierover contact opnemen met je huisbaas dan zelf dat filter schoonmaken. Is echt niet zo moeilijk.
Edit: spuit 11
Ja hier dus ook haha. Laatst had ik ook een blauwe plek op mijn lip
Als het het filter is zou ik het gewoon zelf doen en snel ook want dat is echt brandgevaarlijk.
Sowieso als er iets mee aan de hand is goed oppassen ivm brand.
Voor mensen met 1 of meerdere broers: hielp(en) jullie broer(s) mee in het huishouden toen jullie nog thuis woonden?
- Ja, mijn broer(s) hielp(en) vaak
- Ja, soms
- Ja, maar zelden
- De ene broer(s) wel, de andere(n) niet
- Nee, nooit
0 stemmers
En was dit evenveel als jij of je zus(sen) hielp(en)?
- Ja
- Nee, ik/mijn zus(sen) hielp(en) meer
0 stemmers
Bij mij helpt/hielp niemand in het huishouden. Dan doe ik nog het meeste en ik ruim alleen de keuken op . En mijn eigen zooi dan.
Wat gaat bij jou sneller op?
- Shampoo
- Conditioner
0 stemmers
ik gebruik geen conditioner!
Als ik dat gebruik word mn haar heel zwaar en onhandelbaar.
ik gebruik 1x per week een serum
Omg ja ik herken dit heel erg. Zo irritant. En dat ze dan ook nog die ene taak die ze hebben maar halfbakken doen. Ik woon helaas nog thuis dus ik heb deze ergernis bijna dagelijks haha. Mijn broer doet niets in het huishouden en ruimt zelfs zijn eigen zooi en smerigheid niet op.
@Chan Maar heb je een huishoudster dan? Of bedoel je dat je moeder al de rest doet?
van conditioner wordt m’n haar al vet voor het goed en wel droog is. Dan liever gewoon klitten hoor
(Edit: voor er iemand reageert dat het alleen in de puntjes moet - ja klopt deed ik en toch)
Oh dat is wel klote! Weet je zeker dat er geen klepje aan de voor -of zijkant zit? Een wasmachine kantelen is echt zwaar en volgens mij ook niet goed voor het machine zelf.
Nee, m’n moeder doet alles. Ze wil niet dat wij de grote dingen (stofzuigen, dweilen, badkamer, de was) doen, want we doen het volgens haar niet goed genoeg. Nou, prima, heb er toch geen zin in
Altijd wel ergens een tot regelmatig. Meestal geen idee waar ze vandaan komen
Net van de trap gedonderd, dus komende tijd zal ik ook wel versierd zijn met blauwe plekken. Ga nu ff kijken of ik al wat zie en hoe groot de schade is