Vroeger steelde ik snoep uit die bakken in drogisterijen. Dan nam ik een hele hand en die stopte ik in mijn jaszak om de volgende dag uit te delen op school.
Gewoon nu thuis hard aan de slag! Koffie/thee en iets lekkers erbij en gaan. Vanavond jezelf belonen door iets leuks te gaan doen (serie/tv kijken ofzo!).
Ik was maar 1 keer per week, hooguit 2. Dan gooi ik alle bonte was erin, die gooi ik daarna direct in de droger en doe vervolgens direct alle fijne was erin. Ik gooi gewoon alle kleuren bij elkaar en het is nooit misgegaan. Soms draai ik nog een donkere was erbij, als dat echt veel is zoals vandaag, en eens in de zoveel tijd was ik bijv. strings heter. Na een aantal uur is alles klaar en opgevouwen.
De was is trouwens wel mân lievelingsklusje in het huishouden. Het stomme deel doet de wasmachine toch, ik hoef het er alleen in te stoppen en op wat knopjes te drukken, en de was uithangen en later opvouwen is prima want schoon en ruikt lekker
Mijn gezichtshuid zou ik beschrijven als:
- Droog
- Vet
- Gemengd
- Normaal
0 stemmers
Ik gebruik altijd zoân grillapparaat.
Toen ik nog thuis woonde was mijn broertje nog te jong om te helpen (groot leeftijdsverschil). Hij woont nog thuis en helpt wel mee, maar mijn moeder is nogal controlfreak qua huishouden, dus veel hoefde ik/hoeft hij sowieso niet te doen, wel onze eigen kamer sowieso, maar verder hooguit af en toe eens stofzuigen of helpen met boodschappen uitpakken. Wel deed ik/doet hij de âkleineâ dingen als tafel dekken en afruimen na het eten, en degene die 's ochtends als eerste beneden is ruimt de vaatwasser uit, maar dat is in 95% van de gevallen mijn moeder.
Bij verjaardagen en feestje bij mijn ouders doen we allemaal wel ongeveer evenveel (als ik erbij ben iig, neem aan dat dat ook zo is op de feestjes waar ik niet bij ben), 's ochtends maken we met zijn allen schoon (stofzuigen, wc, stoffen, hapjes voorbereiden), en als het bezig is houdt iedereen in de gaten of er mensen drinken nodig hebben, de hapjes moeten worden bijgevuld, etc. En als iedereen weg is ruimen we met zijn vieren op, zodat dat snel klaar is en we nog even kunnen naborrelen op de bank met alleen ons viertjes.
Heb jij oudere familieleden (ouders, tantes, ooms etc) op facebook?
- Ja
- Nee, gelukkig niet
- Sommige wel, sommige niet
- Ik heb geen facebook
- Mijn familie heeft geen facebook
- Mijn familie en ik hebben allemaal geen facebook
0 stemmers
Ik gebruik mn bril alleen als ik thuis ben, vaak na een lange dag voelen mijn ogen een beetje vermoeid met lenzen en is het wel chill om even een bril op te doen
Ik wil dat best doen, maar als je niet onder narcose gaat zie je dan niet iemand met allemaal apparatuur op je oog afkomen? Aangezien je je oog ook open moet houden. Hoe werkt dat?
Ik heb lenzen en daarnaast een beeldschermbril. Zou willen laseren maar je ogen moeten dan lang genoeg stabiel zijn
20 cm is veel Bij mij wordt het vanaf een cm of 10 al wazig. Vind lezen zonder bril in bed altijd heerlijk, maar zit dan echt ongeveer in mijn boek/ereader/telefoon, mijn ex maakte er altijd grapjes over.
-8. Huilon.
Ik heb een bril voor dichtbij. Kan op zich alles goed zien maar mn ogen moeten op een gegeven moment veel moeite doen om te focussen en dan krijg ik koppijn op jet werk. Maar ik word gek van die bril (zit ook een cilinder in), alles is scheef en ik word er snel duizelig van⊠Dus eigenlijk moet ik terug langs de opticien geloof ik
Ik moet mijn ogen echt nodig weer op laten meten. Ik merk wel dat ze verder achteruit zijn gegaan. Momenteel heb ik -3.75 ofzo.
Ik heb vooral een grote cilinder in beide ogen, dat is echt klote vind ik!
Het is zondag en je hebt niet echt plannen, maar wel een aantal dingetjes die je (in je eentje) wil doen. Een vriendin belt om iets leuks te gaan doen. Je zou qua tijd dus gewoon kunnen, maar hebt meer zin om gewoon een beetje alleen thuis rond te hangen. Voel je je dan bezwaard/schuldig om niet iets leuks te gaan doen met je vrienden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik snap NU pas waarom er soms (vaak) zoân optie is als âIk drink geen alcohol maar wil wel stemmenâ want dan kan je de resultaten zien!!! Hahahah ik dacht altijd âhuh wat een stomme optie, stem dan gewoon nietâ.
Dus.
Ohja, je hebt gelijk. Jemig ik ben echt lekker bezig.
-15, 75 aan mijn linkeroog en -15,25 aan mijn rechteroog. Heb ook nog een redelijk grote. cilinder.