Stel hier je persoonlijke vraag #3

Heb net ff geteld: 12. Maar niet alles leeft nog.

9 likes

Ja zou kunnen hoor. Had er ook mijn twijfels bij toen die persoon dat vertelde. Vond het wel een leuk onderzoekje zo!

1 like

Oh dit is echt mijn horror, elke dag zelf gesmeerde bammetjes naar werk mee moeten nemen. :stuck_out_tongue:

3 likes

Vind dat echt ouderwets haha, maar ik ben gewoon verwend hoor. Ik ben gewend dat er op werk verse lunch wordt gemaakt. Vond dat vroeger naar school ook altijd verschrikkelijk, had ik tussen de middag 2 bammetjes met gesmolten kaas :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben 1,60 m en heb maat 38 en ik vind niet dat mijn voeten groot lijken ofzo maar soms geloven mensen niet dat ik maat 38 want dat vinden ze dan ineens heel groot ofzo :confused:

2 likes

Ik vind het ook niks, kan ook echt geen beleg bedenken dat je smorgens (of nog erger de avond van tevoren!!) Op brood doet en wat tijdens de lunch nog steeds lekker is.
Ik ontbijt altijd met kwark en lunch met crackers. Brood eet ik alleen als dat onverwachts op is of in het weekend (en dan harde bolletjes)

@Archimedes foto’s van je huis!! 50+ damn

4 likes

Transparant roze

Hebben jullie een ingetrokken tepel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet ingetrokken wel plat (lijken beetje onderontwikkeld ofzo haha)

Ja volgens mij is het bij mij ook eerder plat dan ingetrokken maar dokter enz noemen het wel ingetrokken. Wel stom want heb het pas sinds dit jaar.

Ja, al zolang ik mij kan herinneren heb ik dat. Ik dacht dat iedereen dat had, totdat ik 15 was ofzo en het bij een vriendinnetje anders zag :joy:

Same here, ben echt verbaasd over deze uitslag!

Voor de mensen die shampoo gestemd hebben, hoe komt dit?

• Ik gebruik nooit conditioner
  • Ik gebruik niet elke keer als ik shampoo gebruik, ook conditioner
  • Ik gebruik ook altijd conditioner, maar per keer minder dan dat ik shampoo gebruik

0 stemmers

1 like

Met shampoo doe ik mijn hele haar en conditioner gebruik ik alleen in mijn haarpunten.

15 likes

Aaah okƩ

Ik denk dat ik te veel shampoo gebruik… Maar ik krijg er anders echt totaal geen schuim in en het klit als een malle (bovenop m’n hoofd!) als ik te weinig shampoo gebruik. Kan het dan niet verspreiden. Er gaat vast iets mis, haha.

1 like

Ik vind eerder klaargemaakte boterhammen niet te vreten. Ik kan soms (echt maar ƩƩn keer in de zoveel tijd) echt genieten van een verse boterham met beleg, maar naar m’n werk neem ik bijvoorbeeld salades of wraps mee.

1 like

6 nepperds, 2 half levende. Ik vind planten heel leuk maar waar ik woon (en hoe ik er voor zorg hoogstwaarschijnlijk) is dat gewoon geen goede combinatie. Vind het inmiddels eigenlijk zielig voor de plantjes als ik nieuwe zou kopen omdat ze dan ten dode opgeschreven zijn als ze met mij mee naar huis gaan.

1 like

Ja ik heb echt een flinke cupmaat maar echt amper echt tepel

Ik zeg altijd dat ik heel slecht ben met planten, omdat ik ooit een cactus heb vermoord binnen 6 maanden (nog steeds geen idee hoe, gaf hem af en toe wat water, maar niet te vaak en niet te veel, en hij stond lekker in het raam in het licht). Maar ik heb net even geteld en heb 11 planten, waarvan de meeste inmiddels ook al meer dan een jaar, en een paar zelfs al meer dan 3 jaar, dus misschien valt het toch best mee. Zou zo graag een grote Monstera hebben, maar mijn kat vreet alles aan, en die zijn giftig voor katten :disappointed: Dus houd het maar bij wat kleinere plantjes, die hoog staan zodat 'ie er niet bij kan. Maar wil wel binnenkort een grote plant voor in mijn slaapkamer kopen, weet alleen nog niet wat voor een.

1 like