Stel hier je persoonlijke vraag #3

Heb je al kerstverlichting in huis hangen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je al kerstmuziek geluisterd?

• Ja, uit eigen beweging
  • Ja, maar niet vrijwillig
  • Nee

0 stemmers

Heb je zin in kerst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kerst met mijn (grote) familie is altijd hysterisch maar wel heel gezellig (en een fantastisch vreetfestijn). Dit jaar is vorige week de groepsapp pas weer van start gegaan (normaal veel vroeger dus). Heb stiekem al helemaal bedacht wat ik dit jaar ga maken.

1 like

Als ik ga slapen dan…

• Wacht ik tot mijn ogen dichtvallen en val dan in slaap
  • Hou ik mijn ogen dicht en val ik zo in slaap

0 stemmers

1 like

Fake it 'til you make it!

25 likes

Ik las: Hou m’n ogen en val zo in slaap.
Haha

1 like

Ik gebruik lezen als een soort tussenstap. Dus ik ga in bed liggen voor dat m’n ogen compleet dichtvallen, en dan lees ik tot ze wel echt dichtvallen.

2 likes

Ik ben echt een olijven monster. Ik leef voor die dingen :heart_eyes:

2 likes

Hahahaha dit is zo accurate en nu vind ik het ook echt raar

1 like

Maar dit zijn niet allemaal hormonen? Histamine, Serotonine, Adrenaline en Endorfine zijn allemaal neurotransmitters

17 likes

Hoeveel USB-poorten zitten er in jouw laptop?

• Geen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meer

0 stemmers

Nee maakt ook niet uit :stuck_out_tongue: Maar serotonine is geen hormoon, niet officieel althans. Adrenaline heb je wel gelijk in, ik raak altijd verward als het gaat om engels/nederlands

Sorry ik ben heel toevallig nu dit in detail aan het studeren dus ik ben ik een soort hypervigilance. Maakt eigenlijk allemaal niks uit. Vind het wel jammer van mezelf dat ik er 2 niet kende :’(

1 like

Haha ADH-tekort is in onze vriendinnengroep een soort synoniem geworden voor brak zijn/een kater hebben.

2 likes

Echt verschrikkelijk. Ook geen oortjes :sob:

Haha wow, wat voor iets heb je?

1 like

same, echt irritant

@instantramen weet niet wat GroenTakje heeft maar ik heb een nieuwe macbook, er zijn wel 2 uitgangen waar een oplader in kan maar je hebt daar een koppelstukje voor nodig voor USB / aux / iets anders

2 likes

Dit ja! Heb trouwens wel een oortjes poort trouwens, maar dat zijn de oude oortjes.

1 like

Wat ga ik zo eten?

• ā€˜Verse pasta’ met pastasaus van de Appie
  • Vega McChicken menu (3 minuten fietsen)

0 stemmers

1 like

Ik haal zelf op dit moment patat dus ik kies voor de luie zondag optie! :innocent:

2 likes

Welke functie heeft feronine? Ik ben dit hormoon volgens mij nog nooit tegengekomen in mijn studieboeken

3 likes

Als in op feronine + hormoon google krijg ik 0 resultaten? Ik vraag me af of deze wel bestaat :joy: wel mooie test om te kijken wie er eerlijk antwoord geeft dan hehe

7 likes