Stel hier je persoonlijke vraag #3

Help me deze discussie te beëindigen. Hoe spreek jij het woord chips uit? En dan hebben we het over de aardappelschijfjes, geen technische dingen

• Sjips
  • Tjips
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Hierop inhakend:

Praat jij over chips in enkelvoud of meervoud? Dus zou jij zeggen…

• Er zijn nog chips
  • Er is nog chips

0 stemmers

Ja ik heb hetzelfde. Ik kan me gewoon echt niet inbeelden dat mensen in mijn omgeving hier ja op zouden stemmen. Maar misschien zijn wij naïef?

Het kwam weleens voorbij in een rondje ‘never have I ever’. Maar echt serieus erover praten heb ik nooit gedaan, nee. Dus het zou best kunnen dat ik het verkeerd inschat.

1 like

Nee exact dat was ook m’n punt, haha. Meer om aan te tonen hoe weinig ik hiermee bezig ben (soort omg op mezelf dus).

Ik heb wel een vriendin die last heeft van depressies trouwens, dat is ook wel heel nieuw voor me en ik vind het ook lastig om me daarin in te leven.

Vooral tijdens de feestdagen vind ik dit genieten. Lekker kijken hoe lelijk iedereen zn huis heeft versierd

7 likes

Ik denk niet dat 25% echt op dit moment de knop in wil drukken, of dagelijks wakker wordt met het idee ‘had ik maar zo’n knop’.

Meer dat er momenten zijn geweest waarop je er wel op had gedrukt.

4 likes

@anon65426728 ja zo heb ik hem ook gelezen

1 like

Lastig wat ik moet invullen. Ik ga thuis hangen, vrienden komen hierheen maar ook andere mensen komen hierheen (gewoon bezoek omdat we open zijn op zaterdagavond) en er spelen drie bandjes hier vanavond haha.

1 like

Heb je wel eens iemand vreemd laten gaan?

• Ja
  • Nee
  • Ja ook vaker dan 1x

0 stemmers

Anoniem.

Poolen met vriendinnen en misschien nog even wat drinken bij een cafe, past niet helemaal bij 1 van de opties :biggrin:

Edit:of valt dat gewoon onder die afspreken met vrienden optie haha

Hahaha

1 like

Ja ik dacht al moet dit misschien beter verwoorden… Dat iemand idd al een relatie heeft en dat jij daarmee hebt gezoend of seks hebt gehad.

1 like

Stel je toch eens voor, dat je een overzicht kan krijgen van alles wat je ooit hebt gestemd in een poll. Op basis van alle polls die ik hier heb ingevuld kan er echt een persoonsbeschrijving uitrollen van heb ik jou daar :sweat_smile:

45 likes

Denk je dat je een andere studie had moeten kiezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja, maar niet expres. Kwam er pas na het zoenen achter dat hij een vriendin had, telt dat ook?

Haha wauw wat een schijnheilig lulletje zeg

Huh hoe woon jij dan?

3 likes

Nee na drie keer switchen zit ik inmiddels wel op mijn plek hahaha

3 likes

Oh dan heb ik m net anders begrepen… dan wel ja, denk ik