Heb je wel eens iemand vreemd laten gaan?
- Ja
- Nee
- Ja ook vaker dan 1x
0 stemmers
Anoniem.
Heb je wel eens iemand vreemd laten gaan?
0 stemmers
Anoniem.
Poolen met vriendinnen en misschien nog even wat drinken bij een cafe, past niet helemaal bij 1 van de opties
Edit:of valt dat gewoon onder die afspreken met vrienden optie haha
Hahaha
Ja ik dacht al moet dit misschien beter verwoorden⊠Dat iemand idd al een relatie heeft en dat jij daarmee hebt gezoend of seks hebt gehad.
Stel je toch eens voor, dat je een overzicht kan krijgen van alles wat je ooit hebt gestemd in een poll. Op basis van alle polls die ik hier heb ingevuld kan er echt een persoonsbeschrijving uitrollen van heb ik jou daar
Denk je dat je een andere studie had moeten kiezen?
0 stemmers
Ja, maar niet expres. Kwam er pas na het zoenen achter dat hij een vriendin had, telt dat ook?
Haha wauw wat een schijnheilig lulletje zeg
Huh hoe woon jij dan?
Nee na drie keer switchen zit ik inmiddels wel op mijn plek hahaha
Oh dan heb ik m net anders begrepen⊠dan wel ja, denk ik
Heb je al kerstverlichting in huis hangen?
0 stemmers
Heb je al kerstmuziek geluisterd?
0 stemmers
Heb je zin in kerst?
0 stemmers
Kerst met mijn (grote) familie is altijd hysterisch maar wel heel gezellig (en een fantastisch vreetfestijn). Dit jaar is vorige week de groepsapp pas weer van start gegaan (normaal veel vroeger dus). Heb stiekem al helemaal bedacht wat ik dit jaar ga maken.
Als ik ga slapen danâŠ
0 stemmers
Ik las: Hou mân ogen en val zo in slaap.
Haha
Ik gebruik lezen als een soort tussenstap. Dus ik ga in bed liggen voor dat mân ogen compleet dichtvallen, en dan lees ik tot ze wel echt dichtvallen.
Ik ben echt een olijven monster. Ik leef voor die dingen
Hahahaha dit is zo accurate en nu vind ik het ook echt raar
Maar dit zijn niet allemaal hormonen? Histamine, Serotonine, Adrenaline en Endorfine zijn allemaal neurotransmitters