Haha zo cute. Bij mij was het een hippe vriendin die mij + vriendin nummer drie op ons 14e meesleepte naar de Coffee Company voor een ijskoffie met sojamelk en hazelnoot. 
Ik vond koffie als kind heerlijk ruiken en was dol op cafénoirs en koffiesnoepjes, maar omdat mijn ouders hun koffie (sterke espresso) zwart dronken dacht ik echte koffie vies te vinden tot ik op mijn dertiende het fantastische idee kreeg er twee schepjes suiker aan toe te voegen 
en toen was ik direct om. Na twee weken ofzo begon ik overigens ook zwart te drinken, geen idee waarom, maar dat doe ik tegenwoordig nog steeds. Gezoete koffie smaakt lekkerder, maar de nasmaak van zwarte koffie is het best. 
Overigens ben ik wel een oma die koffie alleen in de ochtend tot vlak na de lunch drinkt.
Jullie hebben me geïnspireerd, ben nu koffie aan het maken. Wel heel barbaars met instantspul maar decaf is toch al nooit hoogstaand. Ik kan me helemaal niet herinneren of ik het meteen lekker vond eigenlijk, weet wel dat ik het al redelijk vroeg af en toe dronk. Denk dat als ik het in eerste instantie vies had gevonden het niet vaker had geprobeerd? Dus zal het wel direct gelust hebben.
Ik was de enige thuis die het nog niet lustte (ben ook de jongste) en ik begon er langzamerhand wel nieuwsgierig naar te worden. Aan het begin dronk ik het met ongeveer 90% melk en 10% koffie en zo deed ik dus steeds minder melk en begon ik het echt te waarderen. Nu drink ik het alleen nog maar zwart!
Ahww arme kleine Grace. Ik ging ook niet heel vaak hoor. Meestal gingen we gewoon naar een normaal café of naar de kantine, haha. Soms maakten we een uitstapje naar de Coffee Company in een superchique straat, om de hoek bij scholen die echt fancy waren. Daar kwamen altijd van die legers kakmeisjes, identiek gekleed in Uggs en bontkraagjassen en met een lelijke Louis Vuitton aan de arm. Vonden we erg fascinerend. En een beetje eng.
#ffcoffeememories #shareyourmoment
JA!!! Hahaha
Oke sommigen eigenlijk geen van beide. Maar heb de minst slechte optie gekozen dan 
Als het over de Beethovenstraat gaat, daar heb ik gewoond hahaha. Ben geen kakmeisje 
Bij heel veel polls heb ik echt geen flauw idee wat het verschil is haha. Maar toch wat ingevuld. 
Haha same 
Op mijn werk zijn alleen maar koffiedrinkers, bij mijn vriend thee. Dus hoe zit het hier??
- Koffie
- Thee
0 stemmers
Ik ben begonnen met ijskoffie, dat drink ik al een jaar ofzo en ik wilde ook echt geen warme koffie. En sinds september soms een keer een starbuckskoffie. Een maand geleden ofzo kocht ik nespresso oploskoffie omdat de smaak ‘witte chocolade en pistache’ me aansprak. En toen ben ik tijdens het voorbereiden van de tentamens begonnen met koffie drinken en nu drink ik elke ochtend een mok oplos-/roerkoffie. Maar vind t wel stom.
Ik weet niet eens het verschil tussen hardcore hardstyle deephouse techno en al die shit 
Bless you! Haha. Nee maar je weet vast wel wat ik bedoel. Van die enge HLZ-meisjes met Vespa’s.
Eerste vraag vind ik te moeilijk, want het is allebei wel mijn muziek, maar vind de hardcore van tegenwoordig te hard en de gewone hardstyle te melodieus. Hou meer van raw hardstyle, dat zit er tussenin denk ik.
Oké ik denk dat ik toch hardstyle moet stemmen als ik dit zo lees
Op werk thee want vieze koffie, thuis koffie
Doe jij een wens als het 22:22, 00:00 of 11:11 is op de klok?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doe jij een wens als je kaarsjes uitblaast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Geloof jij hierin?
- Nee.
- Mwah weet ik niet, maar niets doen brengt je helemaal niets
- Ja!
0 stemmers
Ik doe wel een wens als ik een wimper weg blaas of als ik een vallende ster zie!
Haha dat van wimper heb ik nog nooit gehoord