Stel hier je persoonlijke vraag #3

Die van mij was vintage, gekocht bij L aura Dols. Kan het iedereen aanraden want goedkoop en ze hebben er zo ontzettend veel stijlen.

Die van mij was trouwens geen traditionele trouwjurk. Dus dat kan daar ook. Ook qua accessoires trouwens fantastisch (denk vintage witte leren jassen, tasjes, gekke hoedjes etc etc).

7 likes

Oh ik vind het wel fijn als dat wordt gevraagd. Soms heb ik een minuutje tussendoor dus kijk ik even wat diegene wil, maar soms is het een bedrijf die dan zonder te vragen of het uitkomt een telefonische sollicitatie wil houden. Of bijvoorbeeld in het OV ligt 't er ook aan wie/onderwerp

7 likes

Ja snap wel dat het soms netjes is hoor, alleen neem ik zelf nooit op als ik geen tijd heb. Maar laatst had ik dus een telefonische afspraak gepland om 10:00 uur en hij vroeg alsnog ā€œbel ik gelegenā€ … :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Ja dat vind ik ook suf haha

Ja is het ook, daarom zegt ik vaak ā€œspreek ik met naamā€? Maar als iemand duidelijk zegt: ā€œPietā€
Dan denk ik, beetje duf om te vragen of ik met Piet spreek. En geen blije opening dus geen idee of t schikt :stuck_out_tongue:
Maar als ik de tandarts bel, dan ga ik er vanuit dat de receptie opneemt wn t voor me regelt/anders zelf inbreekt. Dus dan zeg ik:hoi u spreekt met Henry, ik bel om een afspraak te maken … kunt u me daarmee helpen?ā€

kun jij twerken

• nee
  • ja

0 stemmers

1 like

ik kan dus echt niet zingen. echt echt niet. het klinkt heel lelijk en ik ga ineens heel laag praten/zingen?

ik heb wel het idee dat heeeeel veel mensen wel kunnen zingen. of iig een oke stem hebben, iets wat gewoon goed klinkt.
dus, kun jij zingen? als in: dus een beetje een oke stem, toonhoogte enz? gewoon even ja of nee, ik weet dat de vraag heel zwartwit is.

• ja
  • nee

0 stemmers

ahhahaha dit vind ik grappig

wow er stemmen mensen al dat ze kunnen zingen, ik vind dat echt zo iets tofs om te kunnen. ik kan namelijk echt gefascineerd naar covers kijken op youtube enzo en mezelf voorstellen dat ik die mensen ben haha

9 likes

Ik kan niet zingen, ook geen toonhoogte aanhouden. En ik zing nooit onder de douche of op de fiets. Heb niks met m’n eigen stem.

Lijkt me wel echt een lekker gevoel als je een beetje kunt zingen.

3 likes

Ik heb alleen Ja gestemd omdat ik best toon kan houden, volgens mij best zuiver zing en het graag doe (alleen, thuis, met de balkondeur dicht). Niet dat ik naar het conservatorium ga ofzo haha

4 likes

Alsof alle zang studenten op het conservatorium zuiver kunnen zingen…

I wish

Muhahahahahahahahahah

4 likes

Ja voor toon houden. Ik ben een prima auto of douche zangeres, maar daar is t ook wel mee gezegd. YouTube covers gaan m niet worden, althans ga er geen fanbase aan overhouden. :yum:

1 like

Kan iedereen die ja heeft gestemd ff een stukje inzingen? Nu wil ik het horen ook.

12 likes

Ik was een tijdje terug zo verkouden dat het snot letterlijk uit mijn neus liep. Ik heb een tweede baan in de horeca en heb me toen maar ziek gemeld. Ik kon echt geen mensen helpen en eten bereiden op die manier.

Mijn kantoorbaan ben ik wel naar toe gegaan. Ik voelde me wel rot, maar daar werk ik tenminste niet met eten.

een ongemakkelijke kruising van beide opties :blush:

1 like

Heb altijd het idee dat ik best goed klink als ik onder de douche sta, maar zodra ik eronder uit stap klink ik echt als een zieke kat ofzo.

5 likes

Waterproof mascara

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Kijk jij ā€˜s ochtends wat voor weer het wordt voordat je je aankleed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms! In het hooikoorts seizoen :sweat_smile: