Op je profiel, dan voorkeuren + categorieën kun je onderin klikken op ‘genegeerde topics tonen’
Ik weet dat ik er geen negeer, want wist tot net niet dat dat een optie was Ik volg er wel best veel, denk dat ik wel boven de 21 zit, maar zeker weten doe ik het dus niet…
Het verbaasd me dat zo veel mensen 0 topics volgen en 0 negeren. Dat vond ik echt een nadeel toen ik hier net kwam. Zo onoverzichtelijk en dan moet je zoveel scrollen langs topics die je niet interessant vindt
Alles wat met zwanger en kinderen te maken heeft, geen idee hoeveel dat er zijn.
Haha ik dacht dat je met volgen bedoelde hoe veel topics je leest. Ik wist niet dat volgen daadwerkelijk een optie was. Verder negeer ik inderdaad ook geen topics.
Ik scroll dus steeds langs topics die ik niet open, maar daardoor ontdek je ook steeds nieuwe!
Ahh dan had ik het misschien niet duidelijk genoeg verwoord! Met volgend bedoel ik dus dat je een blauw bolletje ernaast ziet waarin staat hoeveel ongelezen berichten er zijn. En ik zie ook alle nieuwe topics voorbijkomen, alleen als een topic me niet boeit (woon bijvoorbeeld niet in Rotterdam, geef geen borstvoeding, speel geen Pokémon go) dan wil ik die heel graag negeren want dan wordt de grote lijst weer een beetje korter zeg maar
Als je werd gevraagd om mee te doen aan onderstaande programma’s, zou je dan meedoen?
Utopia
- Ja
- Nee
0 stemmers
The Voice Of Holland
- Ja
- Nee
0 stemmers
GTST
- Ja
- Nee
0 stemmers
Expeditie Robinson
- Ja
- Nee
0 stemmers
Miljoenenjacht
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wie is de mol
- Ja
- Nee
0 stemmers
First Dates
- Ja
- Nee
0 stemmers
Boxing Stars
- Ja
- Nee
0 stemmers
Adam zoekt EVA
- Ja
- Nee
0 stemmers
Boer zoekt vrouw
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heel Holland Bakt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als jij iemand belt voor een afspraak en die persoon neemt op, zeg je dan je naam en laat je dan een stilte vallen tot hij/zij wat terug zegt. Of begin je gelijk je verhaal?
Wat doe jij?
- Hallo met Xiomara…. -stilte tot de andere persoon wat terug zegt-… hallo ik wil graag een afspraak maken voor aanstaande vrijdag.
- Hallo met Xiomara ik wil graag een afspraak maken voor aanstaande vrijdag.
0 stemmers
Wil eigenlijk best aan heel Holland bakt mee doen voor de gezelligheid, maar heb al moeite met iets specialers dan een cake
Ik heb 2wk geleden een jurk gekocht, kostte 1900 euro. Dat is ook echt alleen de jurk. Sluier 325, dan moet ik nog schoenen, hoepel, korset en accessoires pfff
Mijn ouders hebben de helft van de jurk betaald en ik had een kortingsbon van 150, dus dat scheelt wel weer iets
Iets er tussenin omdat ik het nooit weet en het is altijd weer vreselijk ongemakkelijk
Haha ja vandaar ook mijn vraag Zo ongemakkelijk altijd als de persoon aan de lijn niets terug zegt. Pijnlijke stilte en dan toch maar m’n verhaal doen haha
Ja en meestal zeggen ze dan wel opeens HALLO en dan moet je weer opnieuw beginnen jezus
Ja, best wel goed.
Maar je kan in allebei de categorieën mooie jurken vinden naar je smaak. Nooit buiten je budget passen. Als je bijvoorbeeld veel kant wil wordt het automatisch duurder.
Ik ben na jaren van nagelbijten afgekomen door een tijd lang acryl nagels te dragen! Omdat ik 2 maanden lang echt niet KON bijten, heb ik nu ook veel minder de neiging. Ik weet niet of het bij mij vroeger echt een serieuze verslaving was, maar ik heb toch denk ik meer dan 10 jaar lang aan een stuk door nagels gebeten
Voor de mensen die het programma Hufterproof kennen, laat jij je horen in zulke situaties?
Ben jij Hufterproof?
- Ja sowieso!
- Soms, ik durf niet echt maar wil er eigenlijk wel wat van zeggen
- Nee ik bemoei me er niet mee
0 stemmers
@Xiomara Ik doe heel kort een stilte na m’n naam, als de ander dan niet meteen invalt gooi ik er een: “klopt het dat ik met XYZ spreek?” Of “Bel ik u gelegen?” achter aan (hetgeen dat t best bij gesprek/doel telefoontje past).
Oja ik vind het altijd zo stom als iemand “bel ik gelegen?” vraagt, jaa duh anders neem ik niet op he
Die van mij was vintage, gekocht bij L aura Dols. Kan het iedereen aanraden want goedkoop en ze hebben er zo ontzettend veel stijlen.
Die van mij was trouwens geen traditionele trouwjurk. Dus dat kan daar ook. Ook qua accessoires trouwens fantastisch (denk vintage witte leren jassen, tasjes, gekke hoedjes etc etc).
Oh ik vind het wel fijn als dat wordt gevraagd. Soms heb ik een minuutje tussendoor dus kijk ik even wat diegene wil, maar soms is het een bedrijf die dan zonder te vragen of het uitkomt een telefonische sollicitatie wil houden. Of bijvoorbeeld in het OV ligt 't er ook aan wie/onderwerp