Stel hier je persoonlijke vraag #4

Wat moet ik doen?

  • Eerst spaghetti carbonara maken, eten, opruimen en verslag maken
  • Eerst verslag maken en daarna koken, eten en opruimen
  • Eerst opruimen, dan koken, eten en verslag maken

0 stemmers

Mijn beredenatie: door de honger ga je nog harder werken aan je verslag. En opruimen voor het koken zou zonde zijn. Kun je dat in één keer doen.

3 likes

Ik juist andersom, kan me echt niet concentreren met een lege maag…

5 likes

Hmm maar ik word vaak juist moe na het eten… Ik ga nu eerst verslag maken en daarna koken en opruimen. Heb ook nog niet heel veel honger dus moet goed komen!

Ik vind het echt heel interessant om verschillende meningen over verliefdheid te lezen, omdat ik hier voor mezelf zo erg over nadenk. Ik heb een vriend, maar dat verliefde gevoel heb ik eigenlijk nooit gehad. Al mijn vriendinnen hebben ook een vriend en die hadden dat allemaal wel. Dus dan krijg ik wel vragen als ‘maar heb je dan nooit dat je super gelukkig bent als je alleen maar naar hem kijkt?’. Nou nee, nooit eigenlijk. Voel me echt een botte hork dan. Of ga dan twijfelen aan mijn relatie. Maar we komen wel enorm overeen in toekomstplannen, levensvisie, karakter, intelligentie etc. En dat vind ik belangrijk, niet perse een gevoel.

Nu denk ik zelf eigenlijk dat of je zo super verliefd kunt worden ook afhangt van je karakter. Als ik naar mijn vriendinnen kijk: super romantisch, gevoelsmensen. En ik zelf: enorm rationeel en beslis altijd met mijn hoofd ipv hart. Ik geloof ook totaal niet in ware liefde en denk dat ik met 1.000 andere mensen net zo gelukkig was geweest als met mijn vriend. Dus je instelling maakt denk ik ook wel uit.

4 likes

Jaa wel ware liefde maar niet dat er maar één “ware” is (zo zie ik het dan)

2 likes

Ik at gisteren voor het eerst sinds jaren chocoladepepernoten en nu ben ik benieuwd

Chocoladepepernoten…

  • Puur
  • Melk
  • Wit
  • Gek smaakje van van Delft, Bolletje, Hema blabla (welke?)

0 stemmers

Puur en wit tegelijk

4 likes

Ik bedoelde in dit geval inderdaad ook ware liefde als in ‘dit gevoel kan maar bij één persoon en ik kan met niemand anders gelukkig zijn.’ Wat jij zegt is idd wel zo, zo had ik er nog niet eerder over nagedacht.

1 like

Melk en wit tegelijk

3 likes

Ik geloof ook wel dat je instelling uitmaakt, maar als ik naar mezelf kijk dan matcht dat niet per se zo. Ik ben superrationeel en geloof niet in de ware, maar kan echt ontzettend hoteldebotel-kan-alleen-nog-maar-aan-hem-denken-verliefd worden. Ik vind dat voor mezelf ook een vereiste voor ik aan een relatie begin, ik moet echt ontzettend gek op iemand zijn, en hij op mij. Ik moet continu in dubio zijn of ik goede gesprekken met hem wil voeren of dat ik hem wil bespringen. I WANT FIRE

2 likes

@doei Ik denk precies hetzelfde. Sponsje is nu echt een raar woord trouwens.

Ik had eerst opgeruimd, zodat je in een netjes huis daarna je verslag kan maken. Dan zou ik gaan koken en dan gaan eten. Ik vind het fijn om niks meer te doen na het avondeten tenzij het iets leuks is. Maar dan kun je op je gemak eten en beetje tv kijken, zonder druk over je verslag. Zo zou ik het tenminste doen haha :see_no_evil:

Ik had dat vroeger ook wel als vereiste inderdaad, maar denk daar inmiddels anders over voor mezelf. Ben sowieso niet heel erg van de aanrakingen en knuffelen en ik vrees dat ik ook gewoon iets te zelfzuchtig ben om zo veel aan een ander te denken. Ik ben vooral blij dat mijn vriend en ik in vrijwel alles het beste in elkaar naar boven halen en op dezelfde lijn zitten qua gedachten. En dat we bijvoorbeeld urenlang kunnen discussiëren over dingen als hersenschade/genetica/kwantumfysica. Dat vind ik dus echt geweldig en dan denk ik weer: dit zou ik niet met veel mensen kunnen doen. Maar wat jij beschrijft heb ik inderdaad totaal niet, en soms vraag ik me dan wel af of dat ‘raar’ of erg is.

Nee hoor, genoeg vriendinnen van mij herkennen dit niet en vinden dit ook helemaal niet belangrijk. Niks raars of ergs aan! Het klinkt alsof je vriend en jij goed bij elkaar passen. Zonde om te gaan twijfelen, omdat anderen andere behoeftes hebben.

1 like

Team piepers :sunglasses:

Of arepol/aarple

3 likes

Ik wil wel graag hierbij zeggen dat ik nogal ongelukkig van de trap ben gevallen waardoor ik twee weken uit de running ben geweest :no_mouth:

Heb jij een ‘misvorming’ (zichtbare medische afwijking)?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien nee: heb jij een sterk afwijkend uiterlijk kenmerk?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien ja op een van bovenstaande polls: heb jij vroeger geprobeerd om dit te verbergen met je kledingkeuze?

  • Ja
  • Ja en dat doe ik nog steeds
  • Nee, dat was niet nodig (onopvallende locatie bijv.)
  • Nee, het is niet te verbergen
  • Nee, geen behoefte aan

0 stemmers

Was mij ook niet helemaal duidelijk. Heb nu geantwoord wat het in mijn ogen is

Aangepast! Ik hoop dat de poll zo duidelijker en toegankelijker is.

1 like