Stel hier je persoonlijke vraag #4

4120561
Wederom voor al uw poll plezier

12 likes

Haha sorry ben er wel razendsnel bij. Omg op mezelf

2 likes

Hoe hoog is jouw huur/hypotheek?

  • Boven de 1500
  • 1000-1500
  • 750-1000
  • 500-750
  • 250-500
  • onder de 250
  • ik woon gratis

0 stemmers

Heb je weleens een crush gehad op een collega?

  • Ja en ook een relatie mee gekregen
  • Ja, en er is weleens wat tussen ons gebeurd
  • Ja, maar nooit wat mee gedaan
  • Nee

0 stemmers

Eet jij wel eens in bed?

  • Ja, alles
  • Ja, alleen snacks
  • Alleen als ik me kut/zielig voel
  • Nee
  • Nee gatverdamme

0 stemmers

Mijn 4 jarige noemt het haar meisjes plasser. Ik ben begonnen met vagina maar ze kreeg het niet uit gesproken. En mijn neefje is even oud en die noemt het zijn plasser. Dus het werd bij haar dan een meisjes plasser.

Hahahah zie het al voor me bij een baby
“Och kijk onze piet nou, er komt een plasje uit je PIK he”

Ik vind pik sowieso een lelijke benaming

21 likes

Ik kan me niet voorstellen dat je je kind leert om poesje en kutje te zeggen :face_with_raised_eyebrow:

10 likes

En dan van die mensen die hun kind pikkie noemen. Kijk ons pikkie nou eens!! :face_vomiting:

1 like

Ik zou op dit moment voorbips gebruiken, omdat ik zelf mentaal nog een kind ben en dat echt een heel grappig woord vind en het me doet denken aan de luizenmoeder. Maar goed, tegen de tijd dat ik een meisje mag krijgen denk ik er waarschijnlijk anders over.

1 like

Draag je gehoorbescherming met uitgaan/concerten etc.?

  • Ja, altijd
  • Meestal wel
  • Soms wel, soms niet
  • Meestal niet
  • Nooit

0 stemmers

Heb je wel eens een piep in je oren?

  • Ja, permanent
  • Ja, tijdelijk na uitgaan oid maar dat trekt weer weg
  • Soms, zonder duidelijke reden
  • Nooit

0 stemmers

Toevallig had ik op werk laatst ineens even een piep in mn oor, maar dat heb ik eigenlijk heeeel zelden.

1 like

Naar concerten en festivals vaak wel, maar met uitgaan nooit. Maar op de plekken waar ik uitga staat de muziek nooit extreem hard heb ik het idee. En als ik oordoppen in doe kan ik niet met mensen praten en dat maakt uitgaan nogal saai voor mij.

1 like

Ik zeg al jaren dat ik oortjes moet laten maken. :sweat_smile:

Ow iedereen alsjeblieft draag oordoppen als je naar een concert of luid feestje gaat. Het is namelijk zo slecht voor je gehoor.

13 likes

Heb je tips voor niet op maat gemaakte oordopjes? Ik zeg dus al jaren dat ik ze wil laten maken, maar eh ja. Dan heb ik in ieder geval iets.

Ik heb op maat gemaakte, maar vergeet ze vooral naar concerten mee te nemen. Naar festivals gaat meestal wel goed.

1 like

De Alpine partyplugs zijn best wel goed, en niet duur.

3 likes

Ik heb gestemd op dat ik met niemand van dit forum bevriend zou willen zijn, omdat ik het juist zo fijn vind om anoniem te zijn en helemaal geen behoefte heb aan een vriendschap. Maar van een groot deel denk ik wel dat we bevriend zouden kunnen worden als ik ze irl was tegengekomen via studie of werk ofzo.

11 likes

Ik heb ook de alpine party plugs en die zijn heel goed! Je ziet ze amper zitten en je hoort mensen nog best goed. Muziek klinkt ook veeeel beter met die dingen in. Als je eenmaal gewend bent wil je nooit meer anders!

6 likes

heb jij momenteel nagellak op?

  • ja
  • nee

0 stemmers