Stel hier je persoonlijke vraag #5

Nu ben ik benieuwd wat mensen onder heel veel verstaan haha. Dus wanneer vind jij iemand ‘sletterig’

  • 0-10 bedpartners
  • 10-20 bedpartners
  • 20-30 bedpartners
  • 30-40 bedpartners
  • 40-50 bedpartners
  • 50-60 bedpartners
  • 60-70 bedpartners
  • 70-80 bedpartners
  • 80-90 bedpartners
  • 90-100 bedpartners
  • 100 +
  • 200 +
  • Nooit

0 stemmers

Mm ik zie nu pas dat het een tribute voor Muhammad Ali is en hij het dus niet per se over zichzelf heeft :stuck_out_tongue:
But still

Wo ik moest even goed nadenken hoeveel bedpartners ik eigenlijk heb gehad. Gelukkig nog op 1 hand te tellen

Schrik best wel van de voorlopige koploper :o

3 likes

Ja gelukkig maar

32 likes

Ligt er ook wel aan hoe oud je bent! Als je 18 bent en 100 bedpartners hebt gehad (vrijwillig!) dan vind ik dat wel sletterig. Ik ben er niet trots op dat ik dat vind, maar het is wel zo. Heb er verder geen problemen mee en zal iemand er niet anders door behandelen.

1 like

Ik hoop dat er een tijd komt waarin we nooit meer iemand sletterig vinden aangezien ze een x aantal bedpartners hebben gehad. Verbaas me er altijd over, dat is toch niet aan ons om iemand als een slet te bestempelen? Wat is de toegevoegde waarde? Seks is leuk en lekker en als iemand dat met veel mensen heeft, ja is toch niet erg? Leef en laat leven (no offence naar iemand hoor en zie dat er veel mensen op nooit hebben gestemd)

26 likes

Ben het compleet met je eens.

2 likes

Zodat het nadenken niet zo lang duurde hahahaha

AMEN

1 like

Wel een beetje opvallend dat mijn poll die niet anoniem is 50 stemmen heeft en die ander 90 haha

7 likes

Vind het wel lastig. Ik zou nooit iemand sletterig noemen, maar ik vind meer dan 50 bedpartners wel veel. Ik zou desondanks nooit iemand erop bevooroordelen.

1 like

Volgens het internet;
Slet is een scheldwoord voor een vrouw die als seksueel losbandig wordt beschouwd. Synoniemen zijn snol , del , sloerie , banga , of hoer* , hoewel dat laatste woord eerder naar professionele sekswerkers verwijst.

vrouw die geregeld met verschillende mannen geslachtsgemeenschap heeft.

Maar ik vind dat dat woord eigenlijk niet zou moeten bestaan.

Ik vind de hele definitie slet zo seksistisch, vrouwen die genieten van seks dat is gevaarlijk

16 likes

Dit doet me denken aan een ex waarvan ik opeens een excel bestand voor met 400+ vrouwennamen. De klootzak had al zijn bedpartners bijgehouden en zei tegen mij dat hij er 9 had gehad. Toen was het wel snel voorbij.

5 likes

Joe las ik dus ook, dus ik ga mn stem ‘wat?!’ ff veranderen nu hahaha

‘vrouw die geregeld met verschillende mannen geslachtsgemeenschap heeft’

Ja, ik zou een vrouw die geregeld met verschillende mannen geslachtsgemeenschap heeft wel een ‘vrouw die geregeld met verschillende mannen geslachtsgemeenschap heeft’ noemen haha. Maar boeie? En zou dan liever ook geen scheldwoord daarvoor gebruiken.

3 likes

Ik heb serieus geen idee hoeveel bedpartners ik heb gehad. Denk dat ik wel boven de 25 kom. Lekker belangrijk. No shame in my (slut) game

7 likes

Maar ik vind vooral: doe lekker wat je wilt ook al pak je half Limburg bij elkaar.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.