Stel hier je persoonlijke vraag #5

Hoe graag wilde je deze openen?

  • Graag
  • Ik haat polls

0 stemmers

1 like

Wees eens eerlijk, hoe lang had je dit topic al klaarstaan :smirk:?

3 likes

Maak jij gebruik van boodschappenlijstjes als je boodschappen gaat doen?

  • nee nooit
  • soms
  • ja altijd

0 stemmers

Mn vriend en ik gebruiken een app zodat de lijstjes altijd in sync zijn. Out of milk heet ie.

6 likes

Allemaal! 2 lijkt me et langste avontuur dus die maar.

3 likes

Ik ga morgen naar een concert van Jeremy Loops (:heart_eyes:) maar bijna niemand weet wie hij is.
Ken jij Jeremy Loops?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Samenvatting

Jeremy Loops’ muziek is een verzameling van geluiden die hij maakt met zijn gitaar, mondharmonica, ukelele en beatbox. Via loop-, echo- en distortionapparaten worden de geluiden vervormd en vormen ze een eclectisch, harmonisch geheel.
https://youtu.be/lwPrBchV3ZQ

2 likes

Oooooh ik zie nu pas dat 5 een waterput is. Ik dacht het is gewoon een tunnel waar je het licht aan het eind al van kan zien.

10 likes

Blow jij?

  • Ja regelmatig
  • Ja af en toe
  • Nee (maar wel ooit gedaan)

0 stemmers

Nee helemaal niet

Edit; oh wacht dat antwoord zit ook al in jouw antwoord samen met “maar wel ooit gedaan”. Oke ik moet slapen.

6 likes

Maar ‘nee nog nooit gedaan’ mist nog, of is dat expres @Fenayi?

8 likes

Ja laatste antwoord is beetje combi. Dat tussen haakjes staat erbij voor de mensen die het wel eens hebben gedaan maar niet meer.

1 like

Voor de mensen die ‘ja regelmatig’ antwoorden; hoe vaak doe je dat (elke dag?) en zit er een reden achter? (of meer gewoon ‘fijn’)

Bij Ă©lke paper neem ik me voor om mijn bronnen netjes bij te houden, want ik onderschat echt hoeveel tijd ik daar kwijt aan ben op het einde. Is ook de reden waarom ik zowel “Je werk Ă©Ă©n minuut voor de deadline aangeleverd” als “Je werk na de deadline ingeleverd” heb kunnen aanvinken.

3 likes

Endnote was wel echt de oplossing voor mij :heart_eyes:
Dat koste zodanig weinig moeite dat ik t meteen erin zette. Nooit meer handmatig referenties doen

4 likes

In welke werelddelen ben jij wel eens geweest? Maar even zo gesorteerd:

  • Europa
  • Afrika
  • AziĂ«
  • Noord-Amerika
  • Zuid-Amerika
  • OceaniĂ«

0 stemmers

Ja endnote idd! Als je iets hebt met veel bronnen (ik had een systematic review) os het ook wel echt een must, anders houd je het niet bij.

@ellegirltalk is scrubben slecht ja? Heb ik nog nooit gehoord. Kan hoor, maar weet je waarom dat dan zou zijn? Het lijkt me zo oppervlakkig. Ben wel benieuwd. Ik denk inderdaad dat een zachte huid wel deels genetisch is. Heb het ook altijd wel gehoord, maar ik merk dat het nog zachter is met scrubben en smeren. Ik douche ook graag heet en in de winter krijg ik soms last van jeukerigheid of trekkerigheid of ruwe plekjes op de plaats waar het meest heet water tegenaan komt en dat voorkom ik zo ook. Maar ik wilde niemand zeggen wat ze moeten doen ofzo, alleen ik merk dat ik tevreden ben met het effect.

En ik doe het altijd in de avond. Trek altijd een uur uit voor douchen en skincare. Ik vind dat lekker, is even rustig worden voordat ik naar bed ga, maar ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt. In de ochtend zou ik ook niet aan moeten denken.

@kali ik weet niet goed of ik weet wat een goede scrub is want ik ben geen expert maar ik gebruik de scrubs van Spa secrets van de Kruidvat. Die is ook niet zo duur en ik gebruik best veel. En qua bodylotions vind ik die van vaseline (met aloe Vera) echt de allerprettigste met voor mij het beste effect. Ook niet lang vettig want dat haat ik, dat in bed je dekens aan je plakken.

1 like

Ja dat sowieso idd! En ik vond het ook fijn dat je met 1 druk op de knop de referentiestijl aanpast. APA vind ik namelijk echt heeeeel vervelend lezen dus heb m altijd op vancouver staan.

1 like

Dit lijkt me zooo handig maar mijn vriend wil nooit apps of handige dingen :rage:

1 like

Oops poll deed het niet
Nogmaals


Deed/doe jij dit ook?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes