Stel hier je persoonlijke vraag #5

Nooit verzekeren wat je niet kan betalen, en mijn erfenis is wel genoeg om een redelijke begrafenis te betalen, als ze er per se iets extreems van willen maken moeten ze maar bijdokken.

2 likes

Ik wil echt een hele mooie dure kist met fluweel van binnen

4 likes

Mijn ouders hebben er een voor me afgesloten toen ik geboren werd , meteen afgekocht ook geloof ik

Ik zei vroeger altijd dat ik gemummificeerd wilde worden. Ik meende dit bloedserieus.

8 likes

Ik wil in het bos gelegd worden, niet begraven en niet gecremeerd. Stel je voor dat je weer wakker wordt ( grote kinder horror nachtmerrie)

5 likes

Haha ahw dit vind ik schattig!

Bedankt voor jullie antwoorden, heel interessant om te lezen! Ik ga nog even bedenken wat ik zelf wil.

Vond dit interessant. De meerderheid zal natuurlijk denken yeah rrrright. Maargoed misschien ken je het verhaal al en anders is het misschien leuk om een keer te kijken.

3 likes

Het liefst zou ik een viking funeral willen hebben, op een vlot worden gelegd en dan met pijlen worden aangestoken. Helaas zegt iedere partypooper ā€œnee, dat is illegaalā€ dus nu neig ik naar een plekje op een natuurbegraafplaats.

19 likes

Mag ook niet… denk ook niet dat het gebeurd maar dit zou ik toch het liefst willen

Laatste poll voor vandaag. Ik beloof het. Maar ik zit net over MSN te praten en eigenlijk was dat, voor mij dan, leuker dan Whatsapp
Zou jij ook weer MSN (voor op de mobiel en dat je jezelf off- en online kan melden) terug willen?

• Ja!
  • Nee!

0 stemmers

Ja dan zou ik ook knettergek worden :sweat_smile: Daarom heb ik al geen Snapchat meer. Kreeg er gewoon soort van paniek van om het met FB en IG te combineren

Heb jij wel eens fraude gepleegd?

• ja, op dat moment wist ik ook dat ik aan het frauderen was
  • ja, maar ik kwam er pas later achter dat ik aan het frauderen was
  • nee

0 stemmers

Een buzzerknop op de telefoon zou ik echt nodig hebben bij sommige mensen

13 likes

Mijn moeder zegt dit nog steeds altijd! Of in het ijsselmeer rollen als ze dement wordt. Benieuwd of het ook daadwerkelijk in haar opgestelde papieren is gekomen.

2 likes

En die laarzen dan… zijn die ook weer in de mode??

1 like

Dit staat toch niemand goed??

1 like

En driekwart broeken?

• Mooi
  • Gaat wel
  • Niet zo mooi
  • Vreeslijk

0 stemmers

*Haha, ā€˜vreeslijk’, oeps.

Vroeger had ik ze wel want dikke dijtjes en dat hielp tegen het schuren.

Comfort gaat tegenwoordig ook echt ver boven fashion voor mij. Wie hou ik voor de gek, ik was nooit fashionable, haha.

2 likes