Ja ah to go heeft echt heerlijke dingen
Nu heb je hem achter het behang geplakt?
Toen ik in op de basisschool zat heb ik een politieke obsessie gehad en een poster van Pim Fortuyn op mijn kamer gehad
Goeeeiee!! Ik dacht ik doe een geel-zwart shirt aan en zeg dat ik een bij ben maar zwart wit is nog makkelijker te vinden natuurlijk!!
Ga je wel eens in je pyjama (of andere chillkleding die lijkt op een pyjama) naar de supermarkt?
- Regelmatig/vaak
- Soms
- Ooit een keer gedaan
- Nooit
0 stemmers
Ga er ook mee naar school. Of lunchen of shoppen of eigenlijk alles.
hahaha lekker kokerellen ja toch
Ik ga altijd of gelijk uit werk (strak in de kleding, hoge hakken, iets tr dik opgemaakt) of gelijk uit bed (onherkenbaar). Zij moeten ook wel denken dat ik minstens elke week een zware identiteitscrisis doormaak.
Net gewoon normaal gegeten maar nu heb ik zin in ijs. Moet nog meer boodschappen hebben maar die kan ik ook morgen halen.
Doen?
- Jaaaa
- Nee joh doe gewoon
0 stemmers
Als je vlakbij Helmond/Eindhoven/weert omgeving woont mag je wel wat uit komen zoeken hoor. Weet alleen niet of ik je maat pakjes heb natuurlijk. Alles is een beetje tussen de 36 en 42.
Ik ga morgen met de trein van Utrecht naar Breda dus Helmond/ehv is een beetje uit de richting!
- Half uur
- Halfuur
0 stemmers
Samenvatting
Het is allebei goed. https://www.taaltelefoon.be/halfuur-half-uur
Wow dat is wel heftig indd, ook zwarte lenzen in doen, nagels wit of met handschoentjes indd. Echt veel details. Komt denk ik nooit zo mooi over als op deze foto.
En vind het toch wel leuk om met carnaval felle kleding en kleuren te dragen.
Ja, inderdaad, ook je haar. Dat is waarom ik niet van verkleden hou . Het idee is altijd heel tof, maar ik vind de uitwerking vaak teleurstellend (toch zeker als ik de uitvoerder ben).
Ga je in Breda carnavallen?
Een leuk idee vond ik: druif. Gewoon allemaal paarse ballonnen opblazen en op je plakken. Misschien een hoedje met een steeltje maken
Ja maar met lange handschoenen, pruik en maillot kom je al een heel eind. Het lijkt me super als het lukt maar het is zeker niet makkelijk!
Heb wel een lange afstandsverklaring, verandert de situatie wel een beetje
Haha, shit, van voor 2017 geleden, maar dat is geen optie.