Stel hier je persoonlijke vraag #5

Wil degene die elke week dweilt zich even melden? Dan wil ik je persoonlijk bewonderen haha

8 likes

Ja doe ik mee! Even een staande ovatie :grin: ik met kind en hond dweil veel ste weinig…
StofZuig wel paar keer per week maar dweilen schiet er altijd bij in, ik loop dan heel stom met een doekje door Mn woonkamer om eventuele vlekken te verwijderen

Ik heb een studio van 28m2 waar ook nog eens een kleed ligt in de woonkamer. Dweilen duurt bij mij 10 minuten😜 In een groter huis zou ik vast minder vaak dweilen.

Over verkrachtingsartiesten gesproken, toen die zanger van The LostProphets werd veroordeeld heb ik de enige cd die ik van die band had (Start Something) gesloopt. En sindsdien ook de muziek niet meer geluisterd omdat ik mij niet meer goed bij voelde. En uiteraard zijn die andere bandleden niet schuldig, maar ik ben blij dat ze toen onder een andere naam iets anders zijn gaan doen.

6 likes

Ben ik wel met je eens, maar ik vind bijv. best dat je een programma dan kan uitstellen tot een uitspraak eigenlijk.

1 like

Vind je het lekker om in je ogen te wrijven?

  • Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

1 like

Oké ‘zijn muziek is m’n leven’ is zwaar overdreven, maar ik kan denk ik geen afstand doen van de muziek van MJ (dit klinkt ook zwaar dramatisch trouwens, haha).

1 like

Helemaal vergeten dit verhaal… Ik luisterde vroeger nog wel eens naar hun muziek, maar doe dat nu sowieso al niet meer. Ik kan me nog zoiets herinneren dat die chatgesprekken van die zanger waren uitgelekt ofzo, volgens mij was dat toen ook op egf gedeeld, echt misselijkmakend.

1 like

Hier ben ik het niet mee eens. Tenzij je er zelf bij was of het dossier hebt gelezen kan je er geen eerlijk oordeel over vellen want je weet gewoon echt niet alle feiten. De media is ook zo gekleurd met dat soort dingen. En niet alleen om dit soort zaken maar ook bij andere dingen een verdachte wordt zo snel al weggezet als dader.

1 like

Ik heb R Kelly nooit iets gevonden en z’n muziek ook niet en ik ben altijd al een MJ hater geweest. Vind de muziek geen hol aan en vond het een rare en gare gozer en geloof voor geen cent dat hem niets van misbruik te verwijten is.

8 likes

En toen waren er al jaren geruchten met groepies. Volgens mij tijdens het nepemotijdperk dat die tienermeisjes het wel leuk vonden als zo’n volwassen vent, en dan nog wel een RoCkStAr interesse in je toonde.

En dan had je nog zo’n andere gek

In what young alleged victims have dubbed an emo “sex cult,” William Francis, formerly of the ’00s emo band Aiden, reportedly abused upwards of 20 women physically, emotionally, and sexually, according to a massive report at the Daily Beast. Under the guise of his BDSM aesthetic, his accusers claim that he demanded contracts, signed in their blood, from sexual partners (“slaves” to Francis); that he extorted them (in one instance, to the tune of $100,000); that he “branded” women by forcing them to tattoo his initials near their genitals; and that he conditioned many, including at least one accuser from the time she was 13 or 14 years old.

Ben benieuwd of nu de hele beerput van de #metroo muziekindustrie eindelijk opengaat.

1 like

Ik dweilde eerst elke dag de woonkamer in de avond nadat de kinderen op bed lagen. Maar het werd meer dweilen met de kraan open.

Nu doe ik het drie keer in de week en dan met de stoomreiniger. Vind dat gewoon zo fijn als het huis gedweild is. :see_no_evil:

1 like

Hahaha wilde hier net een poll over aanmaken!

1 like

Ik wil, maar fc Utrecht moet voetballen. Dat ga ik verliezen.

3 likes

ik heb mijn vriend gewoon naar het stadion gestuurd, kan ik wel kijken haha

5 likes

Ik ging opzoeken wat dit was en het eerste wat ik las was: in deze vier uur durende documentaire…

Vier uur??

6 likes

Waarom heb ik daar niet aan gedacht? :thinking:

1 like

Hahahaha ik kom er nu pas achter dat het niet finding Neverland is. Heb het ook constant overal zo gelezen

1 like

O ik dacht dat dit pas volgende week kwam, gelukkig ben ik net onderweg naar huis :grimacing: Maar denk niet dat ik daardoor zijn muziek niet meer zal draaien. Beetje hypocriet misschien maar goed.

1 like

Ik heb heel weinig borst en als ik geen bh draag passen heel veel shirtjes mij opeens niet meer. Dan zit er een lelijke loze ruimte haha. Ik draag trouwens geen bh’s met vulling, maar wel van die voorgevormde.