Stel hier je persoonlijke vraag

hahahaha ja mijn hond zou dat ook graag willen. Nee, ik bedoel met de hand!

4 likes

Is er nog een FF-er die toevalligerwijs een melkveehouderij in de achtertuin heeft? :sunglasses:

1 like

Ah ja, goed punt. Diegene kiezen die je het vaakst gebruikt dan maar!

Ik lees echt zo weinig en ik baal ervan. Vroeger las ik makkelijk 10 boeken per week, ik deed niet anders
Nu heb ik amper de concentratie nog ervoor of/en ik kan geen leuke boeken vinden

4 likes

Blaren? For real? Ik ben er nu 3 menstruaties mee bezig en het begint steeds makkelijker en soepeler te gaan. Ook niet meer zo bang dat ik mn spiraal eruit trek😅

Wat jammer! Misschien kan je inspiratie opdoen in het boekentopic? Of op Goodreads/Hebban?

Schepsnoep haal je bij de:

• Jamin
  • Kruidvat/Trekpleister/andere drogist

0 stemmers

Wow is New Adult een genre? Ik dacht dat er niets tussen young adult en heftige literatuur zat. Ik ga eens googlen haha

2 likes

Goed idee, dankjewel! Ik ga eens kijken :blush:

Bij de Kruidvatten waar ik kom is het schepsnoep altijd keihard, alsof het al jaren in die bakken ligt. :sweat_smile: Het enige dat ik daar soms haal zijn de verpakte mini-candybars.

2 likes

Kruidvat ofc. En toen ik klein was ondertussen ook wat snoepjes proeven.

Ik ben er dus net geweest en ze hebben allemaal nieuwe soorten snoep en ze zijn bezig met dit probleem want ze hebben nu bakken (althans hier) die beter zelf weer sluiten. Had het net met de vrouw aan de kassa er nog over dat ze meer snoep aan mij kunnen verkopen als het snoep wat “verser” is en toen legde ze uit dat er aan dit probleem wordt gewerkt maar dat die kut kinderen (oké oké ze zei kinderen) telkens die bakken openlaten staan. Kruidvat is er zelf ook klaar mee.

7 likes

Ik heb echt schandalig veel snoep gekocht omdat er zoveel nieuwe soorten zijn. :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

2 likes

Niet… Echt de meest vieze snoep die je kunt kiezen (qua bacteriën enzo)

4 likes

Mwah ben er nooit ziek van geworden dus ik vind het wel best haha.

Zelf denk ik trouwens dat kleinere bakken en vaker verversen ook al veel zal doen.

Ik heb in een snoepwinkel gewerkt en wij maakten met regelmaat de snoep bakken grondig schoon en zorgden dat iedereen ook echt de tang gebruikte en niet hun handen! We keken ook echt goed na dat snoep er niet te lang in bleef liggen en als het hard was ging het uit de winkel😊. Dus vond er weinig vies aan. Al weet ik niet of dit bij de kruidvat ook zo gedaan wordt.
was niet bij de Jamin trouwens, gewoon een dorps winkeltje

7 likes

En ik pak vaak geen dingen uit de alleronderste bakken want daar kunnen hele kleine kindjes wel met hun snotvingertjes bij.

3 likes

Ik kan nobel nee stemmen maar dan lieg ik

12 likes

Welk van de volgende badderopties heb/had jij bij je ouders thuis?

• Ligbad (evt. in combinatie met douche)
  • Douche
  • Jacuzzi
  • Sauna
  • Groot opblaasbad
  • Buitenbad
  • Binnenbad

0 stemmers