Stel hier je persoonlijke vraag

Zodat het andere topic niet vervuild wordt met polls die helemaal geen keuze zijn :biggrin:

Hier kunnen alle (anonieme) polls met persoonlijke vragen over hoe vaak mensen hun handdoek gebruiken, of ze wel eens vreemd gegaan zijn of lenen bij duo etc.

1 like

@quantum ik vind het jammer dat je mij niet volgt. Ik wou speciaal voor jou Zweedse filmpjes maken maar jaā€¦

1 like

Negeer je wel eens opzettelijk mensen die je tegenkomt omdat je geen zin hebt met ze te praten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Doe je wel eens alsof je aan de telefoon bent om een sociale situatie te ontwijken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Fake je wel eens orgasmes?

  • Nee (niet nodig want ik heb de orgasmes gewoon)
  • Nee (geen orgasme)
  • Ja

0 stemmers

Ja dat zag ik meer als dezelfde optie haha, maar even kijken of ik m kan aanpassen

Edit: aanpassen lukt me niet. Die 1e optie geldt dus niet per se voor elke keer een orgasme, maar ook regelmatig etc

1 like

Nee insta haha.

Heb je wel eens geld van je ouders gestolen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Meld je je wel eens ziek om een dagje bij te komen oid terwijl je niet echt ziek bent?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar als je bijv. Half Aziatisch bent half Nederlands dan moet je dus west Europa en Aziƫ aanvinken toch

Zeg jij wel eens hardop of in jezelf tegen jezelf ā€œwat dom van jeā€?

  • Nee, nooit
  • Nauwelijks
  • Ja, soms
  • Ja, vaak
  • Voortdurend

0 stemmers

Je gaat naar een bruiloft. Hoeveel geld (indien je geld geeft) doe je in de envelop? Als je samen gaat, kies hieronder dan het bedrag dat je per persoon geeft.

Anoniem

  • 0
  • 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
  • 120
  • 130
  • 140
  • 150
  • Meer dan 150 euro

0 stemmers

Anoniem: Zou een ā€˜afwijkingā€™ in het gezicht (lees: wijnvlek,hazenlip, littekens ect.) een reden zijn om wel of niet met iemand om te gaan?

  • Nee, het zou nooit een reden zijn om niet met iemand om te gaan.
  • Ik zou per definitie niet met diegene omgaan, ik zou me schamen voor hem/haar in openbare situaties.
  • Ik zou me om die reden misschien eerst wat meer op afstand houden.

0 stemmers

Geloof je in leven na de dood?

  • Ja, ik ben gelovig en geloof in een hemel.
  • Ik geloof dat er iets is, maar weet niet precies wat.
  • Nee, ik denk dat het na dit leven klaar is en dat er verder niks is.
  • Ik geloof dat je reĆÆncarneert, op welke manier dan ook.
  • Ik hoop vooral dat er iets moois is en dat het niet eindig is, maar probeer er niet te veel over na te denken.
  • Ik denk er eigenlijk nooit over na, het maakt me vooral heel angstig.
  • Ik geloof iets anders.

0 stemmers

He waarom zou je iemand met een hazenlip of wijnvlek eerst meer op afstand houden? :frowning:
Iemand die hier een toelichting wil geven?

3 likes

Haha ik vind het resultaat van de eerste poll, 99% vs 1%, wel echt heel mooi :sweat_smile:

3 likes

Ik vind wijnvlekken juist mooi. En ja ook die over het hele gezicht.

4 likes

Ik vind dit een leuk topic

7 likes

Zou je iets aan jezelf laten veranderen als anderen niet zouden kunnen zien/weten dat je het hebt laten veranderen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe kan je eigenlijk een poll invoegen via je mobiel? Het lukt me niet (maar het forum heeft Ć¼berhaupt een beetje problemen op mijn mobiel)

Via dat wieltje naast de smilies, zie je dat?

Ah ja, als ik mijn scherm draai ja, thanks!

1 like