Stel hier je persoonlijke vraag

Hoeveel sekspartners zou je bij een (potentiële) partner een afknapper vinden? (Meerkeuze)

  • 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 40+
  • Ik doe niet aan sekspartnershaming

0 stemmers

1 like

Ik zou niet willen zeggen dat het om sekspartnershaming gaat wanneer ik afknap op iemands seksverleden, maar ik zou er echt niet blij van worden als iemand 40+ sekspartners heeft gehad voor mij. Is het shaming als ik vind dat dat wel iets over iemand zegt?

3 likes

Geloof je in de goedheid van de mens?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vindt dit eigenlijk wel een vorm van shaming ja, jij knapt er op af, je vindt er iets van en je wordt er niet blij van, dus je velt een oordeel over die persoon op basis van zijn/haar sekspartners.

Stel dat je het zou vervangen met dik zijn, je knapt er op af, je vindt er iets van en je wordt er niet blij van als je een dikke partner zou hebben. Vindt je het dan shaming?

ik vond het vrij moeilijk om dit niet kwetsend te formuleren dus hoop dat je het niet kut op vat, ik probeer te antwoorden op je vraag en wil zeker niet dat het verkeerd zou over komen

1 like

Ben benieuwd: Wat eet je?

  • Ik eet vegetarisch
  • Ik eet veganistisch
  • Ik eet vis maar geen vlees
  • Ik eet zowel vis als vlees

0 stemmers

Oh heb mn poll net als een reply aan jou gemaakt. Was niet de bedoeling haha

Dat heb ik met vitiligo. Dat is soms net kunst.

5 likes

Ik mis: ik eet vlees maar geen vis.

Geen principekwestie trouwens, maar ik lust geen vis (nee, ook geen kibbeling of vissticks etc).

9 likes

Nee nee je legt het goed uit, voelt niet kwetsend hoor!! Tnx voor je reactie :blush:

Ik begrijp wat je bedoelt en ik vind je vergelijking met dik zijn ook wel ok (uitzonderingen daar gelaten, wanneer je dik bent door medicatie oid). Misschien ben ik best wel veroordelend ja als het om een (eerste) indruk gaat, zoals wanneer je iemand leert kennen en meteen al te weten komt dat die persoon 40+ bedpartners heeft gehad. Ik trek dan al wel conclusies ja en geen positieve, maar ik denk wel dat ik open zou staan voor iemand die mij op een andere denkwijze brengt.

Het is vaak genoeg gebeurd dat ik door vooroordelen, of deze nou positief of negatief waren, op het verkeerde been gezet werd en achteraf dacht mmm had ik niet verwacht. Maar toch blijven sommige vooroordelen wel in mn hoofd, vooral degene denk ik die toch altijd weer zo blijken te zijn als ik vooraf dacht.

2 likes

Ohhh ja je hebt gelijk. Ik probeerde het net aan te passen maar dan krijg ik een foutmelding :frowning:

1 like

Dat kan na een paar minuten niet meer. Dus ik stem maar niet :grimacing:

1 like

Denk dat het al heel wat scheelt als je er je bewust van bent.
Ik heb deze situatie wel meegemaakt, iemand leren kennen met veel bedpartners maar toen die persoon uitlegde waarom begreep ik het wel beter en stond ik er ook minder negatief tegenover bij diegene. Ik heb begrip voor de situatie van die persoon maar daarom vind ik het nog niet iets aantrekkelijks.

meer uitleg situatie

het kwam erop neer dat hij door een beperking heel lang niets kon en daardoor pas laat seksueel actief geworden is. Hij heeft hard gewerkt om “normaal” te zijn en vindt daardoor dat hij nu zijn schade moet inhalen.

Als vervolg op deze vraag (waarbij 33 mensen aangegeven hebben weleens vreemd gegaan te zijn):

Indien dat in een gelukkige relatie was: heb je hier spijt van?

Anoniem.

  • Ja, van alle (of de enige) keer
  • Van sommige keren wel, van andere niet
  • Nee

0 stemmers

Hoe reis jij dagelijks naar werk en/of studie?

  • Fiets/brommer
  • Te voet
  • Auto
  • Openbaar vervoer

0 stemmers

Fietsen naar het station of de bushalte om daar de trein of bus te pakken telt niet als fietsen vind ik haha want dan ga je dus met ov :smiley:

Waar wonen jullie?

  • Nederland
  • België
  • Buitenland, in Europa
  • Buitenland, maar niet in Europa

0 stemmers

Ik wist niet of ik stemmers ook zelf kon laten invullen waar ze dan wonen…
europa is trouwens nu echt een raar woord haha

1 like

Hahaha wat chill dat er een gemiddelde als resultaat is.

5 likes

Wat is op jou van toepassing? Ik neem aan dat iedereen weet wat WT is.

  • Ik ben vanaf het begin alleen actief geweest op dit forum, FF
  • Ik zat eerst op WT en ben daarna volledig overgestapt naar FF
  • Ik ben actief op FF en lees mee op WT
  • Ik ben actief op WT en lees mee op FF (en beantwoord deze poll stiekem)
  • Ik post actief op FF en WT

0 stemmers

Hoeveel uur werken jullie per week?

  • 0
  • 4
  • 8
  • 12
  • 16
  • 20
  • 24
  • 28
  • 32
  • 36
  • 40
  • 44
  • 48
  • 52
  • 56
  • 60

0 stemmers

Oke ik wilde eigenlijk 0 tot 40 doen en dan een optie met meer dan 40, maar dat kan niet bij een numerieke poll. Maar ik wil een gemiddelde zien dus ik doe het maar even zo, ik hoop ook voor jullie dat er niemand meer dan 60 uur per week werkt.

Echt een geweldig topic

11 likes

Heb je een relatie of ben je single?

  • Relatie
  • Single

0 stemmers