Toen men nog in een herberg ging overnachten ipv. een airbnb boeken
Artiesten zoal Faun, Heilung, The Dolmen, The Moon and The Nightspirit?
Ik houd heel erg van jaren 60 70 folk, maar ik vind indie folk ook leuk, Fleet Foxes enzo
Waar luister jij naar?
Hahaha omg ik typte daar echt razendsnel op. Het was een mobiel voor zakenmannen eigenlijk ofzo?! En mijn vader zei nog “daar kunnen mijn vingers toch niet eens op” en hoe idioot klein die toetsen dan wel niet waren. En het was belachelijk. Maar ja ik was heel erg fan van het blackberrytoetsenbord.
Shit, ik hoor bij “nee nooit”. Terwijl het misschien heel vies is. Maar ik koop bijna nooit “verse” groente op de (super)markt. Ik koop het ingevroren want dat is in mijn ogen verser en al schoon. Tomaat en parika koop ik alleen niet ingevroren maar wel in plastic. Ik zou echt nooit een bloemkool ofzo kopen wat daar dan in zo’n bak ligt. Ik weet eigenlijk niet eens waar het ligt in de supermarkt? Zo vies.
Mis je het egf?
- Ja, ik vond het egf leuker
- Ja, een stukje “nostalgie” maar vind het hier leuk(er)
- Nee, ff for the win
0 stemmers
Yup! Maar ook Prima Nocta, Ye Banished Privateers en Sowulo.
Maar ik denk dat groenten uit de vriezer ook redelijk schoon zijn? Want daar zit niet half Nederland met zijn vieze vingers aan. Een bloemkool ligt gewoon bij de groenten haha. Maar als je die gekookt eet, gaan de bacterieën wel dood bij het koken (hoop ik).
En anders bouw je er weerstand van op. Maar de gedachte is vies ja.
Grappig hoe iedereen al zo gewend is aan FF, ik vind het ook leuker dan EGF. Volgens mij is letterlijk iedereen die ik leuk vond hier heen gegaan en de mensen met wie ik minder had zijn er niet, of zitten misschien op dat andere forum.
Ik heb ook even op het andere forum geprobeerd maar het is er een stuk minder actief en voelt minder als EGF. Ik weet niet wat het is. Misschien zijn jullie hier meer ad rem en sluit de humor/sfeer hier beter aan bij hoe het op EGF was?
Ik kon daar niet “aarden” door alle nieuwe namen en nieuwe mensen
Hier herkende ik gelijk al gewoon dezelfde namen
Veranderingen he …
Ik ben wel benieuwd naar de mensen die EGF leuker vonden. Waarom? Oprechte vraag hoor, niet verwijtend ofzo.
Lust je koriander?
- Nee, bahhh
- Ja, heerlijk
- Ik heb hier geen mening over
0 stemmers
Voor de mensen die het niet lekker vinden:
Smaakt koriander voor jou naar zeepsop?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor mij is het gewoonte, ik denk dat het gevoel over een jaar wel weg is. En ik lees liever pagina’s ipv oneindig scrollen, volgens mij mis ik hier heel veel posts.
Snap ik!
Snap ik. Ik vind zelf het scrollen niet zo erg, ik hoop dat je er snel aan gewend bent!
Wat is voor jouw de ideale leeftijd om…
Te trouwen (als je dat wilt)
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
0 stemmers
Kinderen te krijgen (als je dat wilt)
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
0 stemmers
En omdat ik denk dat mensen onbewust toch oordelen… Ik bedoel dus niet wat jij vindt maar wat je denkt dan anderen denken…
Vanaf welke leeftijd denk jij dat het sociaal acceptabel is voor iemand om te trouwen?
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- geen idee
- Moeten iedereen zelf weten
0 stemmers
Vanaf welke leeftijd denk jij dat het sociaal acceptabel is voor iemand om kinderen te krijgen
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- Geen idee
- Moet iedereen echt zelf weten
0 stemmers
Bij deze vraag moet je kiezen wat je over het algemeen doet (want er zal misschien verschil zitten in mascara of poeder)
Make-up gebruik ik…
- Keurig tot het aangegeven aantal maanden nadat ik de verpakking geopend heb (dus bij ‘3M’ gooi je het na 3 maanden weg)
- Tot het op is (wat soms jaren kan duren)
- Tot het vies ruikt/er raar uitziet
0 stemmers
Sommige mensen wassen nog heel traditioneel dagelijks met de hand af. Voor hen de vraag:
Een afwasborstel vervang je gemiddeld na…
- 1 week
- 2 weken
- 3 weken
- 1 maand
- 2 maanden
- 3 maanden
- 4 maanden
- 5 maanden
- 6 maanden
- Langer dan 6 maanden
0 stemmers
ik hoorde vroeger bij het populaire groepje kinderen
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Ik erger me aan het telefoon /social media gebruik van mijn vriend of vriendinnen
- Nooit
- Zelden
- Soms
- Regelmatig
- Vaak
0 stemmers
Ik erger me aan mijn eigen telefoon gebruik
- Nooit
- Zelden
- Soms
- Regelmatig
- Vaak