Dat laatste is zeker best duur?
2000 in totaal, zou het niet aanraden, heb 500 teruggekregen van de ziekenkas
Waarom zou je het niet aanraden?
Ik moet ook een implantaat. 22 augustus een afspraak bij de tandarts en dan gaan we dingen bespreken erover.
vind dit een persoonlijk iets, omdat het bij mij op een plaats is die niet echt zichtbaar is, linksonder de voorlaatste kies, het beĂŻnvloedt ook mijn manier van kauwen niet echt, het was puur esthetisch. Vind 2000 ook echt heel veel geld daarvoor. Denk dat ik het anders zou vinden als het echt een zichtbare tand vooraan zou zijn ofzo.
Chill voor jou. Mijne was helemaal boos want mân tandvlees was ontstoken dus ik moet nu perse elke dag flossen ofzoiets.
Agenda bijhouden
@Meja was ik wel benieuwd naar n.a.v. je opmerking in het Beutyblogtopic!
- Doe ik niet
- Doe ik op papier (agenda, bulletjournal, post-itâs, you name it)
- Doe ik op mijn telefoon/digitaal
- Doe ik soms op papier, soms digitaal
0 stemmers
Mijn toiletpapier hangt
- met de rol naar voren zoals 1
- naar achteren zoals 2
0 stemmers
Jeetje dat is echt een grote maat ik heb zelf 90D en koop ook altijd bij freya en chantelle. Heb je er geen last van?
Dit vind ik interessant. Houd me niet langer in spanning?..
De rol naar voren natuurlijk!!!
Wel rugpijn en nekpijn. Zit nog wel eens aan een borstverkleining te denken, maar dan wil ik eerst klaar zijn met borstvoeding geven.
Bij mij hangt die rol altijd anders haha let er echt niet op
Doe ik drie weken op papier tot ik hem vergeet mee te nemen / later bij te werken
Hoe vaak trek je schoon ondergoed aan?
- ĂĂ©n keer per dag, sâochtends.
- ĂĂ©n keer per dag, sâavonds.
- Twee keer per dag.
0 stemmers
Als ik 's avonds douche dan 2 x per dag. Wisselt een beetje
Ertussenin, of allebei.
Ik zit er voor mijn gevoel ook tussenin. Ik haal energie uit met mensen zijn en voel me snel eenzaam, maar heb ook wel echt even tijd voor mezelf nodig als ik veel achter elkaar met mensen ben.
Een tosti
- Snijd in diagonaal
- Snijd ik rechtdoor
- Snijd ik niet door
0 stemmers