Stel hier je persoonlijke vraag

Mijn borsten zijn:

• Even groot
  • De linkerborst is groter
  • De rechterborst is groter

0 stemmers

Mijn navel:

• Is een kuiltje
  • Steekt uit

0 stemmers

Als je met de bus/tram gaat die (bijna) leeg is, ga je dan altijd op dezelfde plek zitten / heb je een lievelingsplek in de bus/tram?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Houd je rekening met waar de zon staat als je met de bus/tram/trein gaat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wil je liever wel of niet in de zon zitten?

• Wel
  • Niet

0 stemmers

Die laatste is erg seizoensafhankelijk haha

10 likes

Haha ja shit ik twijfelde al om die optie toe te voegen!

Mijn linkerborst is groter, evenals mijn rechter

(wie herkent de referentie)

3 likes

Ha ha ha :joy::joy::joy: #sorry

Ooo die laatste zin las ik te laat. Heb, op m’n 4 verstandskiezen na, alle kiezen nog

1 like

Grappig dat het bij zoveel mensen links is? Kan iemand dit verklaren?

Haha ik ben rechtshandig maar die rechter van mij loopt voor op links hoor, haha. Maar volgens mij is er bij mij gewoon iets ‘scheef’ gegaan in de puberteit want ik had ook een tijdje meer okselhaar rechts, en ik zweette daar ook meer. En mijn heupen zijn ook niet 100% symmetrisch…

3 likes

Dat is bij 80% van de vrouwen blijkbaar zo

1 like

Ik hoorde dat veel mensen juist de linkerborst groter hebben omdat daar het hart meer onder ligt. Ben zelf linkshandig en heb m’n linkertiet iets groter. Maar eigenlijk weet alleen ik dat, tis niet dat het opvalt. Ik merk het aan hoe m’n bh’s zitten.

1 like

Je hart zit toch gewoon in je ribbenkast dus dat maakt dan toch niks uit

1 like

Ben geen arts dus laat me hier verder niet over uit haha

1 like

Lekker late to the party, maar ik zou groep 3 ook graag bij jou overdoen!! Mijn juf had een zware steen die ze stiekem keihard op je tafeltje liet vallen van achter als je niet op zat te letten. Ze ging met knuffelen en aanraken compleet de grens over bij sommige kinderen die dat niet prettig vonden, die werden gedwongen om te knuffelen en op schoot te komen zitten. Kindjes die volgens haar lelijk in hun schriftje hadden geschreven, nam ze mee naar andere klassen zodat ze daar voor de klas even konden laten zien hoe lelijk ze hadden geschreven. En dat is maar een greep uit haar repertoire.

Helaas heeft het daarna nog 20 jaar geduurd voordat ouders er werk van maakte en ze op non actief is gezet.

1 like

Noooo dit kan echt niet :frowning:

Dat van die steen is het enige waarvan ik denk, in bepaaldr situatie acceptabel (ik heb wel eens een boek op iemands tafel laten vallen die ik al 4 keer had aangesproken op kletsen, maar dat was vooral grappig en ik wist bij wie ik t kon doen). Maar niet in groep 3 :sweat:

Je bent welkom hoor in mn klasje :kissing_heart:

Als ik de uitslag van de polls bekijk, hoort mijn stem over het algemeen:

• Bij de meerderheid
  • Bij de minderheid

0 stemmers

Joppiesaus! (Plz iemand zeg me dat ik niet de enige ben)

1 like

Was een bultje maar is na een operatie een soort bult met een kuiltje.

Ik doe het soms ook als een soort van quiz. Vanmiddag was er een poll over zara en mango en ik kom daar NOOIT maar ik dacht hmm wat zou de rest stemmen hahaha en ik had gelijk

6 likes

Hoeveel exen heb jij?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9