Hoe spreek je vanille uit?
- Vanielje
- Vanieje
0 stemmers
Hoe spreek je vanille uit?
0 stemmers
Ik draag mān bh veel langer dan 14 dagen
Hahaha ja dit wilde ik ook zeggen.
Vlaming hier, āvanieleā!
Wow dit hoor (lees) ik nu echt voor het eerst!
Het is ook maar door op Nederlandse fora te zitten dat ik weet dat āvanieljeā ook een optie is, dat wordt hier nooit gebruikt.
Max 3 dingen die je het meest ongelukkig maken (anoniem):
0 stemmers
(ik ben vast nog een heleboel vergeten, maar de hokjes waren op)
Hoeveel geef jij per maand uit aan kleding?
0 stemmers
Hoeveel geld geef jij per maand uit aan boodschappen?
0 stemmers
Hoe vaak wissel jij van telefoon?
0 stemmers
Ja stom! ik heb hem veranderd
āEen pak voor je broekā en dan kreeg je een klets op je billen en dan was het klaar. Ben ik nog niets slechter van geworden.
Mijn man wil altijd de nieuwste telefoon (deels beroepsmisvorming hehe), en ik pak dan zijn āvorige versieā over.
Haha nee, daar heb je een goed punt. Maar ik bedoel denk ik meer dat het op een enkele wijze traumatisch is geweest of dat het überhaupt een andere betekenis had ten opzichte van bijvoorbeeld een time-out op de trap. Was ook niet hard of pijnlijk.
Een boterham met jam/kaas/kokosbrood/vleeswaren/pindakaas heeft ook nog:
0 stemmers
En een boterham met hageslag/ gekleurde hagel/ vlokken:
0 stemmers
De lekkerste keukens (max 3) vind ik
0 stemmers
Van een random bucketlist geplukt: wat heb jij gedaan in je leven?
0 stemmers
Sletten en sloeren, wat heb jij al allemaal gedaan? (anoniem!)
0 stemmers
Haha, ik voel me superbraaf, ik heb helemaal niets gedaan van die laatste lijst. Ik heb wel seks gehad op een station en bijna in de auto (tot een politie-agent op ons ruitje tikte ). En ik heb seks gehad met iemand die verloofd was (niet met mij).
Ik eet altijd halvarine, maar ik mis eigenlijk wel onderscheid bij de eerste optie. Bij jam of pindakaas hoef ik er echt geen halvarine bij, getver. Maar bij kaas of vleeswaren vind ik het wel lekker.
En de optie āmaakt niet uitā
Ik weet echt niet wat ik precies eet, als het maar uit zoān kuipje komt. Bona, becel, bertolli, blue bandā¦
Omg het begint allemaal met de B
Daarom kunnen we het net zo goed allemaal Boter noemen
Omg dat heeft ook een B