Omg ik heb 0 van deze films gezien, schaam me daar wel voor
Ik vind zulke vragen altijd lastig Ik lust het wel (ik lust alles), maar ik vind het niet lekker dus hoef het niet.
hahaha, deze lijstjes schreeuwen wel een beetje ‘ik ben artsy-fartsy’ of ben ik dan een bitch? Ja oké dan ben ik een bitch, ik denk dat ik gewoon een beetje jaloers ben @Vincent
Ik dacht dat ik ook een filmliefhebber was maar ik kan verrassend weinig aanklikken
Haha ja same, ik kijk echt heeeeel weinig films. Sowieso nog geen 10 dit jaar (terwijl ik in januari wel een haryrp otter marathon gedaan heb). Toen ik nog in Amsterdam woonde ging ik nog wel eens naar de bioscoop, maar thuis films kijken doe ik gewoon nooit en waar ik nu woon draait maar weinig leuks in de bios vind ik.
Ik heb echt in een maand heel big bang theory gekeken. Dat is echt heel veel uur. En een keer in een dag een heel seizoen van temptation island. Waar is mijn rem??
Welke horror franchises heb je één of meer films van gezien?
-
- Friday The 13th
-
- Halloween
-
- A nightmare on elm street
-
- Wrong turn
-
- Hellraiser
-
- Evil dead
-
- Child’s play (chuckie)
-
- Texas chainsaw massacre
-
- The purge
-
- Scream
-
- Paranormal activity
-
- Saw
-
- Children of The Corn
-
- Hatchet
-
- The Hills have eyes
-
- [Rec]
-
- Leprechaun
-
- Hannibal lecter films
0 stemmers
Toen ik nog geen kind had, heb ik meegedaan aan een weddenschap waarbij ik 150 films moest kijken in 1 jaar. Dat werden er uiteindelijk bijna 200. Toen keek ik wel veel meer genres dan nu en nam ik er meer de tijd voor.
Als ik nu een film kijk is dat toch wat luier dan vroeger, en iets toegankelijks. Echt veel arthouse films kijk ik dus helaas niet meer.
horror
Huh maar hoe doe je dit dan zonder dat je helemaal exposed wordt zeg maar. Kun je dan echt naar de plasbak gaan zonder dat anderen je poes zien of dat je broek lager dan je kont moet?
Ik schaam me diep maar sowieso meer youtube haha
2x per dag
Ik kan podcasts inderdaad ook aanraden @En_17_Anderen . Tips kun je vinden in het Podcasts topic
Tegenwoordig fiets ik overigens naar werk, en ook op de fiets vind ik podcasts luisteren echt ideaal. Een oortje in = oor aan de straatkant vrij zodat je auto’s e.d. nog hoort, maar tegelijk ook wat interessants horen.
Als ik nu nog veel met het OV zou reizen, dan zou ik naar audiobooks luisteren (of gewoon lezen, maar dit gaat lekker makkelijk via bijvoorbeeld Storytel of Scribd)!
Ik films zie ik vaak mensen die een slaapmasker dragen maar ik doe dat zelf nooit. Draag jij wel eens een slaapmasker?
-
- Ja
-
- Nee
-
- Soms
-
- Alleen op vakantie oid
-
- Na een nachtdienst/als ik overdag moet slapen
0 stemmers
Soms heb ik zo’n bui en voel ik me helemaal Elle Woods en dan ga ik zo fancy naar bed. Maar is altijd maar van korte duur
Rocky en Rambo zijn niet hetzelfde?
Edit: oh wel dezelfde acteur dat verklaart mijn verwarring enigszins
Op de heenweg make up en ontbijt en tussendoor beetje internetten op mn telefoon. Op de terugweg ook internet en val ik meestal na 10-15 minuten in slaap
Ik word best snel wakker van licht, heb thuis ook verduisterende gordijnen op mijn slaapkamer. Op vakantie draag ik dus vaak een slaapmasker, zeker met kamperen (in een tent) of als ik op een slaapzaal in een hostel slaap. In dat laatste geval ook met oordoppen, zodat ik geen last heb van de kamergenoten
Geïnspireerd door alle films in dit topic. Ik weet van veel films dat ik ze gezien heb, maar ik kan me het einde dus totaal niet herinneren. Kan jij het einde van films goed onthouden?
- Ja, na één keer weet ik het voor altijd
- Ja, na meerdere keren weet ik het wel
- Nee, het is elke keer een verrassing dat Gollum in het vuur valt op het einde
0 stemmers
Voor iedereen die net als ik bijna geen films kom afvinken, welke hersenloze meuk heb jij gezien:
- Mean Girls
- Friends With Benefits
- New York Minute
- Wild Child
- Confession of a Shopaholic
- She’s the Man
- The Princess Diaries
- 17 Again
- The Housebunny
- 27 Dresses
- Angus, Thongs and Perfect Snogging
- Love Actually