Stel je persoonlijke vraag #10

Miauw

6 likes

Wauw dit topic gaat zo snel!

Hoeveel uur heb je vannacht geslapen?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9 of meer

0 stemmers

Is dat minder dan normaal door het weer?

• Ja
  • Ja, maar niet door het weer
  • Nee, evenveel
  • Nee, meer zelfs

0 stemmers

Als jij duo penotti eet, welke kleur vind je dan het lekkerst?

• Wit
  • Bruin
  • De mix van wit en bruin
  • Ik eet geen Duo Penotti maar ik wil toch stemmen

0 stemmers

doe jij met dit weer meer dutjes?

• ja
  • nee, hoewel ik het zou kunnen doen als ik wilde
  • nee, maar ik heb niet de mogelijkheid om overdag dutjes te doen

0 stemmers

Ik wordt dus echt moe van dit weer. Ik kwam gister om 14:00u thuis van het werk en heb toen van 14:30 tot 18:00 geslapen. Wel met het gevolg dat ik om 23:30 nog steeds zo ‘:smiley:’ in bed lag en niet kon slapen.

8 likes

@Zoeva
Klopt. Je haalt wel twee dingen door elkaar, ouders die niet vertellen aan hun kind dat die kind überhaupt van een donor komt (of die nou anoniem was of niet) en kinderen die als ze dit wel weten geen gegevens van hun donor hebben want anoniem (dit is zo in mijn geval)

Zou je het willen weten als dat mogelijk was? Ik dacht dat ze die gegevens toegankelijk gingen maken omdat blijkt dat mensen er toch wel problemen van ondervinden dat ze hun biologische ouder niet kennen. Maar misschien heb ik dat verkeerd onthouden.

Small talk

• Vind ik over het algemeen leuk. Ik krijg er energie van
  • Vind ik over het algemeen niet leuk. Het is energieslurpend

0 stemmers

Ik haal geen dingen door elkaar. Jouw berichtje is wel een goede aanvulling op mijn verhaal

Douche jij nu ook vaker op een dag?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik kan het niet echt douchen noemen maar ik spring af en toe onder de douche om 1 minuut koud water over me heen te laten komen haha

9 likes

Nee, maar ik doe überhaupt nooit dutjes!

4 likes

schreeuwen mensen vaak naar elkaar in jouw straat en dat je het dan in je huis kunt horen?

• ja
  • nee
  • het gebeurt wel af en toe, ik weet niet zeker of ik het vaak zou noemen

0 stemmers

heb jij wel eens het gevoel dat je ‘overprikkeld’ bent?

• ja
  • nee
  • ik weet het niet zeker

0 stemmers

Ik vind het zo fijn dat dit een forum is waarop (met name) alleen vrouwen zitten, het voelt soms zo als een sisterhood. Maar eigenlijk is het ook wel gek toch? Want heel veel onderwerpen die besproken worden gaan ook mannen aan. Bijv. als ik denk aan date-topic, zou dan best waardevol zijn als het man/vrouw was. Is het omdat vrouwen (vaak) empathischer zijn, beter kunnen adviseren? Nouja geen idee eigenlijk, maar dit was een hele lange intro voor mijn vraag haha:

Vind jij het ook fijn dat dit forum met name door vrouwen bevolkt wordt?

• Ja, ik zou het onprettig vinden als hier mannen zouden zitten, ik zou me minder kunnen uiten
  • Ja, mannen weten niks van deze onderwerpen
  • Ja, de manier waarop mannen reageren op fora vind ik niks
  • Ja, ik wil hier gewoon zeiken over mannen zonder tegenwoord
  • Ja, mannen zouden überhaupt uitgeroeid moeten worden
  • Soms, denk dat mannen wel een aanvulling zouden kunnen zijn op sommige onderwerpen
  • Nee, ik mis de mannelijke input hier, hoe grof ook
  • Nee, als mannen respectvol zouden reageren, dan zou ik ze hier verwelkomen
  • Nee, maar het overgrote deel van de leden zou wel vrouw moeten blijven
  • Nee, ik ambieer een sfeer ala FOK! hier
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik vind het niet erg als 1% of zo hier man is. En al zeker niet in de topics waar de paar mannen nu meeposten. Ik zou het erger vinden moest er hier een man komen enkel en alleen voor de seks- en datetopics.

Vorig jaar postte er een keer een man zo mee op egf. 'k Weet nu z’n naam niet meer. Maar ook alleen maar in die topics. En het was zo’n type man die vrouwen als mythische onbereikbare bijzondere wezens ziet die hij moet vereren. Waarschijnlijk had ie nog nooit een band met een vrouw gehad en had ie ergens het advies gekregen dat hij ‘laagdrempelig’ op een forum contact moest zoeken met die mythische wezens.

13 likes

ik denk dat het net zoiets is als wanneer je met een vriendin afspreekt en dan komt haar vriend ook mee! soms kan dat leuk zijn, en hij heeft weer andere dingen te vertellen en zo, maar af en toe wil je gewoon alleen met je vriendin afspreken

28 likes

Ja, omdat ik het prettig vind om in vrouwelijk gezelschap te zijn, niet om de redenen die jij noemt. (dus omdat ik vrouwen leuk vind en niet omdat ik mannen stom vind of me niet durf te uiten als ze er zijn, en verder denk ik ook niet dat een ‘mannelijk perspectief’ of mannelijke manier van posten per se anders is)

10 likes

Ja dit vooral! In mijn vroegere team op het werk waren we met alleen vrouwen. En sommigen wilden zo graag eens een man in het team want dat zou zo anders zijn en dat zou zoveel beter zijn :roll_eyes: Dus ja gezocht functieprofiel: man. De rest doet er niet toe want die reageren toch allen op dezelfde manier blijkbaar.

2 likes