Stel je persoonlijke vraag #10

Poets jij je tong?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoevaak

• 1x per dag
  • 2x per dag
  • Alleen in het weekend
  • Alleen doordeweeks
  • Als ik er aan denk
  • Alleen wanneer ik nodig acht

0 stemmers

Ik wilde dit toevallig ook gaan vragen hier haha, ik poetste mijne gister heel uitgebreid omdat ie mega smerig was. Ik herinner me de laatste keer niet eens meer dat ik het deed. Maar vanaf du ga ik het ook elke dag doen geloof ik :o

Een aardbeienslof!

Of een witte chocolade cheesecake

1 like

heb of had jij een lievelingsgetal onder de 10? zoja, welke? ik vond als kind het altijd heeeel stom als mensen een oneven getal als lievelingsgetal hadden. kon ik niet begrijpen.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Ik heb een tongschraper eigenlijk, werkt nog beter dan je tong poetsen.

2 likes

7 was altijd mijn rugnummer bij volleybal, vandaar

1 like

zeg jij zeven of zeuven?

• zeven
  • zeuven

0 stemmers

haha ik moet deze uitslag maar eens aan mn vader laten zien.

1 like

Stel, dat jouw partner, of crush whatever, opeens vertelt dat hij vroeger vaak naar de hoeren is geweest, zou je dat dan (kunnen) accepteren?

• ja
  • nee

0 stemmers

En als je nee zegt; zou het zodanig een dealbreaker voor je zijn dat je de relatie verbreekt of niet aangaat?

• ja
  • nee

0 stemmers

ik vind mezelf hier altijd overdreven stellig in maar ik vind dat zo’n kutgedachte, dit terwijl ik exen heb die heeeeel veel bedpartners hadden gehad. dat vond ik ook niet leuk maar dat kon ik wel makkelijk accepteren. heel krom.

Ik denk dat het gaat om de betaling voor seks.

5 likes

Ik bedoel wel echt hoeren als in prostituees.
Voor mij maakt het gevoelsmatig wel een verschil voor het betalen voor seks (en het gebruiken van iemand die dat vaak toch uit een soort van dwang doet) en seks met wederzijdse toestemming waarvoor niet betaalt wordt.

6 likes

Omg ik ben blind, partner.

Goeiemorgen.

57 likes

Ik dacht dat zeuven voor aan de telefoon was, omdat het anders teveel op negen lijkt.
Edit: niet dat ik dit doe hoor maar m’n oma zei dat een keer (werkte vroeger in een telefooncentrale)

ja dat kan kloppen, en dat ze dat daarom ook op de radio deden, maar zo oud is mn vader ook weer niet. maar al wel in de 60, dus misschien heeft hij het opgepikt van zijn ouders ofzo? ik vind het iig lelijk.

nog maar een poging dan. hoeveel jaren verschillen jouw ouders met elkaar?

• niet, ze zijn in hetzelfde jaar geboren
  • 1-2 jaar
  • 3-4 jaar
  • 5-6 jaar
  • 7-8 jaar
  • 9-10 jaar
  • meer dan 10 jaar

0 stemmers

3 weken :grin:

1 like

Haha bedankt voor al jullie input in mijn poll. En de uitslag laat ook wel mijn eigen twijfel zien :joy:
Ik vertrek zometeen toch met de auto want zag dat die nog niet in de zon heeft gestaan en dan hoop ik die bekende zweetaanval bij stilstand te voorkomen :stuck_out_tongue:

ik schaamde me altijd wanneer er werd gevraagd hoe oud mn ouders waren, kon het niet onthouden dus ik lulde vaak maar een leeftijd wat kon kloppen en ik wist dat mn moeder zo’n 5 jaar jonger was dus daar deed ik het maar mee. oh het is net geen 5 jaar verschil, op een maand na.

Nou ik zou het niet van m’n partner af laten hangen, maar heb er zelf geen behoefte aan om zo’n contact weer aan te gaan na zo’n tijd.

9 likes

Forumpurge!

Maar goed dat ik geen mod ben, want ik zou een hele hoop bans uitdelen. Je moet mij nooit een vrijbrief geven, of macht.

8 likes