Stel je persoonlijke vraag #10

bedoel je dat je roepnaam niet op je paspoort staat of? en zijn dat dan ook naast voornamen je doopnamen?

haha oja oke, zoiets dacht ik al. heel herkenbaar :joy:

1 like

Met 3 oktober :tada:

10 likes

Ik vind mezelf in sommige opzichten slim, maar in sommige opzichten ook heel dom!

5 likes

denk jij dat je sneller een klik online hebt met mensen of gewoon in real life?

• ik weet het niet
  • in real life
  • beide, ik klik met iedereen
  • beide niet

0 stemmers

dit was bij 1 ex van mij zo erg, op whatsapp escaleerde alles. in real life nagenoeg nooit. toen gingen we elkaar maar blokken zodat we alleen hoognodig konden smsen, eigenlijk best triest maar dat werkte gewoon echt niet online.

1 like

laten we het “welke forummer vind je niet leuk” topic van het oude EGF terughalen!

Ik bedoel, wat kan er mis gaan

68 likes

Welke taal als je anderstalige muziek luistert?
Gebaseerd om meest gesproken talen en wat ik kon bedenken dat wel populair zou kunnen zijn.

• Chinees (Mandarijn)
  • Spaans
  • Arabisch
  • Portugees
  • Russisch
  • Japans
  • Punjabi
  • Koreaans
  • Duits
  • Frans
  • Hindi
  • Bengaals
  • Italiaans
  • Maleisisch
  • Vietnamees
  • Javaans
  • Turks
  • Thais
  • Anders, namelijk

0 stemmers

In het echt, denk vooral omdat je dan direct iemands reactie op jou kan peilen en je makkelijker voelt ‘waar je staat’ ten opzichte van die persoon, ofzo. Over het internet ben ik altijd bang dat mensen niet op me zitten te wachten en ik dat dan dus ook niet door heb, waardoor ik geneigd ben om wat meer afstand te houden.

1 like

Wat tof!

Met Turks bedoel ik alleen Tarkan.

Maar 70% van wat ik luister is Spaans, 10% Portugees, 10% Engels, 5% slechte Franse rap en 5% rampeneren op die beat.

16 likes

Hahaha ik las even en ik dacht dat het een apart dialect was ofzo, maarr ik heb hem.

Turks luister ik naar Altin Gün echt topmuziek.

6 likes

Reggeaton en Romeo Elvis all day!!! (Al vergat ik bij het invullen eerst wel even dat reggeaton spaanstalig is haha)

1 like

ik word nerveus van hoofdrekenen. echt gewoon angstig.
kan jij goed hoofdrekenen?

• nee ik krijg kortsluiting :exploding_head:
  • wel oke
  • ja ik ben daar een genie in!
  • ik denk gemiddeld
  • nee
  • ja
  • mwah
  • je hebt nog een optie vergeten

0 stemmers

Heb je aanraders? Wil graag aan mensen laten zien dat ik echt niet alleen maar Jesse McCartney luister.

2 likes

Wat vet, ik ga het eens luisteren!

Ik word sowieso heel nieuwsgierig wat er allemaal tussenzit met die talen. Ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel mis door alleen te luisteren binnen bepaalde talen. Als iemand nog parels wil delen in andere talen dan engels/nederlands of de bekende dingen, misschien leuk om het hier te doen:

4 likes

Nou ik voel me wel aangesproken maar het is niet alsof ik daar dan echt mee zit en/of mijn gedrag aanpas. Mijn hele SJW vibe kan mensen wel eens tegen de haren instrijken, dat weet ik heus wel.

6 likes

4 dagen :joy:

1 like

Dit. Ik zou het niet erg vinden als iemand zou betalen voor sex. Mits diegene die hij betaald het werk doet zonder dwang. Maar aangezien de sex industrie niet 100% zuiver is zou ik het rot vinden om te weten dat iemand in het verleden misschien sex heeft gehad met iemand die gedwongen is dat werk te doen. En dat dat geld ook niet 100% naar haar gaat maar naar de mensen die de illegale sex industrie zo in stand houden.

3 likes

Nee, ik kan echt in paniek raken van cijfers en kan met gemak 3 minuten doen over een sommetje als 263-47. Is altijd zo geweest, ik ben heel goed in talen/spelling, maar een ramp met rekenen/wiskunde. Ik zou ook best een dyscalculie test willen doen, maar die zijn duuuuuur.

5 likes