Stel je persoonlijke vraag #10

Ik wist dus niet dat kkk ook voor lachen kon staan. Maar ik denk automatisch aan de Ku Klux Klan als ik kkk lees, dus ik vond het even gek dat je daar om moest glimlachen :sweat_smile: Weer wat geleerd vandaag!

9 likes

Ja ik had beter wat k’s kunnen toevoegen kkkkkk

1 like

Jajaja is Spaans lachen volgens mij!

Ja klopt, het klinkt als gagagaga

4 likes

Ik dacht van niet, maar herinnerde me vanochtend ineens dat een schoolvriendinnetje toen we in de tweede klas zaten ineens werd omgeroepen omdat ze totaal onverwacht een zusje had gekregen. :flushed: Haar moeder was aan de pil en hoewel ik haar natuurlijk niet écht kende als een vriendin ofzo, kende ik haar wel.

Zowel mijn beste vriendin als mijn nicht kwamen er pas na 5 maanden achter in verwachting te zijn. Ik doe zelf ondanks correct anticonceptiegebruik elke maand trouw een zwangerschapstest, want ik ben zelf door deze ervaringen best bang geworden om onvoorbereid zwanger te blijken, ondanks de kans zo klein is. :upside_down_face:

O en ik lach zo: “ahahahah”! Dus zonder “h” ervoor.

6 likes

Ik ga geloof ik je voorbeeld volgen. Ik word altijd doodsbang van zulke verhalen.

1 like

Amerikanen typen zoo vaak lol. Of nog erger lololol. “Yeah lolol”. Maakt niet uit welke staat ofwat. Is mij zo enorm opgevallen door de jaren heen.

1 like

Beschouw jij jezelf als een “outdoor” persoon?

• Ik heb geen flauw idee
  • Ja het liefst word ik in een tent wakker
  • Mwah eerder niet dan wel
  • Ja ik doe graag outdoor dingen dus ik beschouw me als een outdoor persoon
  • Iel nee ik lig liever in bed met eten en Netflix
  • Is het al outdoor genoeg als ik op de fiets dingen doe?
  • Jaaaaa

0 stemmers

Wandelen, hardlopen en fietsen vind ik geweldog, maar kamperen etc vind ik hel. Mij teveel moeite

3 likes

Als ik boodschappen doe als ik honger heb ben ik er heel alert op dat ik alleen haal wat ik nodig heb (“nee! Het is de honger die dit wil, maar dit is nergens voor nodig, laten liggen dus”). Als ik normaal boodschappen doe heb ik dat minder, dus ik denk dat ik dan juist eerder denk “ah joh kan wel” en met meer thuis kom dan nodig is haha. :thumbsup:

1 like

Ik ben meer een minimizer. Minimale effort, maximaal resultaat.

29 likes

Dit heb ik ook. Dat het misgaat na teveel wijn kan ik nog in komen maar soms ook al na 2 wijntjes. Mijn vriend daarentegen kan drinken wat hij wil en heeft nooit ergens last van.

1 like

Herkenbaar ja, mijns drinkt ook zoveel meer en nergens last van. Zo oneerlijk :sob:

Haha ja echt! Ik lig de hele dag doodziek op de bank en hij gaat vrolijk lopen grasmaaien ofzo, niet te doen.

2 likes

Misschien te persoonlijk, maar werd je wel ongesteld en slikte je de pil oid? Lijkt me echt schrikken. Zeker ook omdat de keuze dan sowieso voor je gemaakt wordt, geen idee hoor of ik abortus zou overwegen maar als je het dan ontdekt kan het niet eens meer en dat lijkt me ook wel heftige wetenschap als je misschien geen kinderwens had. De baby komt dan hoe dan ook.

1 like
  • Kourtney
  • Kim
  • Khloe
  • Kendall
  • Kylie
  • Wie?

0 stemmers

Weet wel wie je bedoelt, maar heb op wie gestemd omdat ik ze allemaal niet leuk vind haha (of eigenlijk weet ik ook gewoon te weinig van ze om een eerlijk oordeel te geven)

36 likes

Euh waarom kan ik ze niet allemaal kiezen?

4 likes

Ja dit heb ik heel erg. Vooral met leren. Als ik dan even ga hardlopen of iets anders ga doen lijkt het daarna of ik alles weet.

Dus we vinden onze grote liefde als we stoppen met zoeken/het loslaten? :open_mouth:
En het wordt ook vaak tegen mensen met een kinderwens gezegd; als je het loslaat gebeurt het. Maar ben er nog niet over uit wat ik daar van vind. Ik neig naar onzin.

9 likes