Ik word superkriegel van badjassen, die verschuiven als je gaat verzitten en dan zit dat touw verkeerd en zit ineens die hele badjas achterstevoren en ik vind badstof vervelend voelen.
Neeeeee why😭 ik vind badjassen geweldig. In alle kleuren stoffen maten lengtes verkrijgbaar. Ik heb satijnen maar ook lelijke met een muts met fleecestof. En bij sommige badjassen naaien ze dat lint aan de achterkant vast, zo kan het nooit verschuiven. Ja ik ben er gepassioneerd over haha.
Ik heb er eentje, maar ik draag hem alleen als ik naar de sauna ga; dat is ongeveer 1x per 3 jaar.
Ja ik denk eigenlijk dat ik dit onbewust van mn ouders heb meegekregen. Mn moeder deed altijd een ochtendjas (zo heet het eigenlijk toch?) aan als er iemand bijvoorbeeld iets kwam maken 's ochtends. Ik kom persoonlijk veel sneller mn bed uit in de winter wetende dat er een dikke badjas op 2 meter afstand hangt.
Ik had er 3 maar heb er laatst 1 weggegooid omdat ie aan de binnenkant deels wit teddystof had en dat was er door het vele wassen wat smoezelig uit gaan zien. Baalde er al snel alleen wel wat van haha, want die was wel nog heerlijk zacht en warm, en toch niemand die 'm me zag dragen haha.
Ik heb er 1 van badstof, 1 fleece-achtige, 1 lange fluffy badjas en 1 korte fluffy badjas
Volgens mij 9. Ik schaam me om dit te zeggen haha, ik heb 3 dikke waarvan 1 met een muts, die zijn van fleecestof. 3 weer van satijn die tot op de knieen komen, en een zegmaar “zomerbadjas” zijn. En dan nog wat random badjassen, maar geen badstoffen.
Ik heb er twee. Een fleecestof voor thuis en een langere, badstoffen voor naar de sauna.
Maar waarom doe je eerst een badjas aan als je uit de douche komt? Als je direct je kleding aantrekt ben je toch gelijk klaar. Anders heb je het weer koud als je badjas uit moet!
Omdat nat uit de douche een badjas aan (dus niet afdrogen) echt zo lekker is. Net als in bed gaan liggen als je uit de douche komt (maar wel beetje afdrogen anders is je bed zeiknat)
Dit doe ik ook. Gaat altijd prima. En ik heb de goedkoopste wasmiddel van de Jumbo (€1.80 voor een fles) en mijn kleding is altijd schoon en heb het hele jaar nog geen nieuwe fles hoeven kopen.
Onderbroeken (draag ik ‘s nachts) en strings met kant o.i.d. op 30 graden, strings (draag ik overdag) op 60. En als ik eens in de zoveel tijd een kookwas (95 graden) draai en ik heb witte katoenen strings, gooi ik die daar ook in.
1 echte fluffy badjas en 2 dunne kimono’s voor de zomer
Ik heb regelmatig de wasmachine aan en ik gebruik soms zelfs meer wasmiddel dan nodig is. Volgens de verpakking kun je er 25 keer meedoen maar ik doe er echt al langer mee. En mijn kleding is altijd schoon.
1x per week, ook wel 2x per week regelmatig. Ligt eraan of ik beddengoed moet uitwassen haha want neemt veel plek in.
Stel, je bent werkende, en door persoonlijke omstandigheden binnen korte tijd op zoek naar een (tijdelijk) onderkomen. Via via ken je iemand die haar koophuis beschikbaar stelt. Dit huis is volledig gemeubileerd, je hebt je eigen (kleine, want extra) slaapkamer, is van alle gemakken voorzien en staat in de stad waar jij werkt (buiten de randstad). Wanneer je er in en uit kunt is volledig flexibel, de eigenaar zal alleen sporadisch ook een weekend thuis zijn. Wat vind je een eerlijke prijs om hiervoor per week te betalen? (inclusief g/w/l, internet + tv, schoonmaak)
- 0
- 25
- 50
- 75
- 100
- 125
- 150
- 175
- 200
- 225
- 250
- 275
- 300
0 stemmers
Eigenlijk 0 euro. Lijkt me echt vreselijk
@monkeyslut @grace De eigenaar gaat zelf tijdelijk ergens anders wonen, maar wil door vakantie/ andere verplichtingen af en toe nog wel in haar eigen huis kunnen zijn. Ze was eigenlijk niet van plan het huis onder te huren (sowieso niet aan een vreemde), dus doet dit wel uit vriendelijkheid omdat deze persoon met spoed op zoek is naar een tijdelijk onderkomen. Ze hoeft er dus geen dikke winst op te maken, maar wil er wel graag een bedrag voor (want, waarom anders iemand via via in je huis laten?). Ik vind het gemiddelde trouwens ook hoog!
@Karl_Lagerfeld Ja, het is niet ideaal, maar als deze persoon niets anders kan vinden? Ze had overigens zelf gevraagd of ze wellicht in het huis kon, dus misschien was ze er van uit gegaan dat het gratis mocht?
Wat gebruik jij het liefst tijdens je menstruatie?
- Tampons
- Maandverband
- Menstruatiecup
- Ik doe aan freebleeden
- Ik menstrueer niet (meer) of nauwelijks
- Anders; namelijk:
0 stemmers
Mijn ex heeft ooit mijn laptop hersteld waarop een soort fitness-progressiefoto’s stonden die niet per se heel flatterend zijn. Ik weet dat hij alles heeft gekopieerd naar een externe harde schijf en ik hoop echt dat hij het daarna ook allemaal verwijderd heeft. Durf er ook niet over te beginnen want ik ben bang dat hij de foto’s dan bewust zou gaan opzoeken (mochten ze nog ergens staan).
Oké beetje buiten de kwestie mss maar ik wilde dit even kwijt.