Stel je persoonlijke vraag #11

Omg heb ik een primeur?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hahahaha tegelijkertijd

1 like

Als er een topic wordt gesloten, zit je dan ook altijd in dubio om een nieuwe aan te maken?

  • Ja ik wil dan eigenlijk wel een nieuwe aanmaken maar dat doe ik nooit want ik ben bang dat iemand mij net voor is
  • Het topic is altijd al door iemand anders aangemaakt, dus niet nodig om hierover na te denken
  • Nee ik maak sowieso geen topic aan, ik wacht wel
  • Ik spring in de versnelling en maak zsm een topic aan, boeiend als iemand anders eerder is

0 stemmers

pff haha in het vorige topic over rijst zeg ik dat ik rijst vies vind. wat staat nu op het vuur? rijst, ik ga toch nog 1 poging wagen.

4 likes

E. Ik maak een nieuw topic aan en delete ieder ander topic dat me voor was.

Grapje

30 likes

Nee is echt te veel verantwoordelijkheid, om dan een titel zonder spelfout te maken met het juiste nummer en dan ook nog een gevatte openingspost en dat allemaal zo snel mogelijk.

T zweet breekt me al uit. Zitten er voordelen aan dan? Of is het net als ā€œeersteā€ neerzetten 0.1 seconde nadat een youtuber heeft geĆ¼pload?

26 likes

Hahahaha ik kwam er bij deze comment (hij staat nog in mijn ctrl v) ook achter dat het vorige topic vol was:

Ik heb al 5 jaar hetzelfde pak zilvervliesrijst open staan dus ik ben gestopt na de eerste poll haha, ik vind rijst zo smakeloos?

Dus iā€™m with ya! Sterkte met de rijst straks.

1 like

Haha ja wil dan eigenlijk heel rebels een Stel juh persoonlijkeee vraaggie #666 aanmaken en dan @Lula dr reactie afwachten maarja te veel moeite ook

16 likes

hoelaat eet jij meestal? ik hoor altijd van mensen dat ze vinden dat ik laat eet. avondeten:

  • geen dag is hetzelfde
  • meestal rond 17
  • rond 18
  • rond 19
  • rond 20
  • rond 21
  • rond 22
  • later dan 22
  • eerder dan 17

0 stemmers

Ik wil opzich wel maar ik ben echt iemand die het dan verpest per ongeluk. En hoe ik dat moet tellen.

En ik weet niet of iemand zit te wachten op de onderwerpen die ik leuk vindt.

4 likes

nee pls doe

4 likes

en songfestival :nerd_face:

3 likes

Ja jullie denken allemaal dat ik een forumnazi ben maar onderschat @Mhysa niet hoor! Lijkt heel lief. Dat zijn de ergste!

16 likes

Sowieso nooit voor 19u (ben op zijn vroegst pas rond 18.30u thuis van werk), maar kan variƫren tussen 19-21.30u

OkƩ Wat de hel, sign me maar up.

Zal Mn best doen.

7 likes

Ik wil wel een quiz maken of je forum-waardig bent. Ja toch @anon25548216!

7 likes

Omg @Zemraluani maak een quiz met gekke feitjes over gekke landen met gekke dictators aub

2 likes

Ik zit echt in dubio tussen Mn liefdes: dictators, topografie, songfestival, horrorfilms, realitytvsterren, internetgekkies.

Wat heb ik toch veel hobbies.

28 likes

Oh je kan vast 6 quizzen maken geen probleem :+1:t4::+1:t4::+1:t4:

1 like

Klinkt al als een top quiz!

1 like