Stel je persoonlijke vraag #12

Wat is een slet dan?
Of is twerken meteen sletten (als in werkwoord)
Nouja iig love dancehall, zat vandaag in de trein half te dansen op m’n stoel. Of ja dus met m’n kont te draaien :sweat_smile:

Een vriend van me heeft ons softijs met zoute popcorn aangesmeerd in de bioscoop. We dachten allemaal dat hij een idioot was en ons voor de gek hield, maar het is dus echt heel lekker. Popcorn in je ijsje dippen, omnomnom.

7 likes

Ohhh dat vind ik zo’n jeukwoord.

1 like

Zie dat je je reactie hebt aangepast. Oh nee ik vind andere muziekstijlen slettenmuziek noemen ook onzin.
Iets teringherrie (of super lelijk :p) noemen vind ik dan weer anders eigenlijk.

Oh ik probeerde te verduidelijken waarom sommige professionele spelers zich maandelijks moeten laten testen. Nou, dat is dus niet gelukt.

Zaaaaaaaal ik morgen een pony knippen?
Pros: ik weet dat het me staat en het is weer eens wat anders
Cons: het bijhouden + evt uit laten groeien :confused:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb altijd spijt achteraf. Iedere ochtend :smile:

5 likes

Omg dit doet me denken aan een heel awkward gesprek met een jongen die blijkbaar Bob Marley Fan was en zag dat dat nummer in mijn meest beluisterde playlist stond. Hij dacht toen dat ik ook fan was en ik durfde niet te zeggen dat ik het alleen vaak luisterde omdat het in mijn Ajax-lijst staat, haha.

13 likes

Wat doe jij op een vrije dag doordeweeks?

  • Veel te lang forummen
  • Schoonmaken
  • Andere klusjes
  • Netflixen
  • Lezen
  • Afspreken met vrienden of familie
  • Planten verzorgen
  • Iets creatiefs
  • Sporten
  • Mediteren
  • Uitgebreid koken
  • Juist niet koken
  • Wandelen
  • Liefst de hele dag binnen blijven
  • Alleen ergens heen zoals koffietentje of bios
  • Online shoppen
  • Offline shoppen
  • Je bent nog iets vergeten namelijk:

0 stemmers

Meh ik wil zoveel meer kiezen

15 likes

Ja sorry ik was m al aant fixen en toen belde iemand en nu is het 2 uur later dus mag ik de poll niet meer aanpassen…

DE NIEUWE NU MEERKEUZE
Wat doe jij op een vrije dag doordeweeks?

  • Veel te lang forummen
  • Schoonmaken
  • Andere klusjes
  • Netflixen
  • Lezen
  • Afspreken met vrienden of familie
  • Planten verzorgen
  • Iets creatiefs
  • Sporten
  • Mediteren
  • Uitgebreid koken
  • Stressen over je werk
  • Juist niet koken
  • Iets met je kinderen
  • Wandelen
  • Liefst de hele dag binnen blijven
  • Alleen ergens heen zoals koffietentje of bios
  • Online shoppen
  • Offline shoppen
  • Je bent nog iets vergeten namelijk:

0 stemmers

1 like

Hangt van je definitie van burgerlijk af denk ik? Je kan burgerlijk zien puur in de zin van huisje boompje beestje en 's avonds op tijd naar bed, maar in mijn omgeving wordt het ook gebruikt om aan te geven dat mensen vrij bekrompen zijn in hun denkbeelden, bijvoorbeeld.

4 likes

anders: een dutje doen! lekker midden op de dag dag even in bed gaan liggen :heart_eyes:

18 likes

Topo is goed blijven hangen bij mij. En ik bel voor mijn werk regelmatig met mensen van over de hele wereld, dus inmiddels weet ik ook hoeveel vroeger of later het ergens is.

1 like

Ok volgens mij heb ik overal precies het verkeerde ingevoerd overal. Blijkbaar zit het dus fout in mijn systeem :sweat_smile:

3 likes

Wanneer krijg jij meestal meer werk/taken gedaan?

  • Als ik het druk heb en dus door moet pakken
  • Als ik ruim de tijd hebt en geen/weinig andere dingen hoef te doen

0 stemmers

Ik snap sowieso niet wanneer je nou zegt dat het vroeger of later is

Later is landen ten oosten van Nederland en vroeger landen ten westen van Nederland. Zoiets houd ik aan.

5 likes

Ja daar keek ik inderdaad naar, daar is het eerder morgen en zei ik vroeger, wat dus eigenlijk verkeerd om is of niet?

Ik vind dit zo moeilijk te beantwoorden omdat ik al sinds mensenheugenis met mijn vriend samen ben. Ik weet niet zo goed meer hoe het is om vrijgezel te zijn. Maar als mijn vriend en ik nu uit elkaar zouden gaan zou ik wel heel ongelukkig zijn zonder hem in mijn leven, dus voor nu heb ik gestemd op “in een relatie”.

5 likes