Stel je persoonlijke vraag #12

Yessss en weer de volgende!

3 likes

@Damnatio even een antwoord op je poll uit het vorige topic haha:

Maar ik zou het gewoon verwoorden als dat jullie uit elkaar zijn gegroeid en jullie interesses ergens anders liggen, dus dat het gewoon zo een beetje is gelopen. Want het zal vast niet alleen zijn om die keuken.

2 likes

Ja het boeit me echt 0,0 hoe ik er uit zie, als ik iig maar kleding aan heb.

1 like

Ik doe gewoon open in mijn kloffie hoor. Ik vind het anders vet kut voor die bezorgers dat ze met dat pakketje bij me aanbellen voor niets en vervolgens op een andere dag moeten terugkomen/dat pakket bij een pakketpunt moeten afleveren.

1 like

Als ik op sta ga ik direct douchen en kleed ik me aan, dus die situatie heb ik niet echt. Ik loop nooit in een pyjama of badjas rond. Maar theorie zou ik wel gewoon open doen, als ik maar wel wat aan heb.

Hahahaha dit doet me denken aan vorige week, m’n vriend en ik hadden 's middags seks precies toen er aangebeld werd. Ik realiseerde me in één seconde dat ik een pakketje verwachtte, dus ik sprong op en ging paniekerig m’n pyjamabroekje op de grond zoeken (had gelukkig nog wel een shirt aan) en sprint naar beneden. Toen ik de deur open deed stond er niemand meer, dus ik kijk heel sneaky het hoekje om en zie de pakketbezorger 2 huizen verder bijna aanbellen om daar het pakket af te geven. Dus heb nog hard naar hem geschreeuwd en toen had ik 'm gelukkig :joy: Snel weer buiten adem naar boven gerend, vriend lag nog op me te wachten ‘Wtf waarom schreeuwde je?’ en toen gingen we snel verder :sweat_smile:

Lang verhaal maaaaaar soms doe ik wel open, soms niet. Als ik thuis ben heb ik bijna altijd mijn pyjama aan. Als ik echt geen zin heb doe ik niet open.

13 likes

En als je thuis komt van werk? Trek je dan geen chillkleding aan?

Nee! Tenzij ik een keer iets aan heb wat toch niet zo lekker zit. Mijn joggingsbroek komt denk ik 2x per maand uit de kast :grimacing: Ik ben denk ik wel een uitzondering hiermee haha

Ik ben voor mijn werk ook wel bij mensen thuis geweest en dan deden ze idd ook open in alleen een handdoek ofzo. En daar dan ook gedurende het hele bezoek in blijven lopen, ipv ff iets aantrekken :thinking:
Ik denk bij de pakketpost ook altijd die heeft wel gekkere dingen gezien dan mij in mn joggingbroek met mcdonalds t-shirt

Hebben jullie ook ellenlange lijstjes van dit soort filmpjes in je kijkgeschiedenis staan?

  • Ja!
  • Nee!
  • Vroeger wel, maar nu niet meer.
  • Ik kijk geen YouTube.

0 stemmers

1 like

Ik pak dan gewoon snel een vest/trui om erover te doen en doe dan open.

Nee mijn YouTube schijnt te denken dat ik een man van middelbare leeftijd ben met een voorliefde voor vette vlees ontbijtrecepten, Johan Derksen complicaties en af en toe een Vietnamese talkshow tussendoor.

Sinds een maand of twee zijn mijn aanraders helemaal fucked, hij blijft maar Vietnamese dingen aanraden en de hele tijd dat kutvoetbalinside. Heb t kanaal al 3x geblokt maar het blijft maar komen. Een tijdje geleden kreeg ik ineens allemaal militaire parades aangeraden, daarna dingen over Duitse gamers.

Het is zo verwarrend.

11 likes

Hahah het is dat die bezorgers weten dat ik een huis heb, anders zouden ze denken dat ik een zwerver was. Gister stond ik zelfs onder de douche toen hij aanbelde en heb ik snel m’n badjas aangedaan en druipend van het water opengedaan. Die vent zal wel denken :joy:

2 likes
  • Je moet 1 keer in het riool zwemmen
  • Je verklapt altijd het einde van films en boeken

0 stemmers

  • Je begint te huilen als je honger hebt
  • Je ontbijt elke dag met een blikje kattenvoer

0 stemmers

  • Elke muur in je huis is fluorescerend roze
  • Je hebt broodkorsten als wenkbrauwen

0 stemmers

  • Na elke hap op slok slaak je een diepe zucht van genot
  • Je moet een naaktfoto van jezelf ophangen bij de entree van je huis

0 stemmers

  • Je moet je bij de security check altijd helemaal uitkleden
  • Je moet de rest van je leven vliegtuigmaaltijden eten

0 stemmers

Ik vroeg me toevallig afgelopen week af of ik mijn ouders wel eens heb zien huilen. Kan het me zo niet herinneren

1 like

Vind je Halloumi kaas lekker?

  • Ja lekker!
  • Wel oke
  • Vies!
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

Boybands 4 life

4 likes

Mocht ik onverhoopt een kind krijgen, dan krijgt het de volledige polonaise aan zijn/haar lijf. Dubbele buggy puur omdat de jurk anders niet past.

Enige wat ik zou weigeren zijn die LIEF! STOER!! Shirts. En haarbanden op een kale baby, ook geen gezicht.

26 likes

Oh mag jouw baby dit niet aan?


Echt jammer

31 likes

Ga jij weleens onder de zonnebank?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de ja stemmers:

Hoe vaak ga je onder de zonnebank als je bruiner wil worden?

  • Vaker dan 2x per week
  • 2x per week
  • 1x per week
  • 1x per twee weken
  • Minder vaak dan 1x per twee weken

0 stemmers

Hoe vaak ga je onder de zonnebank als je niet per se bruiner wil worden, maar je kleur wil vasthouden?

  • Vaker dan 2x per week
  • 2x per week
  • 1x per week
  • 1x per twee weken
  • Minder vaak dan 1x per twee weken

0 stemmers

Moet deze disclaimer er nog bij? Ja, het is slecht om onder de zonnebank te gaan. Denk dat iedereen die dat om wat voor reden wel eens doet wel weet. Het is iig niet mijn bedoeling om een discussie te ontketenen.