Stel je persoonlijke vraag #12

Ik sliep dus geen idee hahaha

5 likes

Ja dit dus, deden wij idd ook altijd. Ik mocht dan ook lang opblijven, tot wel negen uur meestal, en heel soms zelfs half tien! En dan midden in de nacht dat bed uit getild worden om naar huis te gaan, en dan in de auto net doen alsof je weer sliep, zodat je thuis naar binnen werd gedragen :blush:

21 likes

Krijg meteen flashbacks naar Slaap Lekker van Diggy Dex. Zo’n leuk liedje, alleen hij zegt op een gegeven moment teqielja en ik krijg er elke keer weer een rilling van.

2 likes

Erger: tekielja

6 likes

Haha. Moet hierdoor denken aan een vakantiebaantje dat ik ooit had in de catering en toen werkte ik met Janny in de bedrijfskantine van een of ander bedrijf en ze luisterde de hele dag 100%NL en dan vroeg ze zich hardop af wat we die dag voor warms bij de lunch zouden eten en dan waren het VREPS

20 likes

Nou Mari, dit is je kans

1 like

Ik heb een witte huidskleur

21 likes

Haha de vrouw van mn neef werkt als oncologie verpleegkundige maar heeft ook veel interesse in de spirituele wereld en daar allerlei cursussen en post hbo opleidingen voor heeft gedaan. Ik weet niet echt wat ik daarvan vind maar ze zei dat ik al vaak op de brandstapel was beland. :rofl:

Haha ik vertelde dit aan mn bff en die zei heel droog “ja maarja moest je maar niet de hele tijd met de koning neuken”.
:upside_down_face:

Ik weet van beide steden niet zoveel maar ik las wel vaker op het forum dat Arnhem dan een beetje een pauper? stad is en Nijmegen leuker. Toen sprak ik met iemand uit Duitsland en Spanje die naar Nijmegen waren geweest en ze vonden het een stad voor ouwe lullen. Daar kan ik niet echt inkomen. Ok lang verhaal kort:

• Arnhem
  • Nijmegen

0 stemmers

wow wat een droom!!

1 like

Ja ik ben in beide steden iig 10 + keer geweest en ik snap niet dat die 2 die naar Nijmegen waren geweest het een ouwe lullen stad vonden. Waar je dan naartoe ging als je gepensioneerd was. Ik zei al eh er zit een universiteit, hogeschool, wonen dus veel studenten en geeft op mij totaal niet die indruk. En in Nijmegen is uitgaan ook leuk!

2 likes

Als je nou werd gedwongen om te studeren in 1 van deze steden. Elke studie die je wilt doen is aanwezig. Welke stad zou je dan kiezen?

• Groningen
  • Nijmegen
  • Amsterdam

0 stemmers

Twijfel een beetje, denk eerder dat ik andere keuzes had gemaakt wat betreft vakkenpakket en twee masters had gedaan dan dat ik een compleet andere richting op zou willen gaan.

1 like

Dan had ik me studie afgemaakt.

2 likes

Mijn master wel, mijn bachelor niet

2 likes

‘Ja’ voor de geweldige tijd die ik heb gehad met mijn vrienden van de opleiding/studievereniging. Die mensen had ik voor geen goud willen missen.

‘Nee’ voor het feit dat ik beter een andere studie had kunnen doen om terecht te komen waar ik nu probeer te komen.

1 like

Welke stad zou je aanraden om te bezoeken aan mensen die voor het eerst Nederland bezoeken?

• Amsterdam
  • Rotterdam
  • Den Haag
  • Utrecht
  • Groningen
  • Leeuwarden
  • Den Bosch
  • Breda
  • Eindhoven
  • Enschede
  • Zwolle
  • Nijmegen
  • Arnhem
  • Maastricht
  • Leiden
  • Delft
  • Assen
  • Almere
  • Anders

0 stemmers

Ik zou trouwens zelf Rotterdam aanraden terwijl ik dat best een kutstad vind. :sweat_smile: Maar ik denk dat mensen dat wel leuk vinden met die haven enzo.

Amsterdam en daarna Rotterdam maar rijd onderweg dan leuk langs allerlei dorpjes. Je krijgt altijd een eenzijdig beeld van het land als je er maar kort bent natuurlijk. Nederland is mooi op zoveel plekken, en elke keer anders

Alle toeristen naar Amsterdam please

Edit: de haven van Rotterdam is trouwens wel echt het lelijkste wat de stad te bieden heeft.

7 likes