Ah ja klinkt logisch inderdaad!
Een kaakoperatie die officieel medisch was, maar stiekem voornamelijk cosmetisch. Wel door een echte kaakchirurg overigens, het was geen plastische chirurgie oid.
Ja dat zou inderdaad het beste zijn maar mijn vriend ik zitten normaal gesproken ook vast aan de standaard schoolvakanties, alleen deze week een keertje niet. Dus geen idee wanneer dat weer een keertje zou kunnen.
Woensdagen werken wel meer mensen part time denk ik ivm de kinderen. Het is dan ook altijd rustiger op de weg. Ik zou het er niet op wagen.
Als je op de website van de Efteling kijkt, kun je zien wat ze verwachten qua drukte.
Ze verwachten woensdag een rustige dag.
Ik denk echt dat het totaal niet druk is, en ik zou zelf eerder kiezen voor een droge dag dan voor een hele dag in de regen.
Ja klopt, daar had ik inderdaad gekeken maar wist niet of ze die staking al hebben meegenomen in die voorspelling voor woensdag of dat ze dat niet aangepast hebben. Nou ja, ik ga er maar nog even een nachtje over slapen haha
woensdagmiddag komen misschien ook veel abb houders met de kinderen, lekker na schooltijd.
Deden jullie op de basisschool ook altijd op je verjaardag dat je langs al je leraren ging met een kaart waar ze dan iets in schreven?
- Ja dit deden wij ook
- Komt me vaag bekend voor
- Nee dit deden wij niet
0 stemmers
Zo ja, werden er ook wuppy’s in je kaart geplakt?
- Ja!!!
- Weet ik veel
- Nee niet dat ik me herinner
0 stemmers
Ik vond net oude kaarten terug van toen en ik weet nog dat ik hyped was voor al die wuppy’s haha. Niet die van de AH maar ik had andere kleuren
En mooie stickers
En daarna gaf je ze een koek of cakeje
ik ben diep geschokt en voel plaatsvervangende boosheid. Waar halen ze het lef vandaan!!
Neem jij vitamine supplementen? Met de tweede optie bedoel ik dus dat je iets slikt zonder dat je zeker weet of je daar een te kort aan hebt. Met de derde optie bedoel ik of je echt bij de huisarts hebt laten checken of je een tekort hebt. Ben ook wel benieuwd wat.
Zelf neem ik een multi vitamine voor extra weerstand. Niet op advies ofzo
- Nee dit doe ik niet
- Ja dit doe ik omdat ik denk dat ik het nodig heb
- Ja dit doe ik omdat ik weet dat ik het nodig heb
0 stemmers
Ik gebruik vitamine B12, dit zit alleen maar in dierlijke producten en die eet ik zeer weinig tot niet.
Ik slik een multivitamine, in principe naar eigen inzicht maar heb wel een tijdje mijn voeding getrackt om te kijken wat ik binnenkreeg. Ik eet veganistisch zonder supergoed op te letten dat ik alles aanvul (ook weinig vleesvervangers met toegevoegde B12) dus vind dit wel fijn. Heb ook wel gecheckt of ik niet veel te veel van iets binnenkrijg op deze manier
Oh dat vind ik best wel gek? Zo zonder te testen.
Ik zit er aan te denken om vitamine d te nemen ook omdat ik vorig jaar winter last had van pijnlijke gewrichten en het is heel de zomer weg geweest en nu is het er weer. Ook erg last van bloedend tandvlees terwijl ik heb geen pijn of iets. Alleen aan de ene kant vind ik het toch soort van onverantwoord om zelf iets te gaan slikken zonder het zeker te weten maar aan de andere kant vind ik het ook weer overdreven om naar de huisarts te gaan
Volgens mij kan vitamine d niet zo veel kwaad omdat je er niet snel te veel van kan hebben (zover ik weet), zou het gewoon even proberen en kijken of het helpt!?
Ik zoek het altijd op idd, maar ben over vitamine d niks tegengekomen?
Weet je toevallig ook met welke bloedwaarde je te veel hebt dan?
Wij gingen altijd langs met bonbons of zo en dan kreeg je van elke juf of meester een kaartje met een grappige foto of een sticker of zo. En je mocht een vriendinnetje meenemen tijdens het rondgaan van de klassen
Ben jij meer een prater of een luisteraar?
- Prater
- Luisteraar
- Beide
- Geen idee
0 stemmers
Vind jij water in de avond vlak voor het slapen veel beter smaken dan overdag?
- Ja
- Nee
- Nooit op gelet
0 stemmers
Kun jij goed straatnamen onthouden?
- Ja
- Nee
- straatnaam? Wat? Heeft een straat een naam?
0 stemmers
Fiets of loop je liever door de regen. Nee je hebt geen paraplu.
- Lopen (rennen)
- Fietsen
0 stemmers
Maken jullie gebruik van de zelfscan in de supermarkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja dit was echt een soort Expeditie Robinson wie mag er mee naar winnaarseiland tafereel.
allemaal lonken naar de jarige in de hoop dat jij Gekozen werd
Via de huisarts een bloedtest gedaan. Nu krijg ik vitamine B12 injecties en vitamine D pilletjes. Eens in de zoveel tijd laat ik me weer testen. Ik neem trouwens vitamine D elke dag en heb vanuit mijn arts nooit wat gehoord? Volgens mij is die dosis ook niet zo hoog dat dat kwaad kan. Heb ooit eenmalig een soort vloeibare capsule gehad in het begin die wel een heel hoge dosis had, maar dat was meer omdat ik een heel lage waarde had. Soort booster of zo.