Stel je persoonlijke vraag #12

Ik vind 2 eenpersoonsdekbedden heel ongezellig, wel krom want ik vind het niet eens fijn om echt lepeltje lepeltje te slapen. Alleen in de zomer hadden mn ex en ik wel eens beide een eigen laken en dan vroegen we altijd of we bij elkaar op bezoek mochten. :’)

Edit: oh ik quote jou @Bathwater maar dat was niet de bedoeling.

1 like

Optie 3: 2 tweepersoonsdekbedden

18 likes

Ik stemde eerst Nee :sob::sob:
En bij de volgende Nee daar wil ik niet dood gevonden worden.

Wij kregen met sinterklaas cadeaus en ook nog met kerst van familie uit het buitenland. Toen we niet meer geloofden is alles naar de kerst verplaatst.

Wat vind je van themapieten? Bijv. muziekpiet, kookpiet, sportpiet.

• Gezellig, lekker veel variatie
  • Dat verschilt per themapiet
  • Onnodig/irritant
  • Geen mening

0 stemmers

Huh LUDO Sanders?? :thinking::thinking:

Wel naar Ernst en Bobbie!

3 likes

Nicotinepleisters!!! Maken het voor mij iig vele malen makkelijker, ben toevallig gister van de Zwaarste pleister afgestapt naar de Minder Zware pleister, gaat de goede kant op

2 likes

Wel naar ernst en bobbie én Jan Klaassen, mijn vader vond bassie een rot vent dus mocht ik niet :woman_shrugging:t3:

Voor de mensen met een relatie.

Heb je wel eens behoefte aan iemand anders dan je partner? Zowel fysiek als mentaal maar wel op seks/relatiegebied. Dus meer dan een knuffel of een goed gesprek.

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Zo ja, doe je iets met deze behoefte?
Zo nee, door naar vraag 3.

• Ja, erover nadenken
  • Ja, erover praten met vrienden oid
  • Ja, erover praten met mijn partner
  • Ja, de behoefte vervullen (in overleg of niet)
  • Nee

0 stemmers

Heeft jouw partner deze behoefte wel eens?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Zo ja, wat doet jouw partner met deze behoefte?

• Erover nadenken
  • Erover praten met vrienden oid
  • Erover praten met mij
  • De behoefte vervullen in overleg met mij
  • De behoefte vervullen zonder overleg met mij
  • Niks

0 stemmers

Allebei. M’n familie is half Nederlands en half Australisch, dus we vierden altijd allebei de tradities.

Neem jij dit jaar een kerstboom?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wanneer ga je hem opzetten/optuigen?

• Dit weekend nog
  • Volgende week
  • Week 48
  • Week 49
  • Week 50
  • Week 51
  • Week 52

0 stemmers

Ja!! Nu al zin in. Altijd het weekend van/nadat we sinterklaas vieren, dat is dit jaar op 6 dec en ik heb 7 dec nu al groot op de kalender gemarkeerd als kerstboom-haaldag: een van mijn favo dagen in het jaar :joy: Dan ga ik altijd met m’n vader + oma naar het tuincentrum mooie bomen uitkiezen (die oma beslist moet en zal betalen want dat is ook traditie) en vervolgens de rest van de dag het complete huis versieren.

13 likes

Meneer Kaktus show ftw

1 like

Wij hebben vorig jaar vlak na kerst een enorme kunstboom gekocht, dus ik denk dat ik die komende week ga opzetten. Heb nu nog vakantie, dus kan ik het over meerdere dagen verdelen als ik dat nodig vind

Ja, want ik heb een kind. Maar we kijken het later want we lopen nu door een rustig Bataviastad haha

1 like

Vier jij dit jaar ergens sinterklaas?

• Ja met familie
  • Ja op mn werk
  • Ja met vrienden
  • Ja met mn sport/hobby vereniging
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Twee keer… met familie voor mijn neefje en nichtje. En met vriendinnen… Daar doe ik surprise mee.

1 like

Ja ik ben een groot kind, met als smoesje dat t voor werk is :smirk::innocent:

2 likes

Allebei