Mijn vriend is ooit echt overdreven dramatisch gestruikeld over een speen die op straat lag. Toen hij ook nog eens foeterde:’Wie legt dit dan ook hier neer?!’ kon je me helemaal oprapen.
Meestal vind ik het zielig hoor. Maar soms… Pure slapstick.
Mijn vriend is ooit echt overdreven dramatisch gestruikeld over een speen die op straat lag. Toen hij ook nog eens foeterde:’Wie legt dit dan ook hier neer?!’ kon je me helemaal oprapen.
Meestal vind ik het zielig hoor. Maar soms… Pure slapstick.
Heel stom vind ik dat, maar ik moet er vaak om lachen. Niet eens omdat ik het echt grappig vind (ik haat blooper filmpjes ook echt) maar ik denk uit een soort stress die ik niet anders kan uiten ofzo. Mijn oma en moeder hebben het ook.
Maar het is echt niet leuk als niet echt kan stoppen met lachen als een vriendinnetje uit de boom valt (en ik vond het niet eens echt grappig) en ze je dat kwalijk neemt. Bijvoorbeeld.
Ik vind dat bijna nooit grappig. Alleen toen een vriendin in de kleedkamer in haar nakie meters over de vloer gleed ging ik helemaal stuk. En dat was niet pijnlijk ofzo. Gewoon een supergladde vloer.
Ik kan hier echt stuk om gaan Vind het best wel lullig maar vind het gewoon hilarisch als iemand uitglijdt of ergens over struikelt ofzo. Kijk als het echt een heftig ongeluk is natuurlijk niet, maar ik vind het gewoon heel grappig hoe het lichaam beweegt als iemand over een steentje struikelt ofzo
Zeer blessure gevoelig.
Ik heb buitenproportioneel grote borsten (niet uitzonderlijk buitenproportioneel maar wel een beetje overdreven groot) en ik heb juist nooit begrepen hoe mensen het aan de voorkant doen! Ik heb het nog nooit geprobeerd want het lijkt me heel onhandig, want zitten je tieten er niet voor? En rekt het elastiek niet heel snel uit als je hem steeds moet draaien?
Ik moet alleen bij de gedachte hieraan al lachen. En ook om de vriend van @Bunnyslippers
M’n broertje is een keer, echt honderd jaar geleden, tegen een schuifdeur aangelopen en ik kan daar nog steeds de slappe lach van krijgen.
Is monogamie voor jou de ultieme standaard?
0 stemmers
Vind jij polyamorie interessant?
0 stemmers
Mijn meest glorieuze herinnering van de afgelopen jaren is ook dat mijn zusje een vol fietsenrek in reed.
Het was zo mooi, ze wilde dat ik mijn achterlicht recht zou doen en ik had er geen zin in, dus toen besloot ze om het dan maar zelf recht te trappen, terwijl we allebei al fietsten. Toen ze dat deed, raakte ze van de impact van die trap uit koers en reed zo een vol fietsenrek in. In mijn herinnering was het in slow motion, maar ik weet niet of het in het echt ook zo was. Ze had niet echt pijn, en ik heb er echt nog de hele terugweg over moeten lachen. Nog steeds als ik eraan terugdenk.
Het mooiste was dat het zo out of character was. Ik ben de onhandige, niet zij. Dus om haar zo te zien spartelen in plaats van andersom was echt om te koesteren en ik verwacht het niet snel nog een keer mee te maken <3
Ik kan hier ook nog steeds om lachen. Vooral bij haar vind ik het extra grappig ofzo. Ze bleef ook vaak met hakken op straat ergens haken en viel dan om. En dan stond die pump zo alleen op straat en zij lag er dan weer naast.
Ik vind vooral de gedachte dat iemand waar ik van houd met iemand anders neukt kut. Ik vind mn huidige date hier wel weer wat extreem in. Ik vertelde over een standje wat ik chill vond en vaak met mn ex deed. Hij werd helemaal lijp en wilde de deur uitstormen. Begreep er eerst niks van.
Hetzelfde hier! Polyamorie als relatieparadigma is (nu, trouwens, wie weet denk ik er in 10 jaar anders over) helemaal niks voor mij, want ik vind een monogame liefdesrelatie het fijnst - dus één partner om conventioneel een leven samen mee op te bouwen/mee te leven/een familie mee te stichten, maar seksuele monogamie hoeft van mij niet. In mijn ideale relatie is er ook ruimte voor het ontdekken van gevoelens/nieuwsgierigheid naar anderen!
Ik heb er geen directe ervaring mee dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik sta wel open voor een don’t-ask-don’t-tellconstructie waarbij mijn vriend met andere mensen naar bed zou kunnen als hij het wil en vice-versa!
Ik vind monogamie achterhaald als de standaard, maar weet wel van mezelf dat het is wat ik wil haha. Maar ik weet zeker dat er mensen een poly of open relatie hebben wat gewoon goed werkt en daar kan ik echt niks op tegen hebben. Vooral als het stopt dat mensen vreemdgaan in een relatie of met opgekropte gevoelens zitten
Ik zou geen ‘echte’ relatie met een man willen die nog andere vrouwen ziet. Maar niet exclusief (vanuit beide kanten) scharrelen met verschillende mannen vind ik wel heel interessant en vooral de komende paar jaar wil ik dat ook zo houden
Ik heb wel eens een man gehad die met een hand die bh binnen 0,5 seconde uit had, echt bizar. Opeens was mijn bh uit.
Heb jij wel eens meegemaakt dat een man je bh binnen <1 seconde uit had met 1 hand?
0 stemmers
Edit: ik ben benieuwd of er ooit nog een dag komt waarop ik geen spelfouten maken in een poll :’)
Nee en ze zeggen altijd “huh normaal lukt dit me altijd direct!!” Oke mooi voor je.
Haha zeggen dat je er een extra slot op heb gezet
Wat voor cijfer geef jij jouw liefdesleven op dit moment?
0 stemmers
Omg dit doet mij echt denken aan dat tijdens het sporten weleens bh’s werden losgemaakt door de tegenstander, lekker sportief
Hoe spreken jullie research uit?
0 stemmers