Stel je persoonlijke vraag #12

Wow wat heftig, ook voor je broer! Is de auto opgehaald door die inbrekers of niet meer?

Die kon er wel om lachen achteraf, haha! Politie is nog een cadeaubon komen brengen zodat hij nieuwe kleding kon kopen, zijn broek was helemaal stuk.

Nee, politie heeft ā€˜m uit eindelijk weggesleept.

1 like

Wij waren thuis en de achterdeur was los. Was rond 17 uur ongeveer. Mijn moeder had een operatie aan haar oor gehad dus die hoorde minder. Ik zei nog er is volgens mij iemand is huis, maar mijn ma zei dat het wellicht mijn broer was. Die stampt naar binnen en roept hoi. Vanuit de keuken kijk je zo tegen onze schuur aan. Dus ik ging kijken en toen bleek dat de schuur openstond en alle kasjes erin open en het licht aan. Op het moment dat ik de schuurdeur dicht deed, liep die dipshit de poort uit. Heb hem nog gezien, buurman erbij geroepen maar toen was die al weg. Buurman is beveiliger vandaar dat we de hadden geroepen.
En een tijd terug had iemand een ladder tegen ons huis aangezet met de intentie in te breken. Die zijn niet binnen gekomen gelukkig.

Bij ons thuis gelukkig nooit, maar bij de buren van mijn ouders is 3 keer geprobeerd in te breken. Geprobeerd het keukenraam aan de voorkant open te breken en ook achter stenen tegen het raam gegooid. Vond dat toen heel akelig want als ze het daar proberen, dan zullen ze vast ook wel naar ons komen dacht ik toen.

Heb wel een keer gehad dat er midden in de nacht aan werd gebeld toen ik alleen thuis was, de bel bij mijn ouders is echt kei en kei hard dus zat rechtop in bed.

Er is een keer ingebroken in mijn studentenhuis, het was ergens midden in de nacht en ik lag te slapen. Ze zijn via de tuindeur de kamer van mijn huisgenoot binnen gekomen en ze hebben bij hem allerlei spullen gestolen. Heel toevallig had hij die avond zijn kamerdeur op slot (we hadden van die dikke brandwerende deuren), dus daar kwamen ze niet doorheen met hun koevoet. Toen ik naar beneden ging om naar het toilet te gaan stonden er ineens 3 politiemannen in de gang. De buren hebben de politie gebeld omdat er kennelijk met veel kabaal is ingebroken, maar ik heb er dus niets van gehoord.

Wat drink jij vandaag?

• Thee
    • Koffie
    • Water
    • Vruchtensap
    • Frisdrank
    • Wijn
    • Bier
    • Een sterke drank
    • Iets anders, namelijk…

0 stemmers

Ik vind mezelf niet echt geluk hebben zoals geld vinden op straat, maar ik ben blank/wit/caucasian (wat is het goede woord hier), nooit geld tekort gehad en waarschijnlijk ga ik dat ook nooit hebben, ik heb nooit problemen gehad aan mijn woonplek en heb het altijd heel betaalbaar kunnen vinden, heb nooit problemeb gehad in mn relatie, heb een heel erg maatschappelijk standaard uiterlijk, etc. Dus ik vind mezelf heel veel geluk hebben.
Dat weerhoudt me er natuurlijk niet van om mn eigen leven heel moelijk te maken want ik heb de genetische loterij voor mentale en lichamelijke gezondheid keihard verloren maar ik heb die kosten wel altijd kunnen betalen dus ik vind mezelf alsnog geluk hebben

7 likes

Ik vind dit echt makkelijk haha. Alles wat links van ons zit is vroeger, alles rechts later. Wel een paar moeilijke uitzonderingen, ik zou bijv niet uit m’n hoofd weten of West Afrikaanse landen 0 of +1 zijn, omdat die precies in een rechte zuidelijke lijn van ons af liggen. Ik moet sowieso wel wat tijdzones onthouden door familie in het buitenland, zo weet ik dat het bij mijn moeder en zusje nu +8.5 uur verder is, maar als bij ons straks de wintertijd (zij zitten nu wel al in zomertijd) in gaat is dat +9.5 En in het voorjaar is het +7.5 uur omdat wij dan weer in zomertijd zitten en zij in wintertijd.

Tijdzones zijn kut.

BCAA-drankje na het sporten.

1 like

Via de tuindeur! Die kwam uit op zijn slaapkamer, ze hadden hem met een koevoet opengebroken. (Dit was een woonhuis verbouwd tot studentenhuis haha, dus dit zou normaliter de woonkamer zijn geweest)

Toen ik nog thuis woonde is er ā€˜s nachts in de schuur ingebroken, maar ze hadden toen alleen een kratje bier en een taart gejat. Die taart hadden ze vervolgens een paar huizen verderop tegen een muur gegooid :woman_facepalming:

17 likes

Zo zonde van de taart

3 likes

Superzonde, maar ik moest hier wel om gniffelen. Loop je daar met je gejatte taart :joy: opeens denk je ja wat moet ik met die zooi

2 likes

Ja ik denk ook zo inderdaad, wat @Dommel en @Eddie ook al zeiden. Aan de kant van Nieuw Zeeland wordt het als eerst het nieuwe jaar, DUS is het daar vroeger. Want ze leven daar ā€˜eerder’ in de tijd. Maar in concrete uren-tijd is het dus dat het daar later is, maar wel eerder (snap je 'm nog?).

4 likes

Uiteindelijk niet gedaan, ik ga er wat langer overna denken dan 3 dagen :eyes:

2 likes

De luide muziek zelfs van de buurjongen die TWEE huizen verderop woont. Hardcore/hardstyle (geen idee) heel hard met een flinke bas. Trilt het hier in huis soms zelfs van :joy:. Gelukkig is deze defqon met 10 minuten vaak weer over en ken ik de buurjongen goed dus vind ik het niet zo erg haha

Honden!!!
Het lijkt wel of heel mn galerij honden heeft en ze lekker weinig uit laat, super top om dat geblaf te horen

2 likes

Non stop blaffende teckels.

Mijn ene buurkinderen rennen elkaar achterna alsof ze bezeten zijn en dat horen we sĆŗper goed, net als wanneer ze een stoel met grof geweld naar achter schuiven. De andere buurman is bouwvakker en klust buiten werktijd om, gaat soms tot 23u door maar als we er iets van zeggen dan stopt hij meteen. Paar deuren verderop hebben ze 86 honden in de tuin zitten die niet normaal hard blaffen, maar die vrouw vind ik echt angstaanjagend dus durf er niks van te zeggen.

Oh en mijn buurvrouw straft haar kinderen door ze in hun ondergoed in de tuin te zetten, dus het komt best vaak voor dat m’n buurmeisje voor ons raam naar de katten staat te zwaaien in haar hello kitty onderbroek. :slightly_smiling_face:

1 like

Snap ik. Honden zijn ook in eerste instantie gewoon een blessing.