- WEEEEEKENDD

- Weekend
- Geen van beide
0 stemmers

0 stemmers
Waren mensen die alles graag op zân Hollands doen ofzo⊠die op vakantie ook naar friet van Piet gaan en potje CalvĂ© meenemen haha.
Zoiets exotisch als nasi moet natuurlijk wel vergezeld gaan van een hollands stukkie vlees
Ik vind juist dat het zoete van de ananas het zure van de zuurkool versterkt. Het complimenteert elkaar ofzo.
Hmm ja in theorie kan ik het ergens ook wel begrijpen maar ik vind het zelf echt veel minder lekker haha. Maar you do you uiteraard!
Ananas door de chili vind ik trouwens wel weer lekker
Ik lust alleen de loempiaâs. Ik vind echt al die andere dingen in welke vorm dan ook met vlees/vega/vegan gewoon ontzettend smerig. Ik ben geen goede borrelpartner omdat ik ook geen worst en van die kaas in welke variant ook lust. :â) Ik zou echt een zure kantoortrut zijn tijdens een vrijmibo geef me dan maar een augurk.
Zoân heel bord met hapjes prop ik in een holle kies.
Vind daar van alles lekker.
Ander fruit kan ook! Wij deden ook wel eens rozijnen vroeger. Of perziken uit blik. Allemaal heerlijk.
Durf dit mijn vriend echt niet voor te zetten maar hij zal er toch aan moeten geloven deze winter.
SWEEEEEEEEEEEET
0 stemmers
Ik had de antwoorden nog niet eens gelezen en het liedje al in mijn hoofd
. Lekker weer. Blijf ik nu horen tot morgenmiddag denk ik
Je doet mee aan the masked singer. Welke Nederlandse klassieker ga je zingen wat betreft smartlappen uit dit rijtje? (Dit is ronde 1.) Sorry ik ken geen vlaamse smartlappen :â(
0 stemmers
I know 

Gefeliciteerd! Met je geweldige zangkunsten heb je het in ieder geval gemaakt tot de 2e ronde van The Masked Singer. Je bent in voor een grotere uitdaging dus ga je een Eurodance-nummer doen .
Welk nummer kies je?
0 stemmers
Dat mag je doen als je wint!
Je hebt jezelf overtroffen en het geschopt tot de derde ronde. Vandaag hebben ze een bijzondere gast. Katy Perry zal aanschuiven als jurylid. Met welk nummer van de I Kissed A Girl-singer weet je Katy zelf te imponeren? (Dit is slechts een selectie.)
0 stemmers
Mijn strategie is om iedereen mee te krijgen met mijn enthousiasme in plaats proberen te imponeren met mijn zang-talent 
VAKANTIEEEE 
Beteeeerr!! Geniet ervan 

Jaa ik ook, 4 weken vrij 

Geen echte massage, maar ik ga soms wel in een spacapsule voor een kwartiertje 
Omg helemaal terug naar de kroeg als 16-jarige door die song van Cascada.
Ik ben hierdoor nu echt een mega Katy Perry marathon aan het houden en ik schrok me pleuris toen ik zag dat California Gurls en Teenage Dream allebei uit 2010 komen