Stel je persoonlijke vraag #12

Love me een burger of een snackje, maar die frietjes van de mac daar begin ik niet aan. Slap gedoe. En die frietsaus is zo chemisch.

Ik ben sowieso team Snack >patat. Heb nog nooit een menu besteld omdat ik liever een snackje naast Mn burgers heb dan frietjes.

Bestel jij een menu als je bij de mac bent?

• Nooit
  • Zelden
  • Vaak
  • Altijd

0 stemmers

Is de snack beter dan de frietjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jawel

Ongezonde dingen die ik graag vreet benoem ik in verkleinvorm, voor de vorm. Wen er maar aan.

Beloof dat ik het nooit over vriendinnetjes, wijntjes of saladetjes zal hebben.

4 likes

Deze waren er 10/15 jaar geleden ook een tijdje. Toen was het ook geen succes.

Ik ben benieuwd of je hier nog wel in ziet of je bloed of niet?

Ik vind het kut dat ze in Nederland alleen maar vega producten van Valess mogen verkopen bij de Mac. En dat Valess eigendom van FrieslandCampina is en dat daarom al hun producten volzitten met zuivel :frown:

Veganisten willen ook gewoon soms ongezonde shit eten

Mehh

Dit is het eerste wat ik zie als ik mcdonalds of valess google

ā€˜Iedereen’, hoe ironisch

18 likes

Mijn eeuwige bestelling: quarterpounder en een losse cheeseburger er naast
Fuck frietjes, zonde van de ruimte in mn buik

3 likes

Ja zo jammer! Er liggen ook gewoon zat vegan burgers en nuggets in de supermarkten, waarom zien we die dan niet terug bij McDonalds?

Als je ooit in Scandinaviƫ bent moet je trouwens echt bij Max langsgaan, die hebben superveel vega en vegan opties! https://www.maxburgers.com/

6 likes

Ik moet me echt al de hele dag inhouden om dit niet werkelijkheid te laten worden:

Oh ontopic:

• Patat!!
  • Patat!
  • Nee toch patat
  • Friet

0 stemmers

5 likes

Ik heb nu al spijt
image

17 likes

McDonalds aardappels zijn frietJES! De rest is patat!

20 likes

giphy%20(8)

4 likes

Ook zonder augurk???

Meestal neem ik burgers, maar zo niet dan noem ik ze patatjes. :woman_shrugging:t3:

3 likes

Neeee love augurk, ik vraag om extra als ze geen losse bar hebben waar je t zelf op kan doen.

3 likes
3 likes

Off topic maar je kamer ziet er echt heel leuk en cosy uit :blush:

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/fietser-zonder-licht-verzoekt-krijg-ik-ook-sletjeskorting~ab59bf71/

Zag dit netšŸ˜…

1 like

Maar de reden dat ik zou willen dat de McDonalds ook plantaardige opties zou verkopen is niet alleen zodat dat kleine aantal veganisten in Nederland niet meer wordt buitengesloten. Natuurlijk zou ik het leuk vinden om zelf ook bij de McDonalds terecht te kunnen, maar ik vind het nog veel belangrijker dat plantaardig eten überhaupt genormaliseerd wordt. En dat is hard nodig en bovendien in het belang van de hele wereld.

(Het belang van veganisten lijkt maar iets kleins aangezien inderdaad maar zo’n klein percentage van de bevolking hier in Nederland volledig plantaardig eet. Maar de hele reden om veganistisch te gaan eten is nou juist omdat mensen niet alleen in hun eigen belang, maar dat van de hele wereld denken.)

Ik vind het heel stom dat zo’n groot bedrijf niet eens ƩƩn plantaardige optie heeft. En ik vind het ook raar dat ze een deal met zo’n ontzettend ouderwets bedrijf als Valess (wat ƩƩn en al promotie van zuivel is) gesloten hebben.

14 likes

Hahahha wtffffff

Ik las trouwens prompt dat ze een ā€˜slet lampjes’ kregen.

Ja dit, absoluut. Kan dit ergens worden ingelijst?

1 like