Huh bij mij staat 204 verzonden en 500 ontvangen, maar heb deze telefoon al lang dus zou het niet meer passen en 204000 zijn ofzo?
Hahaha dit doet me denken aan groep 6 op de basisschool waar ik straf kreeg van de leraar omdat ik tijdens het bidden mijn ogen open had en hij nog bozer werd toen ik zei dat hij ze dan ook open had anders kon hij dat niet weten. 
Verzonden 135.379 en ontvangen 720.861. 
Het voordeel van kraters en rode vlekken is dat je het weg kunt werken met foundation. Een puist met witte kop āwerktā zeg maar en is daardoor warm waardoor foundation/concealer er af smelt, dus bespaar ās ochtends ook de moeite om het weg te werken want het komt er toch wel weer door.
Ik heb na 8 maanden roa geen puisten meer maar vond die witte het ergste. Dan zeggen mensen ook vaak āje hebt een puistjeā 
Wow groot verschil. Zit je in veel groepen ofzo?
Die whatsapp aantallen zijn wel helemaal afhankelijk van wanneer je van telefoonnr gewisseld bent, dus niet helemaal goede vergelijking zo.
245.000 verzonden, 580.000 ontvangen 
Ik heb wel al sinds het begin van whatsapp altijd iPhones gehad en steeds mijn hele telefoon inhoud via iCloud gewoon overgeheveld dus ik denk dat dit gegevens van een heel aantal jaar zijn. Flink wat.
Ik kan alleen het aantal mb zien. Sowieso dat er vroeger stond hoeveel berichten het waren maar nu alleen mb
Iig heb ik twee keer zoveel mb ontvangen als verzonden.
Ja zit in een hele actieve app met vriendinnen die bijna 24/7 doorgaat dus dat zal het m zijn haha
Nee niet zo heel veel. Had vooral op mijn want en kaken grote ontstekingen.
Heb jij onder werktijd weleens:
- Het forum gecheckt
- Seks gehad
- Een film/serie gekeken
- Niet werkgerelateerde youtubefilmpjes bekeken
- Podcast geluisterd
- Langer dan een uur niet gewerkt maar wel gedaan alsof/je verstopt
- Onder werktijd priveafspraak inplannen terwijl het ook anders kon (tandarts, sollicitatie, garage)
- Vacatures gezocht en/of gesolliciteerd op een andere baan
- Iets anders wat niet hoort, maar niet hier tussen staat namelijk:
0 stemmers
Ja, om die reden kan ik die witte niet met rust laten, ook al wordt gezegd dat je ze beter niet uitknijpt. Die enkele keren dat ik mezelf kon dwingen om ervan te blijven, vonden mensen het nodig om me erop te wijzen, waardoor ik ze alsnog uitknijp.
Voetbal gekeken. Boeken gelezen. Gestudeerd. Geslapen.
Haha, even ter verduidelijking: op mān vorig werk had ik in het begin slechts een kwartier werk per uur.
Ik kreeg mijn jurk van mijn ouders en mijn man zijn pak van zijn ouders, maar als ik het zelf had moeten betalen, was het wel van het budget voor de bruiloft geweest (al hadden wij niet een heel vastomlijnd budget).
Alles in het huishouden. Wassen, boodschappen doen, stofzuigen. Ik doe het in de baas zān tijd.
Boodschappen doen is mah fave.
Boodschappen bestellen bij Picnic

Elmo zit wel een beetje autistisch op de pot.