Stel je persoonlijke vraag #13

Vraag maar weer raak!

afbeelding

6 likes

@Zemraluani ik ben ook lelijk en profil, mijn neus is te groot en mijn kin is klein en staat te ver terug en ik huil ook als er een foto van de zijkant wordt gemaakt, maar soms slaat het besef in dat mensen mij dus iedere dag van de zijkant zien, echt vreselijk.

8 likes

Ik heb dit ook precies zo, de orthodontist heeft zelfs toen ik nog heel jong was geoppert een kaakchirurgie te laten doen. Dat was dan wel cosmetisch en verder niet perse nodig. Heb zo gejankttt…
Nog ga ik wel eens kijken van de zijkant met een spiegel en mijn kaak naar voren duwen, ben jaloers op meiden die mooi zijn an profil. Dacht ook altijd dat ik wel een ok neus had tot ik mezelf an profil zie. Maarrrr als ik erover begin bij andere zeggen ze dat ik me aanstel dus denk dat het voor iedereen heftig is omdat je jezelf misschien gewoon nooit zo ziet.

2 likes

Liefste helemaal geen foto! Maar ja dan denken die kinderen dat mamma nooit bestaan heeft.

2 likes

Staat jouw kerstboom al?

  • Nee, ik heb geen kerstboom en/of vier geen kerst
  • Nee, ik vind het te vroeg
  • Nee, maar zou dat wel willen
  • Ja :star_struck:

0 stemmers

Vind je het gek als iemand al een boom heeft staan?

  • Nooit te vroeg voor een kerstboom
  • Ja, doe normaal!

0 stemmers

Ik vraag me dus af na afloop van een zoen scène in een film. Of er meer bovenlip wordt gezoend of onderlip.

Als ik zoen met zoenpartner dan

  • Zoen ik altijd de bovenlip
  • Zoen ik altijd de onderlip
  • Zoen ik met de lippen op elkaar
  • Wisselt dat per keer/zoen

0 stemmers

image

Zo toch?

33 likes

Lekker bekken met m’n sgatjuh!

1 like

Dit is ook mijn struggle :sob: had ik maar een kaaklijn.

4 likes

Aangezien meerdere mensen zichzelf en profil lelijk vinden zijn we misschien allemaal wel minder lelijk dan we denken!! In het echt zie ik helemaal niet zoveel en profil lelijke mensen namelijk. Wel fijn om mensen te spreken die dezelfde struggles ervaren.

2 likes

Nice try maar ik ben echt een trol van de zijkant.

15 likes

Conclusie: als we ooit allemaal meeten mogen we elkaar alleen recht aankijken.

18 likes

Ik meet met niemand. Lekker veilig naar mijn scherm turen waarvan ik weet hoe het eruit ziet :sunglasses:

6 likes

https://www.dumpert.nl/item/6498612_a8b44473

Will never forget

12 likes

Bowlen vind ik…

  • Fantastisch
  • Wel oké
  • Niks toevoegen
  • Verschrikkelijk
  • Ik heb nog nooit gebowld

0 stemmers

Dat gezicht ook van Robbert hahahahaha

2 likes

Ja, zo zie je jezelf dus bijna nooit! Ik herinner me ook nog het moment waarop ik me voor het eerst realiseerde dat ik een vooruitstekende kin heb, haha :joy:. Zo erg is het niet, maar ik had mezelf gewoon nog nooit zo gezien, zo bizar eigenlijk.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die wel eens beginnen met het dessert bij een drie of meer - gangen menu.

  • Ja dat heb ik één keer gedaan
  • Ja dat doe ik vaker
  • Nee nog nooit gedaan
  • Nee en ik wil dat ook niet doen
  • Nee ik durf dat niet, maar wil het wel doen

0 stemmers

Vind ik zonde want dessert is veruit Mn minst favoriete gang, zou echt balen als ik dan te vol zit voor voor- en hoofdgerecht. Eet sowieso echt bijna nooit een dessert, vind het bijna nooit lekker.

7 likes

Haha ik heb soms geen plek meer voor dessert en dat vind ik dan weer jammer. Vind het voorgerecht vaak matig, dus eigenlijk wil ik een keer beginnen met een dessert. Maar ja durf niet.:face_with_hand_over_mouth:

1 like