Stel je persoonlijke vraag #13

Mijn logica laat me soms in de steek. :cry:

Het kapsel

Ja dat associeer ik dan weer met een bepaald soort koekjes :joy:

2 likes

Omg wat een horror! Hoe kwam ze daar nou weer bij?! Groeide het een beetje oké uit?

Ik heb meer dan de helft van mijn leven een pony gehad. Als kind tot mn 12e ofzo. Toen was ie eindelijk lang gegroeid. En op mn 20e weer laten knippen, eerst recht en daarna tot mn 32e schuin.

Mijn bijnaam is frou frou! :sweat_smile:

1 like

Me droom

1 like

Stel je krijgt nu €250.000,- maar in ruil daarvoor wordt er wel ergens ter wereld een pony vermoord, zou je het aannemen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En voor €1.000.000 dan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En als er een oma wordt beroofd?

  • Ja, voor €250.000
  • Ja, voor €1.000.000
  • Nee

0 stemmers

En als er een baby wordt neergestoken en dood gaat?

  • Ja, voor €250.000
  • Ja, voor €1.000.000
  • Nee

0 stemmers

Heb jij soms ook van deze heel erg vreemde vraagstukken opeens in je hoofd?

  • Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Zeg jij:

  • Fòrum
  • Forúm

0 stemmers

En als je een zin/topictitel leest waar het woord forum in staat (bijv grappige forumposts verzameld), lees je het dan als

  • Fòrum
  • Forúm

0 stemmers

Ik haat vliegen en doe het ook bijna nooit, en als ik dan toch ga ben ik zo bang om dat ding te missen dat ik het liefst 6 uur van tevoren vertrek. De keren dat ik gevlogen heb was ik niet alleen, dus dat kwam dan uit op een soort compromis van nog steeds erg vroeg maar niet een week van tevoren al kamperen op het vliegveld :woman_shrugging:

Edit: @midheavenmoon ik ben jouw moeder dus

6 likes

M’n vader heeft vliegangst maar is wel zelfbenoemd vliegveldexpert en elke keer als ik langer wegga staat hij erop mee te gaan, dan zorgt ie dat we er VIER UUR van tevoren zijn en dan alsog zit ie elke seconde zenuwachtig te zijn en me op te jagen.

Het is een hel gelijk.

10 likes

Mijn vader is kampioen ‘zo laat mogelijk vertrekken’ en dan ook worden omgeroepen. Echt gênant die man

6 likes

Steek je wel eens je middelvinger op in het verkeer?

  • Ja, als voetganger
  • Ja, als fietser
  • Ja, op de scooter
  • Ja, in de auto
  • Nee

0 stemmers

Ik doe het wel eens als een auto mij geen voorrang verleend op het zebrapad, maar achteraf twijfel ik soms, er zal maar eens zo’n hufter uitstappen en me tegen de grond werken

2 likes

Ik scheld alleen. Of ik rol met m’n ogen.

8 likes

Mijn ouders zijn niet meer bij elkaar maar dit was altijd zo’n megaruzie vroeger als we gingen vliegen. Mijn moeder bivakkeert het liefst de nacht ervoor al in een slaapzak voor de gate, terwijl mijn vader regelmatig vluchten mist omdat hij zo laks is.

3 likes

Hahaha, ik ben in de auto ook zo agressief. Scheld iedereen altijd verrot enzo. Terwijl ik in het echte leven (bijna) altijd poeslief ben en nog sorry zeg als iemand tegen MIJ aanbotst als ik op de stoep loop.

5 likes
  • Normáliter
  • Normalíter

0 stemmers

  • Catálogus
  • Catalógus

0 stemmers

Ik twijfel bij dit soort polls altijd zo hard over hoe ik dingen uitspreek. Heb net drie keer normaliter hardop gezegd en ik weet het nog steeds niet zeker.

3 likes

Ik steek hem als voetganger of in de auto wel eens op, maar nooit omhoog, dus degene aan wie het gericht is ziet het dan niet. Ben ook altijd bang dat er net een leipo tussenzit als ik hem echt omhoog steek, maar dit voelt dan wel beter dan niks doen

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.