Stel je persoonlijke vraag #13

Bij de douche: ok (mits regelmatig gewassen). Bij de wc: mega smerig, dat dit bestaat snap ik niet.

6 likes

Haha nog erger dan uit dezelfde piemel?

2 likes

Ik vind hem soms te belerend en betweterig. Vooral als hij z’n zin begint met “listen” je bent mn docent niet houd je mond.:face_vomiting: Dat mag hij ook niet meer doen.

Wij zijn allebei megabetweters, dus als ik hem deze vraag zou voorleggen zou het waarschijnlijk uitlopen op een tenenkrommende kutdiscussie over wie het meest betweterig (het betweterigst!!) is en wat dan precies de definitie is van betweterigheid. Anyway 2 bloedirritante mensen dus maar gelukkig hebben we elkaar gevonden

3 likes
  • Veel plezier ervan!
  • Veel plezier ermee!

0 stemmers

1 like

Oh dit vind ik echt een leuke. Ik zeg meestal: veel plezier ermee! Maar als ik het dan vervolgens over iets wat ik heb gekregen heb zeg ik: heb er zoveel plezier van gehad (en dus niet mee gehad)

3 likes

Hoe erg stalk jij je exen/ex dates/ex scharrels digitaal? Dus op social media.

• Ik stalk mijn meest recente ex(en)
  • Ik stalk meeste van mijn exen
  • Ik stalk ook vrienden/familie van mijn exen
  • Ik stalk vrijwel niemand
  • Ik stalk momenteel niemand, maar heb wel fases gehad waarin ik stalk

0 stemmers

Hoe vaak stalk je momenteel?

• Meerdere keren per dag
  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Geen peil op te trekken
  • Ik stalk incidenteel
  • Ik stalk nooit
  • Ik stalk momenteel niemand

0 stemmers

Op welke social media stalk je?

• Ik stalk op instagram
  • Ik stalk op facebook
  • Ik stalk via google
  • Anders

0 stemmers

Doet me hieraan denken trouwens:

Zo irritant die types haha

5 likes

Maar wist je dat het woord bed de vorm heeft van een bed?!

2 likes

Nice!
Dat stuk over Camembert kwam echt binnen, misschien ook omdat @grace van de week poste over die boomer die dat in de trein uit het vuistje at :face_vomiting::nauseated_face:

5 likes

Heb je een strijkplank en strijkijzer? Ik heb namelijk het idee dat strijken niet echt meer een ding is ofzo. Volgens mij heeft bijna niemand van mijn vrienden dit in huis.

• Ja en gebruik hem ook regelmatig
  • Ja maar gebruik hem maar weinig
  • Ja maar gebruik hem nooit
  • Nee
  • Nee maar wil ik eigenlijk wel

0 stemmers

(Oh hem moet het zijn naja)

Ik gebruik hem nooit en wilde laatst een blazer strijken, maar toen smolt m’n blazer dus heb het strijkijzer maar weer achter in de kast gepropt en ga wel kreukelend door het leven.

8 likes

Ik heb juist altijd idee als ik iets aan doe wat (een beetje) verkreukeld is dat het best snel wel weer recht is als ik het gewoon aandoe. Maar gelukkig heb ik dit probleem zelden, ik vouw alles netjes op en dat werkt ook prima.

Ik gebruik hem zelden, maar mijn vriend draagt vaak een hemd en strijkt wel veel.

Ik ben van plan een stoom apparaatje te kopen

En nog een vraag haha. Gisteren vroeg ik dit over jullie relaties maar wat voor type ben je zelf op een zaterdagavond (als je geen werk hebt dan)?

• Ik zit het liefst alleen thuis (met vriend?)
  • Ik zit het liefst met vrienden gewoon lekker thuis bij iemand
  • Ik ga het liefst uit
  • Het verschilt erg per weekend

0 stemmers

(Vriend kan ook vriendin zijn natuurlijk!)

Ik gebruik hem nooit, mijn vriend wel. Heb zo’n stoomding dat ik wel regelmatig gebruik!

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat je je kleding niet strijkt? Bij mij komt het altijd vol kreukels uit de was.
Als je van die vieze synthetische stofjes draagt dan snap ik het, dat kreukt niet

1 like

Bij hemd denk ik meteen aan dat ie zo naar z’n werk gaat:

17 likes

Eigenlijk in een nachthemd:

12 likes