Ik gebruik hem zelden, maar mijn vriend draagt vaak een hemd en strijkt wel veel.
Ik ben van plan een stoom apparaatje te kopen
En nog een vraag haha. Gisteren vroeg ik dit over jullie relaties maar wat voor type ben je zelf op een zaterdagavond (als je geen werk hebt dan)?
- Ik zit het liefst alleen thuis (met vriend?)
- Ik zit het liefst met vrienden gewoon lekker thuis bij iemand
- Ik ga het liefst uit
- Het verschilt erg per weekend
0 stemmers
(Vriend kan ook vriendin zijn natuurlijk!)
Ik gebruik hem nooit, mijn vriend wel. Heb zoān stoomding dat ik wel regelmatig gebruik!
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat je je kleding niet strijkt? Bij mij komt het altijd vol kreukels uit de was.
Als je van die vieze synthetische stofjes draagt dan snap ik het, dat kreukt niet
Het zijn de 90s en jij kiest
- Mariah
- Whitney
- CƩline
0 stemmers
Ik haal de was er direct uit en direct daarna op anti kreuk in de droger. Als dat klaar is haal ik het weer asap eruit en hang ik het nog ff uit aan de kapstok. Ik heb het dan over blousjes.
Shit man ik zit ineens vol vragen haha. Oke nog ééntje⦠Hoeveel uur slapen jullie gemiddeld 's nachts als je de volgende dag moet werken of naar school moet?
- 4 uur of minder
- 4,5 uur
- 5 uur
- 5,5 uur
- 6 uur
- 6,5 uur
- 7 uur
- 7,5 uur
- 8 uur
- 8,5 uur
- 9 uur
- 9,5 uur
- 10 uur of meer
0 stemmers
Oh maar ik zou mijn kleding never in de droger stoppen haha. Ik vind strijken ook niet erg gelukkig
Te weinig 
Maar ik leef voor dutjes om toch aan mijn acht uur te komen.
Waarom niet? Ik kan echt niet zonder droger, duurt anders zo lang allemaal en alles wordt keihard. En strijken is slechter voor je kleding maargoed ik vind dat dan doorgaans ook de hel om te doen.
De vriend van mijn huisgenoot is zoān type, ik kan het niet meer aan.
Huh keihard? Ik heb wel dat mān handdoeken ruw zijn maar mān kleren merk ik niet zoveel aan hoor
Ik merk dat alle pluisjes en kattenharen in de droger weggaan, en ik ben gewoon te lui om de natte kleding uit te hangen te strijken etc. Dus ik draai gewoon op een dag 3 wasjes en ben daar 5 min mee bezig. Ik snap nooit dat mensen soms de hele dag bezig zijn met de was doen.
Ik doe ook bijna alles in de droger idd voor de kattenharen, maar ben wel hele dagen bezig met de was omdat ik opvouwen echt haat dus er staat soms dagen (of zelfs weken) een wasmand met schone was. 
Naar de waserette, hopen dat er een wasmachine vrij is, was erin doen, terug naar huis lopen
~ 40 min wachten wachten ~
terug naar de waserette, was uit de machine en in de droger, terug naar huis lopen
~ 1 uur wachten ~
opnieuw naar de waserette, was ophalen, terug naar huis lopen

ik haat het zo erg dat ik geen wasmachine heb,
Zelfde hier, de was doen is echt zowat een dagtaak joh