Wat vind jij erger?
- verkeerd kommagebruik
- Verkeerd spatiegebruik
0 stemmers
- âik vindtâ
- âme jasâ
0 stemmers
- pleonasmes (witte sneeuw)
- overbodig gebruik van Engelse woorden
0 stemmers
Wat vind jij erger?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik vind black friday zelf belachelijk, maar ben wel al een maand 2 grote aankopen aan het uitstellen in de hoop dat het me een paar honderd euro gaat schelen (tv en droger zijn kapot gegaan vorige maand).
Ik weet ook niet zo goed of ik er nou heel âactiefâ mee bezig ben, maar ik ga niet naar een Woody Allen film in de bios en ik zet ook geen R. Kelly in mân Spotify-lijsten. Van echt mân favoriete artiesten verdiep ik me ook wel redelijk in hun ideeĂ«n achter hun kunst/muziek dus dan heb ik vaak wel een idee van de persoon achter de kunst. Maar ja ik zal ongetwijfeld ook een hoop missen en ik ben ook niet zo actief dat ik campagne loop te voeren ofzo
Ik heb wel eens een cd gefrisbeed en doormidden gebroken omdat bandleden bepaalde uitspraken deden die ik te ver vond gaan. En ik luister bepaalde muziek niet omdat mensen zo kinderachtig zijn geweest om kerken in de fik te steken, hoewel enkele liedjes, die ik eenmaal bij iemand had gehoord, best oké waren. (Dit zijn wel genres waar normaliter vaak persoonlijke kijk naar dingen enigszins verweven is met de muziek.)
Mm ja snap ik wel. Maar bedoel niet per se het laatste, ik denk dat als je kijkt naar consumptiegedrag mensen zo makkelijk nieuwe âoverbodigeâ dingen kopen. Bijvoorbeeld nooit dingen (laten) repareren, niet denken in circulaire economie in het algemeen. Tuurlijk hebben we bepaalde dingen nodig, maar het is wel duidelijk dat grootste gedeelte van de bevolking aan brainless consuming doet zonder dat we weten wat nou we werkelijk kopen of het nou echt nodig hebben. Het gaat niet voor niets zo slecht met de wereld en ik denk dat dat een hele grote trigger is, zoân Black Friday.
Sorry maar, als het gaat om spatie gebruik, of om kommaâs, vind ik onnodig gebruikte kommaâs, die soms ook gewoon echt voor betekenis verschil zorgen, toch wel echt veel vervelender.
Is er geen stapje tussen ja vaak en wel eens?
Ik merk ook gewoon dat ik raar ga ademen als ik die zin hierboven lees hahaha
Kut die ene komma voor âdieâ staat er nu trouwens wel terecht. Nieuwe poging:
Kommaâs, die onnodig zijn, zijn vervelend.
Oke nog een vraagje omdat ik nieuwsgierig ben. Deze vraag is volgens mij al 100 keer gevraagd maar ja dingen veranderen ook soms haha. Hoeveel geef jij gemiddeld uit per week aan boodschappen? Speciale gelegenheden niet meegerekend, gewoon een normale week dus.
0 stemmers
En is dit voor jou alleen?
0 stemmers
Per persoon?
Ik heb er een poll bij gezet!
Voor mij alleen maar eet wel vaak samen met mensen (en vaker zij bij mij dan omgekeerd omdat ik erg van koken houd).
Pollkoningin!
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig hahaha.
Ik vind het vet leuk, maar ook de meest random polls ik ga zo ook mijn boodschappen uitrekenenâŠ
Als je in de auto zit en de auto voor je gooit Mac Donalds verpakkingen (papieren zakken + bekers) uit het raam, wat doe je dan? (op een weg waar je ongeveer 80 km/u rijdt, dus je kan niet ff stoppen om het op te ruimen of zo).
0 stemmers
Ik zat gisteren in deze situatie en vond het zo bizar en schaamteloos.
Denk ik er naast komen bij een stoplicht, het klassieke tik tik op mn voorhoofd doen, afkeurende blik en dan de deur op slot doen haha
Sorry, bij dr laatste per ongeluk gestemd. Ik ben helemaal geen ouder.
Een corrigerende tik vind ik dat het moet kunnen. Niet wenselijk, maar moet wel kunnen. Ik ben vroeger regelmatig vrij hard geslagen door mijn vader, ook in mijn gezicht. Dat moet niet kunnen imo.
Zoals ik de tik van @Mhysa lees vind ik dat geen slaan, maar misschien bedoel jij uberhaupt corrigeren dmv fysiek contact?