Ja iehhh gadver het idee alleen al.
Daarbij wordt hij misschien nog meegenomen door die persoon zelf dus zou hem laten staan.
@Desalnietteplus Kun je niet met die vriendin vandaag langs een matrastoko?
Ik vind het appart dat er een tijd bij staat. Anders hadden ze er wel āgrofvuilā op gezet als het grofvuil die kwam ophalen.
Ik denk dwt diegene van wie het is het komt ophalen.
Nee maar omdat ik het vies vind. Als ik dat niet zou vinden gewoon meenemen denk ik? Sowieso na 11 uur.
Heel gevaarlijk btw dat dat nog mag die meubels gezien wat er laatst nog is gebeurd
Denk dat ze doelt op die flatbrand in Arnhem, waar een bank in brand werd gestoken.
Ja die flatbrand⦠was natuurlijk wel icm vuurwerk dus niet helemaal vergelijkbaar
Maar dit is ook in het buitenland he! Dus die hebben niets meegekregen van die brand hier
En meestal mogen er sowieso helemaal geen meugels staan in trappenhuizen maar hebben mensen schijt en dumpen ze hun zooi er alsnog gewoon. Verhuurder kan natuurlijk ook niet staan posten van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Anyway ik ben best een smeerpijp maar een 2ehands matras van de straat zou mij wel ff een bruggetje te ver gaan. Kun je niet iets cheaps laten bezorgen?
Omdat ik steeds een enorme kutreclame hoor waarbij ze handvatten zeggen: Wat zeggen jullie altijd?
- Handvatten
- Handvaaten
0 stemmers
Ja, handvaten is expres verkeerd gespeld
Dat wist ik niet! Oeps
Ja mag allebei idd!
Mocht thuis nooit handvaten zeggen dus dat zit er helemaal in lekker selectief want mān moeder spreekt voor iedereen buiten Gelderland onverstaanbaar
Ik zeg het allebei altijd.
Lus ze allebei nietš³
Vet leuk!
Heel erg leuk.
Ik ben een geschiedenisdocent van 30 en vind dit leuk <3
Ik had je tekst nog niet gelezen en dacht meteen: āoh dit zou X superleuk vinden!ā. En die is ook leraar. Komt goed!
Als ik dit zou krijgen was je mijn favo stagiaire ever.
Je mot kiezee!!
Ik ben alleen in Cuba geweest en heb daar zoān leuke tijd gehad, echt een aanrader!