Stel je persoonlijke vraag #13

Het geeft zoveel troep hahaha :sweat_smile:

Ik knip een pony, vind het leuk voor 2-3 maanden, dan ben ik hem zat en zit ik vast aan de uitgroei-fase voor een jaar met lokken van debiele lengtes. Dan knip ik weer een pony.

21 likes

It’s the ciiiircle of lifeeeee

image

18 likes

Hahaha, nee! Heb alleen wel een stijltang besteld want dat ding krult net de teveel op nu.

1 like

Ik heb vorige maand na lang twijfelen een krullenpony bij mijzelf geknipt en ben er mega blij mee. Mensen roepen altijd zo snel nee bij krullen en pony, maar ik vind het juist meeega leuk en snap niet dat ik het niet eerder heb gedaan :confused:

4 likes

Ik ‘moest’ altijd een pony als kind omdat mijn moeder vond dat ik een groot voorhoofd had :joy:

6 likes

@Karl_Lagerfeld heb jij al een pony? :wink:

Haha ahw. Ik heb een keer een pony van een paar cm gehad als kind. Dat mens bleef het maar korter knippen het was echt geeeen gezicht. Toen ik achterop de fiets bij mn moeder terug naar huis ging begon ik hard te huilen. :sob:

Hahaha, ik ook😂. Maar kwam tot de ontdekking dat mijn antwoord ook nog steeds klopt als het over mijn haar gaat👍🏻

Toen ik als tiener om een schuine pony vroeg, heeft de kapster helemaal bij de haargrens bovenaan de schaar erin gezet en diagonaal naar beneden geknipt :cry:

10 likes

Omg ik zit NU bij de kapper en misschien ga ik er een knippen zo. EERSTE KEER OOIT.

8 likes

Mijn logica laat me soms in de steek. :cry:

Het kapsel

Ja dat associeer ik dan weer met een bepaald soort koekjes :joy:

2 likes

Omg wat een horror! Hoe kwam ze daar nou weer bij?! Groeide het een beetje oké uit?

Ik heb meer dan de helft van mijn leven een pony gehad. Als kind tot mn 12e ofzo. Toen was ie eindelijk lang gegroeid. En op mn 20e weer laten knippen, eerst recht en daarna tot mn 32e schuin.

Mijn bijnaam is frou frou! :sweat_smile:

1 like

Me droom

1 like

Stel je krijgt nu €250.000,- maar in ruil daarvoor wordt er wel ergens ter wereld een pony vermoord, zou je het aannemen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En voor €1.000.000 dan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En als er een oma wordt beroofd?

  • Ja, voor €250.000
  • Ja, voor €1.000.000
  • Nee

0 stemmers

En als er een baby wordt neergestoken en dood gaat?

  • Ja, voor €250.000
  • Ja, voor €1.000.000
  • Nee

0 stemmers

Heb jij soms ook van deze heel erg vreemde vraagstukken opeens in je hoofd?

  • Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Zeg jij:

  • Fòrum
  • Forúm

0 stemmers

En als je een zin/topictitel leest waar het woord forum in staat (bijv grappige forumposts verzameld), lees je het dan als

  • Fòrum
  • Forúm

0 stemmers