Wat vind je ervan als mensen een badmat/matten in hun badkamer hebben?
- Smerig
- Geen mening
- Lekker warm!
- Het is oke als het vaak genoeg wordt uitgewassen
- Het moet verboden worden
0 stemmers
Wat vind je ervan als mensen een badmat/matten in hun badkamer hebben?
0 stemmers
Ik heb geen badmat, en ik zie het zelf ook niet standaard bij familie/vrienden. Bij mij loopt het water in het putje (inloopdouche) en die loopt iets in een kuil. Als kind moest ik altijd op de handdoek gaan staan want mn moeder vond die badmatten heel vies en ranzig. In mn studententijd was er ook nooit een badmat dus ik vroeg het me af.
Ik draag altijd wel een shirt met korte of lange mouwen of blouse onder een warme trui of warm vest, kans is namelijk groot dat ik de temperatuur niet als een constante ervaar en mân trui soms uit doe, dan weer aan. En als ik m uit doe vind ik het niet fijn om in een spaghettihempje te zitten, en die sprong van te warm naar te koud is trouwens ook te groot. Laagjes all the way.
Nou, blijkbaar ik wel. Wat is precies het doel van je opmerking? Iemand vraagt toch hoe het moet.
Bedoel je dan zoân antislip ding? Of war je op staat als je je afdroogt en esthetisch nog een functie kan hebben?
Anyway; antislip vind ik voor bejaarden en snel een beetje vies. Mat/kleed om op de staan tijdens het afdrogen zodat je warme voeten hebt en wat er leuk uit ziet vind ik prima. Heb ik zelf ook. Zoân matje rondom de wc wat sommige mensen hebben vind ik echt zĂł goor en moet verboden worden.
Ik draag ook gewoon alleen een bh onder een trui, is niet eens in me opgekomen om nog iets anders onder een trui aan te doen. Zou ik ook absoluut niet doen, zweet al vaak genoeg met alleen een trui aan.
Ik draag sowieso een shirt onder mn trui, JUIST vanwege het zweten. Als ik zweet in een shirt kan ik die trui nog wel een keer aan (na een nachtje buiten hangen). Dan hoef ik mn truien minder vaak te wassen, blijven ze mooier van denk ik
Bejaarden en kleine kinderen want man man, die lijken er een sport van te maken om uit te glijden in de douche en in bad hoor
Iehh bedenk me nu die gare anti slipmat in het bad vroeger, hoe goed je hem ook schoonmaakt, dat ding wordt toch niet 100% schoon. Helemaal vergeeld en dat rubber kreeg vreemde opstaande randjes. Nog viezer als je je er dan met je kont op ging liggen.
Ik heb geen badmat/kleed meer, dat ding moet inderdaad elke week gewassen worden vind ik en dat deden we nooit dus nu gebruik ik een handdoek die toch al in de was moet.
Thuis wel, daar was ik ook vaak hyper. Maar op school was ik juist één van de rustigste en stilste kinderen uit de klas.
Ik kon heel hard gillen en maakte ook graag gebruik van dat âtalentâ, deed vaak een gilwedstrijd met een vriendinnetje. Mijn moeder wist ook vaak dat ik nog in de buurt was omdat ze me nog hoorde gillen. 
Ik echt vaker als puber dan als klein kind geloof ik :â) Tegen mijn ouders.
Hoorde vandaag kinderen schreeuwen over straat en toen dacht ik wel waar zijn die ouders om ze te corrigeren?!
Eigenlijk vind ik dat we Forum Pictionairy moeten hebben, met prachtige paintkunstwerken van ontiegelijk moeilijke woorden of situaties.
Begin het!
Wat voor soort relatie hebben jullie?
0 stemmers
Mân vriend liefst binnen chillen en ik juist graag erop uit 
Maar ik sleur hem soms mee naar buiten en dan vind hij het altijd leuk, hij zorgt ervoor dat ik juist soms wat meer relax en niet elke wakende minuut âwaardevolâ wil besteden
We doen zo veel mogelijk dingen binnenshuis
Kan ik me wat bij voorstellen idd. Maar ik prop truien altijd in mijn broek (vind dat mooier staan), dus dat âbloteâ gevoel heb ik ook niet haha.
Op een andere forum zeggen ze het de hele tijd maar deze oma heeft geen idee waar het vandaan komt.
Haha, ik zie het hier ook voorbij komen en heb ook geeeen idee.