Maar niemand van ons heeft de kans gehad op heel veel macht hebben.
Weet zeker dat als mijn persoonlijkheid president was van een machtig land dat alles helemaal naar de vinkentering zou gaan want ik ben Petty af
Maar niemand van ons heeft de kans gehad op heel veel macht hebben.
Weet zeker dat als mijn persoonlijkheid president was van een machtig land dat alles helemaal naar de vinkentering zou gaan want ik ben Petty af
Aan de ene kant wel iets beter, want ik heb geen ruggengraat dus iedereen laat elkaar voorgaan en doet van alles voor elkaar. Maar toch zal het een hel worden
Gebruiken jullie conditioner?
0 stemmers
Altijd een haarmasker
Ja, en mijn haar is na het wassen dof en droog
Voor de mensen die soms of geen conditioner gebruiken:
Gebruiken jullie ipv conditioner iets anders na het wassen van je haar (haarmasker oid)?
0 stemmers
4 en ik vind dat er echt zo superdroog uitzien he
Nah zeg ik stuurde dat plaatje naar m’n bff, zegt hij" ja jij slaapt heel raar als 4, laatst ook al, toen heb ik je maar ff fatsoenlijk neergelegd". Eh? Niks van gemerkt maar laat mij liggen. Verder slaap ik tegenwoordig ook heel normaal als 9.
Ik heb zooo dun en slap haar. Dat wordt veeeel te glad en slap van conditioner. Krullen zakken meteen uit, lijkt sneller vet, nee ik laat het al een paar jaar achterwege.
Ik hou van stug haar bij mezelf, dan kan ik er tenminste wat mee.
Bij de supermarktkassa:
0 stemmers
Indien zelfscan, wat heeft je voorkeur?
0 stemmers
Haha ja die van Hoogvliet vind ik zo vreemd, maar volgens mij hebben zij dat best al lang. Een soort prehistorische zelfscan.
Die van Hoogvliet ken ik niet eens, lijkt wel een vliegveld joh.
Ja verschrikkelijk! De eerste keer dat ik dat deed heb ik een minuut met mn volle mandje staan kijken van: uhhh en nu?
In Denemarken heb je zelfscan kassa’s waar je in een bepaald gebied je boodschappen moet leggen na het scannen en er dus ook gecontroleerd wordt of het gewicht overeenkomt. Super irritant want dan moet je dus eerst alles in dat vierkant leggen en daarna nog in je tas doen. En als iets verschuift, of als je het niet snel genoeg in het vierkant legt gaat het als een idioot piepen en moet je wachten tot een medewerker je komt helpen.
In Duitsland ook. Dat lukt mij echt nooooit
Ja dit is in de UK ook
“Unexpected item in bagging area, please remove item”
ugh hou je bek
De ah waar ik kom is de zelfscan populaire. Moet zelfs daar soms wachten. Gelukkig wel altijd korter dan bij een bemande kassa.
Ik woon echt in zo’n prehistorisch gat hier hebben ze nergens zelfscan alleen bij de Hema (of all places) en daar moet echt ALTIJD alsnog een caissière helpen bij aanbiedingen, drank, verswaren, tasje, cadeaubon, weet ik het. Dus werkt nooit goed. Ik kies voor een caissière want dan hoef ik niet na te denken en alleen maar hoi te zeggen.
0 stemmers
Mensen zijn heel creatief met het spellen van dit woord. Mijn rij-instructeur zei altijd zo-enzo. Verder was het een prima kerel.