Stel je persoonlijke vraag #14

Ik had echt heel erg behoefte om ook eens een topic te openen dus :tired_face:

10 likes

Misschien moet ik m de volgende keer met een spraakmemo maken want ik twijfel ook altijd.

NormĂĄliter
.m4a

NormalĂ­ter
.m4a

CatĂĄlogus
.m4a

CatalĂłgus
.m4a

2 likes

Voor de mensen met een relatie

  • Ik ben extravert en mijn partner introvert
  • Ik ben introvert en mijn partner extravert
  • Wij zijn beide introvert
  • Wij zijn beide extravert

0 stemmers

Aan welke kant van een wikkeljurk hoort de strik doorgaans naar jouw idee?

  • Voorkant
  • Achterkant

0 stemmers

Kledingcrisis haha

Heb zelf geen huisdieren maar ga vanavond wel even kijken voor de hond van m’n ouders :grin:

2 likes

Ik vind normaLIter altijd zo raar klinken. De klemtoon ligt in het woord normaal op de -aa- en blijft daar ook gewoon liggen als er een suffix als -iter achter komt. Heeft niks met liter te maken.

6 likes

Zo spreek ik het ook uit, maar het wordt wel veel (meer) uitgesproken als normalíter. De poll (in het vorige topic) had ook meer stemmen op normalíter. Geen idee verder wat goed is, maar soms hoor ik ineens een woord en dan denk ik kut spreek ik dit nu al m’n hele leven verkeerd uit??? Maar vaak kunnen dan beide uitspraken prima

1 like

Ja ik zag het inderdaad, mijn reactie was ook eigenlijk op je poll maar die kon ik niet meer citeren ivm. gesloten topic. Grappig dat de meesten normalĂ­ter zeggen. Volgens Onze Taal en Taaladvies is normĂĄliter de enige juiste uitspraak.

2 likes

Ja hier twijfelde ik nog over! Maar toen twijfelde ik ook nog of pĂĄrameter dan nog een optie was of niet en dacht ik meh laat dan maar haha

2 likes

Flos jij net als Doutzen Kroes ook weleens met je hoofdhaar?

  • Ja, flosdraad is duur
  • Heh wat, nee

0 stemmers

Ik krijg hier helemaal kippenvel van :cry:

Heb dat ook met widm. Heb het spelletje inmiddels wel door

9 likes

Dat is er al! Ik heb het in Utrecht wel eens gedaan, was echt heel leuk! Ben alleen veel minder soepel (en nog lomper) dan vroeger dus heb er wel een blessure aan mijn enkel aan overgehouden haha.

5 likes

Zou het alleen meer zien als een speeltuin en niet zozeer als sport, omdat er niet echt een duidelijk doel is bij apenkooien (toch?).

1 like

Ik zou het misschien wel een keer met vrienden gaan doen, maar dan meer als leuke activiteit dan echt als sport om elke week naar toe te gaan

2 likes

Ik had laatst een verjaardagsfeestje en diegene had een sportzaal afgehuurd en een apenkooi gemaakt zoals vroeger tijdens gym en hebben daar gewoon de hele middag “gespeeld/gesport”. Echt geweldig.

35 likes

Mijn vogel houdt van dezelfde muziek als ik. Met zachte deuntjes heeft ie niks. Maar rock en edm kan hij wel waarderen. Vooral bij de hardere nummers gaat ie los.

Mijn hond was vroeger net zo. Heb ooit een keer een honden playlist opgezet net rustgevende muziek maar toen liep hij gewoon naar een andere kamer haha

6 likes

Goals

1 like

Vind jij dat je een grote fantasie hebt?

  • Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Rijd/fiets/loop jij altijd harder dan normaal als je een spoorwegovergang oversteekt?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like