Stel je persoonlijke vraag #14

Hier hetzelfde verhaal. Het laatste studiejaar was tenminste wel geweldig!

1 like

Persoonlijke rekening bij Rabobank, gezamenlijke bij ING want dat vond mijn vriend fijner en mij maakt e het niet uit.

Ga je vanavond Boer Zoekt Vrouw kijken?

• Duh :heart:
  • Nee rot op
  • Ik kijk wel maar niet omdat ik wil

0 stemmers

Dank voor de reminder!

5 likes

Heb jij deze week dingen meegemaakt die je je over een jaar nog zult herinneren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij deze week dingen meegemaakt die over een jaar nog invloed zullen hebben op je leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb Stormzy gister van heel dichtbij gezien, 2 x :heart: En mn collega heeft de hand die ze aan hem heeft gegeven aan mij afgeveegd :heart: nooit meer douchen :heart:

14 likes

Vervolgje:

Heb jij deze week dingen meegemaakt die je je over 10 jaar nog zult herinneren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij deze week dingen meegemaakt die over 10 jaar nog invloed zullen hebben op je leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik herriner me over het algemeen niet eens wat ik gisteravond heb gegeten, dus ik denk dat het enige dat ik over 10 jaar misschien nog zou weten zou zijn als ik deze week een kind had gekregen.

23 likes

Ik hoop het voor beide een ja haha. Heb een sollicitatiegesprek gehad en ik wil die baan ZO graag!

5 likes

Anders: Nee, want wordt helaas niet gewaardeerd door mijn vriend.

Ik vind het gezelliger om dan samen iets anders te kijken of iets anders te doen.

1 like

Ik zeg wel ja, maar mijn geheugen is eigenlijk een groot zwart gat, dus wat lul ik nou eigenlijk :sob:

2 likes

Ik ga even door met reflecteren over deze week :sunglasses:

Heb jij deze week iets gedaan wat je nog nooit eerder had gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij deze week iets gedaan waar je bang voor was/tegenop zag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als je volgende week nog eens wil reflecteren, doe dan maar in je journal hoor :grin:

1 like

Een week vol memorabele momenten hier haha, ik ben deze week gaan samenwonen met m’n vriend :tada: Wel blij als alle verhuisstress voorbij is

14 likes

Ik heb iemand gereanimeerd

48 likes

Heldin!

1 like

Kan diegene zich dat over een jaar nog herinneren? :eyes:

4 likes

Nee. Hij is eerst in coma gehouden maar nu hersendood verklaart. Het was een cliënt. Maar ik voel me zo leeg.

Ahh :frowning: