Ja ik wil dus een sportschoolabonnement en heb al vanalles uitgezocht maar ik weet gewoon niet wat ik wil. In principe zit je er meteen 2 jaar aan vast (of soms 1), dus is het ook zonde als ik amper ga… te ver weg van huis gaat niet werken, dan ga ik niet als het regent. Er is een fit for free echt heel dichtbij, maar die is altijd afgeladen. Voordeel is wel weer dat het goedkoop is.
Ik weet ook niet of ik per se echt groepslessen wil? Het lijkt me wel leuk om ook af en toe wat yoga/core achtige lessen te volgen, maar misschien blijkt dat in de praktijk niet zo chill. Dus ja, kies ik dan een abonnement van 20/maand bij de goedkope mega drukke sportschool of kies ik een iets luxere sportschool waarbij meer begeleiding is en je ook allerlei groepslessen kunt volgen maar je dan wel 35-40 per maand betaalt.
Ik vind het dus ook sowieso best wel heftig om een contract van 2 jaar aan te gaan haha. Soort bindingsangst. Ik woon nu midden in de stad, maar ik kan me best voorstellen dat ik ergens anders heen ga verhuizen, en dan?
Zoveel overwegingen haha