Stel je persoonlijke vraag #14

Ik vind dat mensen vaak een beetje hangogen krijgen door mascara op de onderste wimpers.
En ik heb ook nooit last van uitgelopen mascara bij traanogen :grin:

3 likes

Ik verf mijn wimpers zwart dus op mijn onderste wimpers gebruik ik geen mascara meer. Heb ook echt lange wimpers daar en met mascara worden ze vaak bizar lang dus dat ziet er heel maf uit alsof ik daar een soort van nep wimpers heb geplakt

Als ik mascara op m’n onderste wimpers doe zie ik er echt zo uit

26 likes

Mascara op je onderste wimpers kan alleen maar fout gaan

8 likes

ah de poll die je wist dat zou komen

5 likes

durf niet zo goed

want ik vind het lekker

1 like

En chocola en sinaasappel?

• Lekker
  • Neutraal
  • Goor

0 stemmers

Dit vind ik ook zoiets smerigs. Die pims koekjes ofzo bahhhbahbah

1 like

En Pims framboos?

• Lekkah
  • Meh
  • Jakkes!

0 stemmers

Pim is troep. Maar sommige bonbons zijn wel oke. Alhoewel alle bonbons beter zijn zonder fruit.

1 like

In Engeland zijn ze om een of andere reden dol op de combi mint-chocola (:face_vomiting:) en het zit overal in verscholen. Daar kwam ik achter toen ik een bros (:heart:) kocht en die in m’n giecheltje douwde en vervolgens de sensatie van tandpasta door m’n lijf voelde gieren, gevolgd door mijn kokhalsinstinct dat de half verteerde vloeibare bros weer opbarfde.

1/10
afbeelding

39 likes

Ik noemde mijn ex van bijna 2 meter jarenlang beertje, ik vond hem ook echt mijn beertje? Hij ondertekende dan soms kaartjes met ā€œDe grote beerā€. Mijn god wat slecht. Mijn moeder noemt me nog steeds poppedijntje enzo alsjeblieft zeg. Of ā€œklein vrouwtje van mijā€. Ik zeg eerlijk gezegd nu na een jaar mn huidige date nog steeds geen koosnaampje. Ja alleen soms ā€œBIG bitchā€ of ā€œguuuuuurlā€. :rofl: Hij zegt namelijk dat ik de enige persoon op aarde ben die hij tolereert hem zo te noemen. Maar dat zijn geen koosnaampjes toch, dont think so :no_mouth:.

1 like

Ik vind Pim’s ook afgrijselijk, ik bakte laatst een pure chocolade taart met sinaasappel en dat was me wel even van ander kaliber. Nu wil ik niks anders meer.

Neee, als ik een kutdag heb ga ik juist langs de Amerikaanse snoepwinkel in de stad om Aero Mint te kopen, is denk ik m’n lievelingscandybar (heeft dat een Nederlandse naam?)

1 like

Heb de post nav deze poll niet nagelezen, maar… ik mis die after eight ijsjes van Magnum gigantisch. Dat was zoooo lekker!! Die kraak van de chocolade en dan die romige doch scherpe binnenkant… te goed.

Alleen daar wordt heel verschillend over gedacht zie ik. Haha. En de charme van de pims koekjes vind ik eigenlijk dat de zo zacht zijn.

Heb meteen zin in Pims :heart_eyes:

1 like

Dit is net Elise Schaap.

4 likes

Damn. Hahahhahahaha

3 likes

Jullie zijn allemaal gek.

Chocolade en mint, chocolade en sinaasappel, laf alle chocolade-combinaties.

9 likes

catalog

• Lekker
  • Meh
  • Jakkie!

0 stemmers

Chocola met noten erin?

• Gadver
  • Jammie
  • Meh

0 stemmers